جواد نکونام در حاشیه تمرین امروز تیمش، مجبور به استفاده از سرم تقویتی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با نتایجی که در هفته دوم لیگ برتر رقم خورد، سه تیم مدعی به بالای جدول رسیدند و یکی - دو سرمربی هم نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و ممکن است در خطر اخراج قرار بگیرند.
مدیرعامل باشگاه استقلال از تمامی ارکان و اعضای باشگاه استقلال خواست آرامش خود را حفظ کنند تا این تیم در فضایی به دور از تنش در مسیر موفقیت گام بردارد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از شرایط موجود تیمش مدیریت باشگاه را مقصر رقم خوردن وضعیت بهم ریخته آبی پوشان معرفی کرد و گفت: کسی که قرار است از استقلال فرار کند من نیستم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که با وجود همه مشکلات می ایستد و به کارش در این تیم ادامه خواهد داد گفت: کسی که باید از استقلال فرار کند من نیستم.
روزنامه الریاضیه عربستان مدعی شد که استقلال با سرمربی کروات سابق الباطن عربستان به توافق یک ساله دست پیدا کرده است.
سرپرست مدیرعاملی استقلال اعلام کرد ساپینتو ۴۸ ساعت برای پاسخ دادن به پیشنهاد سرمربی‌گری این تیم فرصت دارد.
عضو پیشین هیأت مدیره استقلال گفت: مدیران جدید که به زودی مشخص می‌شوند باید هر چه زودتر تکلیف سرمربی آینده را مشخص کنند.
سرمربی پرتغالی استقلال در جشن پس از گل بازیکنانش شرکت کرد.
حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال می‌گوید ریکاردو ساپینتو پس از دربی تحت فشار بوده و به همین دلیل با داوران صحبت‌ کرده است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال که صحبت‌های تندش با تیم داوری بعد از پایان دیدار با پرسپولیس از سوی رسانه‌های پرتغالی افشا و مشخص شد چه الفاظی به کار برده، دنبال توجیه و فرار از محرومیت است.
سرمربی نساجی بعد از بازی تدارکاتی با استقلال به تعریف از سرمربی تیم ملی پرداخت.
رضا عنایتی تمایلی به صحبت در مورد مسائل مالی تیمش پیش از بازی دشوار برابر استقلال نشان نداد.
بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر سرانجام درباره اینکه چرا به جای فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب نشد، شفاف‌سازی کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه ساپینتو با رفتارهای غیر حرفه‌ای اش تیم را به حاشیه برده است گفت: سرمربی آبی پوشان باید توسط باشگاه مدیریت شود.
روشی که سرمربی پرسپولیس برای دو دیدار برابر استقلال و پیکان در نظر گرفته بود به بن‌بست رسیده تا سرخپوشان برای ماندن در کورس قهرمانی چاره‌ای جز تغییر در روش بازی خود نداشته باشند.
حبا مصدومیت دوباره دو بازیکن تازه بهبود یافته تیم استقلال سرمربی این تیم بشدت از تصمیم گیری‌های اخیر درباره ارتباط با آسیب دیده‌های تیمش عصبانی شد.
سرمربی پرتغالی استقلال با پاسخی هوشمندانه به سوال یکی از خبرنگاران از گرفتاری در جنجالی دوباره پرهیز کرد.
سرمربی پرتغالی استقلال با پاسخی هوشمندانه به سوال یکی از خبرنگاران از گرفتاری در جنجالی دوباره پرهیز کرد.
سرمربی استقلال به یکی از مهمترین چالش‌های دوران سرمربیگری خود در این باشگاه رسیده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال با داشتن چند مهاجم هنوز نتوانسته موفق باشد، گفت: مشکل گلزنی استقلال حل نشده و سرمربی این تیم باید هرچه زودتر این معضل را برطرف کند.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران، با لقب دادن کماندوهای ستاره دار به بازیکنان تیمش، پیروزی روحیه بخش نساجی برابر تیم مس کرمان را نبود استرس و نداشتن فشارهای ناشی از ناداوری‌ها بیان کرد.
نحوه تعامل ریکاردو ساپینتو پرتغالی با بازیکنان استقلال صحنه‌های جالبی در تمرینات استقلال رقم می‌زند.
نجات نوزاد ۳ ماه از گورستان
تیم فوتبال سایپا فصل گذشته در لیگ دسته اول فوتبال ایران با ۴۰ امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت و از خطر سقوط به لیگ دسته دوم فرار کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ