سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان تأکید کرد، برخلاف برنامه قبلی، هیچ‌کدام از کشتی‌گیران رده سنی جوانان در جام نیکولای پتروف کشتی نخواهند گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یوجی نیشیدا به دنبال یک تورنمنت ایده آل و رویایی در قهرمانی آسیاست.
تیم ملی والیبال ژاپن در بیست‌ودومین دوره مسابقات قهرمانی مردان آسیا به کسب دهمین مدال طلا می‌اندیشد.
محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه گفت: منافقین هزاران نفر را شهید، شکنجه، معلول و مجروح کردند و خانواده این افراد شاکی هستند.
وزیر امور خارجه در مورد حقابه هیرمند گفت: برای اولین بار تیم فنی ما بر مبنای قرارد ۱۳۵۱ توانستند از مسیر آب در سد کجکی بازدید کنند لذا منتظر گزارش این تیم فنی هستیم.
وزیر امور خارجه در مورد حقابه هیرمند گفت: برای اولین بار تیم فنی ما بر مبنای قرارد ۱۳۵۱ توانستند از مسیر آب در سد کجکی بازدید کنند لذا منتظر گزارش این تیم فنی هستیم.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اگر لایحه حجاب و عفاف بر اساس اصل ۸۵ بررسی شود، قابلیت تنقیح و تصحیح خواهد داشت و به صورت آزمایشی مصوب می‌شود.
مربی هوادار تهران می‌گوید این تیم دنبال رتبه تک رقمی در انتهای لیگ است.
رئیس نظام مهندسی ساختمان کشور با اشاره به موضوع ایمنی در ساختمان ها گفت با افزایش ۷ تا ۱۰ درصدی هزینه ساخت می توان طول عمر مفید ساختمان ها را حد اقل ۴۰ درصد بالا برد.
ملوان به‌عنوان تنها تیم نظامی لیگ برتر خیلی دوست دارد شماره ۱۰ پرسپولیس را در اختیار بگیرد و به همین خاطر است که گفته شده تربیت بدنی نیروی دریایی وضعیت سربازی این بازیکن را رصد می‌کند، اما سرلک در حالی که جام جهانی را از دست داده اصلاً دوست ندارد در آستانه جام ملت‌ها در ملوان بازی کند و احتمال حضور در این تورنمنت را برای خود کاهش دهد.
مهدی طارمی می‌گوید ازبکستان تیم خوبی است اما ایران به دنبال قهرمانی تورنمنت کافا خواهد بود.
ستاره خط حمله تیم ملی ایران به دنبال بهتر کردن آمار گل‌های ملی خود در تورنمنت کافا است.
رامین رضاییان بار دیگر چالش جدیدی را در تیم ملی دنبال می‌کند و تورنمنت کافا البته برای او یک اتفاق ویژه نیز به همراه داشت.
دروازه‌بان ملی‌پوش تراکتور به دنبال انجام نخستین بازی ملی در تورنمنت کافا است.
یک بازیکن 15 ساله به دنبال دعوا در یک مسابقه فوتبال جوانان در آلمان به شدت از ناحیه سر آسیب دید و حالا اعلام شده که او دچار مرگ مغزی شده است.
یک بازیکن 15 ساله به دنبال دعوا در یک مسابقه فوتبال جوانان در آلمان به شدت از ناحیه سر آسیب دید و حالا اعلام شده که او دچار مرگ مغزی شده است.
تصمیم فدراسیون فوتبال روسیه برای انصراف از حضور در تورنمنت آسیای مرکزی (کافا) تمسخر و طعنه یکی از مربیان این کشور را به دنبال داشت.
فدراسیون فوتبال به دنبال مذاکره با فدراسیون‌های مختلف برای برگزاری مسابقات دوستانه در فیفادی خرداد ماه است.
نماینده ازبکستان در فدراسیون فوتبال آسیای مرکزی به دنبال دعوت روسیه به تورنمنت «کافا» دلایل تشکیل این اتحادیه را تشریح و به نقش ایران در این زمینه اشاره کرد.
از میان سرمربیان تیم‌های باقی مانده در جام حذفی 5 نفر سابقه قهرمانی در این تورنمنت را در کارنامه دارند و به دنبال تکرار آن هستند.
کاپیتان باشگاه وستهم یونایتد از حضور در این باشگاه کلافه شده و به دنبال بازی در باشگاه های بزرگ و تورنومنت های معتبر مثل چمپیونزلیگ است.
مدافع باتجربه تیم ملی بعد از مدت‌ها دوباره در یک تورنمنت بین‌المللی رونمایی می‌شود.
شما یک جنگ جهانی دیگر می‌خواهید؟ شاید شما چنین چیزی بخواهید اما من دنبال چنین چیزی نیستم. ما باید مردم را گردهم بیاوریم. اگر بتوانیم در ایران تورنمنتی برگزار کنیم، پس باید این کار را انجام دهیم چون ممکن است باعث تغییر چیزی شود
هافبک فولاد خوزستان با دو عنوان قهرمانی در سوپرکاپ، بازیکنی رکورد دار در این تورنمنت محسوب می‌شود.
تیم ملی جوانان در دومین بازی خود در تورنمنت کافا امروز ساعت 17:30 به وقت تهران به مصاف افغانستان می رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ