سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر این که به دنبال تغییر نگرش ۱۰ ساله در این تیم است، گفت: بازی خیلی خوبی با تیم قرقیزستان برگزار کردیم که حریف اصلا آسانی نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیام نیازمند در مصاف با تراکتور بدشانس بود که نتوانست اولین کلین شیت فصل خود را ثبت کند.
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن می‌گوید با محمد ربیعی به دنبال تغییر سبک بازی تیم فوتبال باشگاه هستند.
حضور رئیس عدلیه در این برنامه‌ی گفتگومحور در شرایطی صورت گرفت که حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به منظور زدودن امور تشریفاتی و پرهزینه، برخلاف رویه و پروتکل مرسوم، شخصاً در محل صداوسیما حاضر شد.
آقای رئیسی از سال ۱۴۰۰ دنبال این بود که آقای شمخانی را عوض کند. این دو سال هم تحمل کرد و شاید آدم مناسب پیدا نکرده نبود که زودتر این کار را انجام دهد. البته افرادیکه کاندید شده بودند در این ابعاد نبودند که دبیر شورای عالی امنیت ملی باشند. آقای شمخانی این وزن را داشت که این سمت را داشته باشد. تحمل آقای رئیسی هم در این جهت بود که آدم مناسب پیدا نکرده بود البته امیدواریم آقای احمدیان در کار خود موفق باشد.
ترکیب تیم فوتبال مس کرمان برای دیدار حساس برابر سپاهان اعلام شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: من اعتقاد دارم با حریفان قدرتمند بازی کنیم. دنبال بهبود رنکینگ با بردن تیم‌های ضعیف نیستم. من اتفاقا برعکس فکر می‌کنم. با حریفان سخت‌تر بازی کنیم بهتر است.
پرسپوليس در سومین تقابل فصل برابر گل‌گهر سیرجان چشم به یکی از حساس‌ترین سه‌امتیازهای فصل دوخته است.
یحیی گل‌محمدی برای بازپس‌گیری صدر جدول چشم به دیدار با پیکان دوخته و امیدوار به کسب سه امتیاز از این دیدار پرماجراست.
دارنده مدال برنز وزن 61 کیلوی کشتی آسیا می‌گوید به دنبال تغییر سبک کشتی خود نیست و فقط می‌خواهد ریسک مبارزه‌اش را کم کرده و کمتر امتیاز از دست دهد.
مربی تیم فوتبال هوادار با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا یک بازی هجومی را برابر استقلال انجام بدهیم گفت: تمام تمرکزمان برد برابر استقلال است.
ژوزه مورایس تصمیم گرفته است تا نسبت به بازی با آلومینیوم اراک، چهار تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد کند.
رئیس کمیته خدمات دفاعی سنای آمریکا می گوید این کشور برای رقابت با روسیه و چین باید چاره ای بیندیشد.
فینالیست‌های دوره قبلی جام حذفی اینبار تقابلی زودهنگام با یکدیگر دارند.
رئیس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه شرایط متفاوت امروز تیم ملی نسبت به چهار سال پیش گفت: تیم ملی درگیر تغییر نسل است اما در عین حال در تلاش برای کسب سکو در هانگژو هستیم.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تغییراتی که در مدیریت استقلال صورت گرفت عجیب بود گفت: امیدوارم این اتفاق به سود استقلال تمام شود.
جواد نکونام تصمیم گرفته است تا برای دیدار برابر نساجی، تیمش را با ترکیب هجومی روانه میدان کند.
ژوزه مورایس فهرست یازده بازیکن اصلی تیمش در مصاف با صنعت نفت در آبادان را مشخص کرد.
یک مقام وزارت خارجه روسیه تاکید کرده که مسکو موضوع جابجایی احتمالی مقر سازمان ملل از نیویورک را با جدیت پیگیری می‌کند.
مشهد ـ مشاور رئیس‌جمهور در امور روحانیت گفت: مقام معظم رهبری در چند سال اخیر به شدت بر جهاد تبیین تاکید دارند زیرا دشمن به دنبال تغییر نگاه فرهنگی در کشور ما برای نفوذ بیشتر است.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سیستم و نوع نگرش ما نسبت به هر حریف تغییر می‌کند چون در هر بازی از جمله بازی فردا به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.
«تولسی گابارد» نماینده سابق کنگره و نامزد ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا گفت که جو بایدن از درگیری در اوکراین برای مهندسی «تغییر رژیم در روسیه» و تغذیه مجتمع نظامی-صنعتی استفاده می‌کند.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا می‌گوید که رئیس جمهوری فعلی این کشور با استفاده از جنگ اوکراین به‌دنبال مهندسی تغییر نظام در روسیه است.
رئیس فدراسیون کبدی گفت: من فکر می‌کنم باید از هر طریق ممکن شرایطی فراهم شود که انتخابات کمیته ملی المپیک به‌موقع برگزار شود.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: دشمن در جبهه جنگ نرم و به مرور زمان تلاش می‌کند تا باورها و ارزش‌های دینی و فرهنگی ما را تضعیف کرده و تغییر دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ