رضا عنایتی تمایلی به صحبت در مورد مسائل مالی تیمش پیش از بازی دشوار برابر استقلال نشان نداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی استقلال در روزهایی که تیمش حواشی بسیاری دارد، از لو رفتن اخبار آبی ها گلایه دارد؛ او تهدید کرد در صورت ادامه این ماجرا علیه برخی مصاحبه خواهد کرد.
جواد نکونام در حاشیه تمرین امروز تیمش، مجبور به استفاده از سرم تقویتی شد.
سیروس پورموسوی در سوگ از دست دادن عموی خود نشست.
اهواز- قرارداد سرمربی استقلال خوزستان تمدید شد و پورموسوی، هدایت این تیم را لیگ بیست و سوم بر عهده دارد.
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال با بیان اینکه این تیم زمان را از دست می دهد و باید تا ۲۴ ساعت آینده تکلیف سرمربی مشخص شود گفت: ۴ مربی خارجی هم مد نظر باشگاه است.
بر خلاف اعلام حجت کریمی، سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال در برنامه این هفته فوتبال برتر ممکن است تکلیف کادر فنی این تیم تا پنج شنبه مشخص نشود.
سرمربی جدید شباب الاهلی هنوز معرفی نشده و با رفتن ژاردیم احتمال اینکه مربی جدید ، قائدی را خودش برای پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بخواهد، بسیار زیاد است.
سرمربی جدید شباب الاهلی هنوز معرفی نشده و با رفتن ژاردیم احتمال اینکه مربی جدید ، قائدی را خودش برای پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بخواهد، بسیار زیاد است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال که از شکست تیمش برابر پرسپولیس بسیار عصبانی بود پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی به سمت تیم داوری دوید و الفاظی را خطاب به داور بیان کرد که قابل انتشار نیست.
ریکاردو ساپینتو در روز تعطیلی تمرینات استقلال تصمیم گرفت در کنار یکی از پیشکسوتان شاخص این تیم پدل بازی کند.
سرمربی فوتبال استقلال گفت: تیم ما همواره متمرکز است و خیلی سخت هر هفته تلاش می‌کند. تیم ما بسیار متحد بوده و روی کار خود بسیار متمرکز است. بازیکنان ما در هر بازی می‌جنگند تا پیروز میدان شوند. من به بازیکنان تیمم افتخار می‌کنم.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه روند موفقیت استقلال بسیار مثبت بود، گفت: تعطیلی لیگ روند خوب آبی پوشان را برای ادامه مسابقات متوقف کرد و باید کادر فنی مراقب این موضوع باشد.
سرمربی تیم استقلال پس از انجام امور شخصی در پرتغال، به تهران بازخواهد گشت.
استقلالی‌ها برای سومین‌بار در فصل جاری باید به مصاف ملوان بندرانزلی بروند.
سرمربی استقلال نسبت به تعویق یکروزه بازی با پیکان ناراحت بود و حالا احتمال دارد یکروز دیرتر به تهران برگردد.
ریکاردو ساپینتو بامداد امروز(سه‌شنبه) تهران را به مقصد لیسبون پرتغال ترک کرد و قرار است روز پنجشنبه به ایران برگردد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال فردا تهران را ترک خواهد کرد.
اتفاقاتی که در جریان بازی استقلال و مس کرمان در لیگ برتر ایران برای «ریکاردو ساپینتو» رخ داد، سر و صدای زیادی در رسانه‌های کشور پرتغال به پا کرده است.
ساپینتو صراحتا اعلام کرد که دیگر نیازی به یزدانی ندارد و از این بازیکن خواست تا با جدایی از استقلال، فضا را برای جذب بازیکن جدید باز کند.
آبادان - سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، بازی این تیم در برابر صنعت نفت آبادان را سخت توصیف کرد و بازیکنان حریف را بسیار جنگنده دانست.
آبادان - سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، بازی این تیم در برابر صنعت نفت آبادان را سخت توصیف کرد و بازیکنان حریف را بسیار جنگنده دانست.
سرمربی استقلال برای آگاهی هر چه بیشتر از وضعیت فنی حریف بعدی لیگ برتری تیمش دست به کار شد.
انزلی- سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با گلایه از عدم‌ حضور هواداران این‌تیم‌ در بازی مقابل استقلال گفت: بازیکنانم بسیار با انگیزه هستند.
سرمربی تیم داماش می گوید استقلال وضعیت خوبی دارد و بسیار منظم بازی می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ