بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر سرانجام درباره اینکه چرا به جای فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب نشد، شفاف‌سازی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان لیگ فوتبال با فشار باشگاه ها تصمیم به تغییر قوانین نقل و انتقالاتی لیگ برتر گرفت.
سازمان لیگ فوتبال با فشار باشگاه ها تصمیم به تغییر قوانین نقل و انتقالاتی لیگ برتر گرفت.
حواشی مربوط به مسایل مدیریتی و مالی و بحران هایی که باشگاه استقلال از سر گذارنده حتی به زندگی شخصی رئیس سازمان خصوصی سازی هم رسیده است.
کیلیان امباپه تحت فشار باشگاه پاری سن ژرمن برای تمدید یا جدایی قرار دارد و از حالا تا پایان نقل و انتقالات می‌توان به 15 روز کلیدی برای تعیین سرنوشت او اشاره کرد.
کیلیان امباپه تحت فشار باشگاه پاری سن ژرمن برای تمدید یا جدایی قرار دارد و از حالا تا پایان نقل و انتقالات می توان به 15 روز کلیدی برای تعیین سرنوشت او اشاره کرد.
قائم مقام باشگاه استقلال با بیان اینکه فشار زیادی روی علیرضا بیرانوند برای استقلالی نشدن وجود دارد، از مذاکره با یک دروازه بان اسپانیایی و تمام شدن کار انتقال محبی به روسیه خبر داد.
باشگاه بارسلونا شاید بار دیگر در این تابستان به فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی، برای جدایی فشار بیاورد.
مذاکرات بین باشگاه النصر عربستان و اینترمیلان برای جذب مارسلو بروزوویچ، بارسلونا را تحت فشار قرار داده است.
روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید دو باشگاه بایرن مونیخ و دورتموند خواهان تبدیل بوندس‌لیگا به رقابتی شبیه لیگ برتر انگلیس هستند و حتی تهدید به جدایی از بوندس‌لیگا کرده‌اند.
باشگاه استقلال با انتشار یک بیانیه و فیلم جدید بار دیگر ادعای از دست رفتن ۱۰ امتیاز بابت اشتباهات داوری را مطرح کرد؛ آنهم در شرایطی که چهار روز دیگر فینال جام حذفی با پرسپولیس باقی مانده است
باشگاه پرسپولیس مدعی شد در این مدت بارها برابر اقدام برای فشار بر داوران به صورت مستقیم و غیر مستقیم، تشویش اذهان عمومی و وارونه سازی حقایق، سکوت کردیم.
باشگاه پرسپولیس مدعی شد در این مدت بارها برابر اقدام برای فشار بر داوران به صورت مستقیم و غیر مستقیم، تشویش اذهان عمومی و وارونه سازی حقایق، سکوت کردیم.
حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال می‌گوید ریکاردو ساپینتو پس از دربی تحت فشار بوده و به همین دلیل با داوران صحبت‌ کرده است.
وقتی در فضای باز، به‌ویژه در پارک و بوستان، ورزش کنید، احتمال اینکه زمان تحرک‌تان طولانی‌تر شود، بسیار زیاد است. اما ورزش در هوای بسته باشگاه یا منزل ممکن است کسالت‌آور باشد و به اندازه کافی ورزش نکنید. درضمن اگر هنگام ورزش، لذت بیشتری ببرید، وضعیت روحی و سلامت ذهن‌تان بهبود می‌یابد و از لحظات پرتحرک‌تان لذت فراوانی می‌برید.
باشگاه با تلاش شبانه‌روزی و دشواری بسیار زیاد تلاش کرد با وجود فشار مالی ناشی از هزینه‌های جاری، منابع اعتباری لازم برای تعیین وضعیت بدهی‌ها را تامین کند. این کار بر اساس فهرست کمیته تعیین وضعیت فدراسیون، صورت پذیرفت. مدارک مرتبط نیز، قبل از پایان مهلت، بارگذاری شد.
فشار افکار عمومی در هفته های اخیر برای تمدید قرارداد مهدی قایدی باشگاه را به تکاپو واداشت.
میگل آنخل گیل مارین، رییس باشگاه اتلتیکو مادرید، معتقد است که فشارهای رئال مادرید باعث تغییر نظر داوران و تصمیم گیرندگان در زمین بازی می‌شود.
سرمربی تیم فوتبال پیکان می گوید برخی باشگاه ها با ارائه پیشنهاد به سامان فلاح تمرکز او را برهم زده اند.
رئیس باشگاه انرژی لندن تاکید کرد که اولویت کشورهای خلیج فارس منافع خودشان است و فشار واشنگتن بر روی متحدانش جهت خودداری از اتخاذ سیاست های مستقل تر دیگر موثر واقع نخواهد شد.
دقایق محدود بازی در منچستریونایتد اعتماد به هری مگوایر در تیم ملی انگلیس را تحت الشعاع قرار نداده است، اما او می گوید بیشترین فشار را در سطح باشگاهی احساس می کند.
اینیگو مارتینز شایعات تحت فشار قراردادن باشگاه بیلبائو برای جدایی و ناراحتی شدید به خاطر میسر نشدن انتقالش به بارسلونا را تکذیب کرد.
انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید، شایعات فشار به کادر فنی برای نیمکت‌نشین کردن آنتوان گریزمان را بی‌اساس خواند.
باشگاه اسپورتینگ لیسبون پرتغال که فصل گذشته مقاله‌ای توهین آمیز علیه مهدی طارمی منتشر کرده بود، بار دیگر نام مهاجم ایرانی پورتو را برای تحت فشار گذاشتن داوران به میان آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ