محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه گفت: منافقین هزاران نفر را شهید، شکنجه، معلول و مجروح کردند و خانواده این افراد شاکی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهپری با بیان اینکه انتظاراتی که از وزارتخانه جدید می‌رود مانند وزارت بازرگانی سابق نیست و دولت دنبال این است که وزارت بازرگانی نوینی با رویکرد‌های جدیدی شکل بگیرد، گفت: وزارت بازرگانی وظایفش در حوزه تامین و ذخیره‌سازی در حوزه ترانزیت و حمل و نقل در حوزه تنظیم بازار و ... تعریف شده و این انتظاری است که از دولت از این وزارتخانه دارد. البته مباحثی مانند حکمرانی داده و داشتن نظارت جامع از تولید تا توزیع انتظارات جدید و به جایی است که دولت از وزارت بازرگانی جدید دارد.
حجت الاسلام طاهری از تشکیل هیأت اندیشه‌ورز در بخش‌های مختلف ستاد امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و آن را نمونه‌ای بارزی از مردمی کردن فریضتین دانست.
به دنبال انتشار خبری در خصوص مجروح شدن یک روحانی در خیابان رودکی تهران، پرونده قضایی تشکیل شد و دادستان تهران برای شناسایی ضارب دستوری صادر کرد.
به دنبال انتشار خبری درخصوص مجروح شدن یک روحانی در خیابان رودکی، پرونده قضایی تشکیل شده است.
فولادی‌ها به دنبال خرید یک تیم لیگ برتری برای ورود به بخش زنان هستند.
فولادی‌ها به دنبال خرید یک تیم لیگ برتری برای ورود به بخش زنان هستند.
رئیس جمهور به دنبال گزارش وزیر کشور از عملکرد کارگروه پیگیری ناآرامی‌های سال گذشته، با صدور حکمی هیئتی را مسئول بررسی ابعاد این حوادث و ناآرامی‌ها کرد.
رئیس جمهور به دنبال گزارش وزیر کشور از عملکرد کارگروه پیگیری ناآرامی‌های سال گذشته، با صدور حکمی هیئتی را مسئول بررسی ابعاد این حوادث و ناآرامی‌ها کرد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه دولت با تشکیل وزارت بازرگانی به دنبال واردات نیست، گفت: لایحه تشکیل وزارت بازرگانی سه شنبه با دوفوریت به صحن می‌آید.
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: بازرگانی به دنبال حل مشکل بازار از مسیر واردات است و این به معنای ارزبری بیشتر و زیان به بخش تولید است.
نماینده ازبکستان در فدراسیون فوتبال آسیای مرکزی به دنبال دعوت روسیه به تورنمنت «کافا» دلایل تشکیل این اتحادیه را تشریح و به نقش ایران در این زمینه اشاره کرد.
فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران گفت: به دنبال به کار گیری نیروهای بانو هستیم و در ابتدای برنامه حدود ۲۰۰ نفر جذب خواهند شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش بهای ارز و سکه و تحولات بازار، امروز شنبه جلسه‌ای غیرعلنی تشکیل دادند. در این جلسه، مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کردند و پس از پایان این جلسه، نمایندگان وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شدند.
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال آخرین نظر را در مورد فسخ قرارداد کاوه رضایی و سیاوش یزدانی که جنجال‌آفرین شده است را می‌دهد.
دولت اعلام کرده که به دنبال تشکیل سازمان بازرگانی است اما نکته مهم آن است که باید بررسی شود آیا مشکلات فعلی تجارت و بازار کشور با تشکیل ساختار جدید حل می شود.
علی سلاجقه در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره آب‌گیری سد چمشیر اظهار کرد: از وزارت نیرو به دنبال راستی‌آزمایی این موضوع بوده و آن را پیگیری می‌کنیم. از بحث آبگیری اطلاعی ندارم. ما موضع خودمان را اعلام کردیم و هنوز در مرحله رفت و برگشت مکاتبات هستیم. از موضوع آب‌گیری اطلاعی ندارم و این موضوع را تکذیب می‌کنم.
خان محمدی گفت: ستاد امربه معروف و نهی از منکر به دنبال اجرای تفاهم نامه ای سه جانبه بین این ستاد،بسیج و قوه قضاییه است تا اقدامات سلبی و ایجابی علیه بدحجابی را از سر گیرد.
دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۲ به دنبال عدالت در مناطق مختلف کشور است و در بودجه اختیارات استان ها برای حل مشکلات اقتصادی افزایش پیدا کرده است.
نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی گفت که کابینه او تصمیم دارد شهرک سازی را در کرانه باختری و جولان اشغالی تشدید کند.
دولت سیزدهم همچون دولت قبلی به دنبال احیای «وزارت تجارت و خدمات بازرگانی» است و آنطور که اعلام شده از جمله دلایل احیای این نهاد تقویت و تجمیع ابزارهای نظارتی دولت بر بازار است.
وزرای انرژی اتحادیه اروپا در جستجوی راه حلی برای وخامت شرایط دسترسی به انرژی در این قاره تشکیل جلسه می دهند.
شیراز – دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس گفت: مقابله با فساد اداری و فساد مدیران با جدیت ویژه دنبال می شود واز سال گذشته تا کنون ۷۲ مورد پرونده در ارتباط با فساد مدیران ارشد داشتیم.
به دنبال هشدار‌های سازمان هواشناسی، از شامگاه شب گذشته بارش شدید باران در استان تهران به وقوع پیوست و در پی آن، در چند نقطه از استان بویژه نقاط غربی و جنوبی رویداد‌هایی مانند آبگرفتگی، رانش زمین و روان شدن سیلاب و انباشت گل و لای بویژه در منطقه کن (امامزاده داود) رقم خورد؛ وضعیتی ویژه و مرگبار که با اعلام آماده باش نیرو‌های امدادی، تلاش برای مقابله با آن آغاز شده و در جریان است.
نکته قابل تامل اینکه تجربه نشان داده چنین نهادهایی هیچ کارایی موثری ندارد و زنان سینماگر نیز به دنبال چنین مجموعه‌هایی نمی‌آیند؛ کمااینکه می‌توانستند خواستار پیگیری سازمان سینمایی شوند اما در هر دو نامه‌شان بر تشکیل کمیته مستقل با اکثریت زنان متخصص و دارای تجربه در این امور ذیل خانه سینما تاکید کردند، نه سازمان سینمایی و تاکید کردند امورشان در چارچوب صنف پیش برود. اگر سازمان سینمایی قصد حمایت از این سیصد زن را داشت و دارد، باید به جای این شورا که اعضای منتصبش نیز تجربه کار در این حوزه را ندارند و از هم اکنون ناکارآمدی‌اش مسجل است، از هیات مدیره خانه سینما می‌خواست تا درخواست زنان سینماگر را برای تشکیل کمیته مورد نظر ایشان ذیل خانه سینما با اکثریت زنان متخصص و معتمد این 300 سینماگر زن تشکیل دهد؛ در غیر این صورت هیچ اقدامی برای حمایت از این زنان انجام نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ