مدیرعامل باشگاه استقلال از تمامی ارکان و اعضای باشگاه استقلال خواست آرامش خود را حفظ کنند تا این تیم در فضایی به دور از تنش در مسیر موفقیت گام بردارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه استقلال برای انجام امور اداری مربوط به معافیت موقت ابوالفضل جلالی اقدام کرد.
استقلال و پرسپولیس با ایده گل‌نخوردن وارد لیگ شدند
سرمربی تیم فوتبال استقلال از پیروزی تیمش برابر ملوان ابراز خرسندی کرد و گفت: آرزوی من این است که روزی مثل کی روش باشم و بتوانم فوتبال را تغییر بدهم.
تا این لحظه تمرینات استقلال با حضور چهار مهاجم تخصصی دنبال شده است.
سرمربی جدید استقلال در صحبت های خود در مراسم معارفه اش از اتکا به هواداران صحبت کرد.
محمد بن سلمان بن ولیعهد و نخست وزیر عربستان با حضور در مسجد قبا نماز را در اولین مسجدی که در تاریخ اسلام بنا شد اقامه کرد. ولیعهد در بدو ورود مورد استقبال شیخ دکتر عبدالرحمن بن عبدالعزیز السدیس رئیس کل امور مسجد الحرام و مسجد النبی قرار گرفت. مسجد قُبا اولین مسجدی که در تاریخ اسلام بنا شد. پیامبر اکرم (ص) پس از هجرت از شهر مکه به شهر یثرب (مدینه منوره) چند روز در قریه قُبا به انتظار حضرت علی (ع) ماند تا ایشان به همراه مادرش فاطمه بنت اسد و نیز حضرت زهرا (س) به مدینه برسند. طی آن چند روز، مسلمانان مسجدی در آن منطقه بر پایه تقوا بنا کردند که اینک با گذشت چهارده قرن، همچنان زائران و مجاوران برای نماز و عبادت به آن مشرف می‌شوند. در صدر اسلام، منطقه قبا شش کیلومتر با مرکز مدینه فاصله داشت و کسانی که از مکه به مدینه می‌رفتند ابتدا وارد آین قریه شده و سپس به مدینه می‌رفتند؛ اما امروزه قبا جزئی از شهر است و مسافران به سبب بزرگراه مدینه - مکه، از کنار آن می‌گذرند.
بنابر اطلاعیه قبلی سازمان حج و زیارت، قرار بود ثبت‌نام از اولویت سوم (دارندگان اسناد ودیعه‌گذاری حج تا پایان فروردین ۱۳۸۶) در ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه چهاردهم اسفندماه ۱۴۰۱ و اولویت چهارم (دارندگان اسناد حج تا پایان اردیبهشت ۱۳۸۶) از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه شانزدهم اسفندماه آغاز شود که بنا بر اعلام جدید این سازمان، به‌دلیل استقبال مشمولان تشرف و تکمیل ظرفیت کاروان‌ها تا "اطلاع ثانوی" امکان ثبت‌نام ودیعه‌گذاران سال ۸۶ وجود ندارد.
هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال که رقابت نزدیک چهار تیم برای قرار گرفتن در صدر جدول بود با یکه تازی سرخپوشان همراه شد تا این تیم خیلی زود صدرنشینی را از استقلال پس بگیرد.
تیم فوتبال سپاهان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال برابر پیکان شکست خورد تا پیکانی‌ها طلسم ۱۰ هفته نبردن خود را بشکنند.
استقلال در حالی در هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل مس رفسنجان متوقف شد که ساپینتو در غیاب چند بازیکن اصلی خود کار سختی داشت.
روز دوم از هفته چهاردهم لیگ برتر در شرایطی برگزار خواهد شد که استقلال با تساوی برابر مس رفسنجان صدرنشین شده اما سه تیم برای گرفتن جایگاه این تیم امروز به میدان خواهند رفت.
استقلال هفته چهاردهم لیگ برتر را در حالی شروع کرده بود که تعداد زیادی از بازیکنان اصلی خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اخیار نداشت.
تیم فوتبال استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر برابر مس رفسنجان به نتیجه تساوی رسید و باوجود صعود موقتی به صدر جدول، فرصت خوبی را برای ایجاد اختلاف امتیاز با پرسپولیس از دست داد.
در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر، استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت.
در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر، استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت.
ترکیب اصلی استقلال در بازی هفته چهاردهم لیگ برتر مشخص شد.
بیژن حیدری در هفته چهاردهم قضاوت نگرفته تا پس از بازی جنجالی استقلال و صنعت نفت، این هفته استراحت کند.
تقابل مستقیم گل‌گهر و پرسپولیس این فرصت برای استقلال فراهم می‌کند که در پایان هفته چهاردهم صدرنشین شود.
سه بازیکن کاندیدای جانشینی وینگر محروم استقلال برای دیدار مقابل مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال هستند.
استقلال در شرایطی مهیای بازی با مس رفسنجان در هفته چهاردهم بازی ها می شود که احتمالا بین 5 تا 6 بازیکن خود را در این بازی به همراه نخواهد داشت.
تیم فوتبال استقلال در دیدار مقابل مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر چند بازیکن تیمش را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.
استقلال از امروز باید مهیای بازی با مس رفسنجان در هفته چهاردهم شود و بر اساس برنامه ریزی امروز تمرین ریکاروی بعد از بازی با صنعت نفت را پشت سر می گذارد.
در چهارده دیدار قبلی استقلال در همه رقابت ها، آنها فقط یک مرتبه در نیمه اول به گل رسیده اند!
ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه ای با تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت جانگداز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) در چهاردهم خرداد سال ۱۳۶۸ و گرامیداشت واقعه قیام خونین پانزدهم خرداد سال ۱۳۴۲، تحقق موازین اسلامی و استقلال و خودکفایی کشور را از اهداف و آرمان های اصلی امام راحل (ره) برشمرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ