وزیر پیشنهادی رفاه گفت: من وارث مجموعه‌ای بودم که در کف خیابان بازنشستگان اعتراض کرده و به دنبال احقاق حقوق خود بودند بنابراین با سعی زیاد توانستیم مشکلات بازنشستگان حل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی تاج که برای تماشای بازی فینال جام جهانی زنان به استرالیا سفر کرده با جیانی اینفانتینو دیدار کرد.
مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و امور تشکل‌های وزارت راه و شهرسازی از بررسی مشکلات پایانه مرزی بازرگان خبر داد.
لیگ‌برتر فوتسال هنوز آغاز نشده درگیر حاشیه و آشوب شد. به احتمال قوی یکی از دیدارها کنسل خواهد بود و گمان می‌رود یکی از تیم‌ها نیز به طور کل از جدول مسابقات کنار گذاشته شود.
شبکه TV3 مدعی شد یک صندوق سرمایه‌گذاری آلمانی که قصد تزریق 60 میلیون یورو به باشگاه بارسلونا را داشت منصرف شده است.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، در دیدار با رئیس قوه قضائیه درباره مشکلات حقوقی و قضایی بانوان کشور گفت‌وگو کرد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، در دیدار با رئیس قوه قضائیه درباره مشکلات حقوقی و قضایی بانوان کشور گفت‌وگو کرد.
دفتر افکارسنجی ملت در گزارشی نتایج افکارسنجی درباره نگرش مردم نسبت به وضعیت صندوق های بازنشستگی کشور را منتشر کرد.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان از رفع مشکلات و موانع حقوقی چهار واحد تولیدی در استان در سه ماهه اول امسال خبر داد.
منابع درمانی یمنی به مشکلات بیماران صعب العلاج برای درمان در خارج این کشور با توجه به امکان پرواز فقط به سمت یک مقصد از فرودگاه صنعا اشاره کردند.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد بر عزم خود و اعضای هیئت مدیره صندوق برای حل مشکلات بازنشستگان طبق ضوابط قانونی تأکید کرد.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: هم دولت و هم مجلس در حال پیگیری یکسری راهکارها هستند تا مشکلات صندوق‌های بازنشستگی رفع شود.
سخنگوی دولت در واکنش به اظهارنظر یکی از مقامات مسئول درباره فروش جزایر کیش و قشم برای حل مشکلات صندوق‌های بازنشستگی اظهار داشت: ایرانی نشان داده است که جانش را فدای یک وجب از خاک کشورش می‌کند. ما در خانه‌ها، خانواده‌ها و مدارس‌مان آموختیم که بگوییم جان‌مان فدای وطن.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شرکت مخابرات ایران تعهد داده است تا یک سوم از افزایش تعرفه را صرف مشکلات بازنشستگان کند.
رئیس سابق صندوق بازنشستگی فولاد با اشاره به مشکلات حال حاضر صندوق های بازنشستگی گفت: یکی از مهمترین اقدام ها برای حل مشکل صندوق های بازنشستگی تشکیل رگولاتور است.
رئیس سابق صندوق بازنشستگی فولاد با اشاره به مشکلات حال حاضر صندوق های بازنشستگی گفت: یکی از مهمترین اقدام ها برای حل مشکل صندوق های بازنشستگی تشکیل رگولاتور است.
رئیس سابق صندوق بازنشستگی فولاد با اشاره به مشکلات حال حاضر صندوق های بازنشستگی گفت: یکی از مهمترین اقدام ها برای حل مشکل صندوق های بازنشستگی تشکیل رگولاتور است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات صندوق‌های بازنشستگی به وابستگی این صندوق‌ها به بودجه عمومی دولت بازمی‌گردد و مجلس و دولت باید برای حل مشکلات صندوق‌های بازنشستگی اهتمام داشته باشند.
تنیسور آمریکایی شماره یک پیشین جهان درباره مشکلاتی که پس از پایان دوران حرفه‌ای‌اش با آن روبرو شده است، صحبت کرد.
افزایش سرسام آور هزینه های دارو و درمان باعث شده بازنشستگان تأمین اجتماعی با مشکلات زیادی مواجه شوند و این در حالی است که قرار بوده درمان سالمندان رایگان باشد که نیست.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود همه مشکلات و فشار‌هایی که روی دولت وجود دارد، در دولت تصمیم گرفتیم تا جایی که امکان دارد حقوق کارکنان و بازنشستگان ترمیم شود. خواهش من از نمایندگان این است که سقف ارائه شده در لایحه دولت به مجلس، تحت هیچ شرایطی افزایش پیدا نکند.
سالمندی یکی از مراحل طبیعی زندگی است که ویژگی‌های خاص خودش را دارد و میتواند با کاهش توانایی ذهنی و بدنی همراه باشد. ابتلا به بیماری‌های مزمن و حاد، مصرف همزمان چند دارو و احتمال تداخل‌های دارویی، بازنشستگی، از دست دادن شغل مناسب، کاهش منابع مالی و منزلت اجتماعی و از دست دادن دوستان همه عوامل استرس زایی برای سالمندان هستند که میتواند آن‌ها را با مشکلات روانی و بیماری‌های روانپزشکی روبرو کند.
محمدیاری عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: افزایش ۵۷ درصدی حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باعث شد که این قشر از جامعه هم حس کنند که دولت در راستای حل مشکلات معیشتی این قشر از جامعه برنامه ریزی منسجمی داشته و صدایشان توسط دولتمردان شنیده می‌شود.
این هنرمند با اشاره به اینکه یکی از مواردی که پیش از هر چیز سینمای ایران در حوزه قانون گذاری به آن نیاز دارد، مساله بیمه و تعریف شغلی برای فعالان حوزه فرهنگ و هنر است، بیان کرد: بخش اعظم مشکلاتی که در حال حاضر در این حوزه برای هنرمندان وجود دارد، به دلیل نقص در قوانین است. در واقع در بخش قوانین مربوط به بیمه و کار در حوزه هنر به خصوص سینما، مشکل این است که این قوانین قدیمی است و بسیاری از مشکلات و مسائلی که امروز با آن مواجه هستیم در آن دیده نشده است. به عنوان مثال در حوزه بیمه به خصوص در بخش بیمه تأمین اجتماعی (سوبسیدها و بازنشستگی برای هنرمندان) سطح قوانین در کف قرار دارد به همین دلیل برای قوانین موجود در این زمینه نیازمند اصلاحیه و لایحه‌های به‌روز هستیم که توسط مجلس شورای اسلامی تصویب شود تا بتوان بر اساس آن شرایط مناسبی را فراهم کرد.
نماینده مردم فومن در ادامه، با اشاره به اصلاح ساختار اقتصادی دولت و مردمی کردن یارانه‌ها اظهار داشت: باید دقت و توجه ویژه ای نسبت به تامین اقلام عمومی و کالاهای اساسی برای مردم داشته باشید، کنترل و نظارت در قیمت کالاها و مبارزه جدی با احتکار و گران فروشی، تحت هیچ عنوان و بدون ملاحظه با افراد متخلف برخورد قاطع و قانونی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ