کارشناس فوتبال با بیان اینکه ساپینتو با رفتارهای غیر حرفه‌ای اش تیم را به حاشیه برده است گفت: سرمربی آبی پوشان باید توسط باشگاه مدیریت شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرارداد کادرفنی استقلال از جمله جواد نکونام که به علت نبود پیش‌قرارداد و اختلاف‌های بین طرفین بر سر مبلغ قرارداد امضا نشده بود، در فاصله چند روز تا شروع لیگ امضا شد.
بازی کردن محمدحسین مرادمند و صالح حردانی در ترکیب اصلی استقلال اتفاقی نبود که چند روز پیش هواداران این تیم منتظرش باشند.
یکی از خصوصیت های این فصل استقلال تغییر نتیجه توسط بازیکنان تعویضی بود و در چند بازی بعد از خوردن گل شکست یا تساوی نتیجه بازی را به سود خود پایان برد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به مشکلاتی که تیمش برای رسیدن به پیروزی در دیدار با پارس جنوبی داشت گفت: آنطور که انتظارش را داشتیم نتوانستیم بازی کنیم اما در نهایت برنده شدیم.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به دلایل شکست استقلال برابر پرسپولیس گفت: تعویض‌های ساپینتو که در دیدارهای گذشته جواب می‌داد، با تدابیر پرسپولیس بی‌نتیجه ماند و موفق نبودند.
عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: مردم در انتخابات‌ها افراد و ائتلاف‌های جدیدتری را می‌خواهند و از کسانی که امتحان پس دادند و موفق نبودند، از جمله از لیست روحانی، استقبال نخواهند کرد.
استقلال تیم چند بازی قبل نبود و در داربی هم می‌دانید که باید از تک موقعیت‌ها استفاده کرد. فکر می‌کنم پرسپولیس هم موقعیت خاصی نداشت و حتی آن گلی که زد روی موقعیت صد درصد نبود اما به هر حال گل خوردیم.
گلر اتریشی تیم فوتبال فولاد در جدال با استقلال چند واکنش خوب از خود به نمایش گذاشت.
استقلال در حالی در اصفهان مقابل سپاهان قرار گرفت که در غیاب چند بازیکن باتجربه خود، بازوبند کاپیتانی این تیم به دست یک سپاهانی سابق بسته شده بود.
شکست تراکتور مقابل استقلال در یکی از تاکتیکی‌ترین بازیهای چند وقت اخیر فوتبال ایران رقم خورد.
استقلال چند هفته ای خوب بازی نمی کرد و طبیعتا نتایجی هم که کسب می کرد، باب میل نبود و به همین خاطر دور رفت را با چهارمی تمام کرد.
استقلال چند هفته ای خوب بازی نمی کرد و طبیعتا نتایجی هم کسب می کرد، باب میل نبود و به همین خاطر دور رفت را با چهارمی تمام کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ساپینتو به تیم احساسات قوی دارد و شاید آنگونه که می‌خواست‌، بچه‌ها در دربی جنگنده نبودند.
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ساپینتو به تیم احساسات قوی دارد و شاید آنگونه که می‌خواست‌، بچه‌ها در دربی جنگنده نبودند.
کارشناس فوتبال با بیان این که سرخابی‌ها با احتیاط بازی کردند و نمی‌خواستند بازنده این دیدار حساس شوند، گفت: استقلال می‌توانست برنده این دیدار باشد اما دفاع و دروازه‌بان این تیم خوب نبودند.
کمال کامیابی‌نیا می‌گوید استقلال هم در این بازی خوب بوده و بینندگان این مسابقه لذت برده‌اند.
صاحبخانه وینفرد شفر، سرمربی پیشین استقلال، هم توانست در یک سال گذشته با دریافت حکم قضایى طلب خودش را زنده کند و ۱۹۸ میلیون تومان از حساب استقلال برداشت کند. هر چند این مبلغ در مقایسه با سایر مبالغ مطرح شده، قابل توجه نبود
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: «ریکاردو ساپینتو» صد درصد از کانال آقای آجورلو به استقلال آمد و هیچکدام از اعضای هیات مدیره در جریان نبودند که قراردادها از چه خبر است.
راه‌اندازی دوباره سرویس مدرسه اگرچه برای اغلب دانش‌آموزان یک اتفاق مثبت محسوب می‌شود و عدم استقبال از بازگشایی‌های نصفه و نیمه و دو ساعت در روز در سال‌های گذشته در زمان کرونا یکی از علت هایش نبود سرویس مدارس بود، اما افزایش سرسام‌آور هزینه‌های رفت و آمد با توجه به تحمیل هزینه‌های دیگری مثل «ثبت نام»، «کلاس‌های فوق برنامه»، «غذا»، «باشگاه»، «لباس فرم» و «تغذیه» موجب شده تا والدین برای ثبت نام سرویس مدرسه تردید کنند.
سرمربی استقلال می گوید که بازیکنان پیکان وقت تلفی می کردند و داور نیز خطاهای 50 – 50 را به سود خودروسازان سوت می زد.
استقلال روز گذشته و در انزلی در نیمه اول تیم خوبی نبود. هر چند حملات پراکنده ای روی دروازه تیم ملوان داشت و حتی صاحب موقعیت هم شد.
عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه انتظار بیشتری از استقلال در دیدار برابر سپاهان می‌رفت، گفت: آبی پوشان خوب نبودند و اولین شکست را پذیرا شدند.
دو نیمه تغییراتی به وجود آوردیم و جای‌گیری بازیکنان را درست کردیم. توانستیم فشار خود را افزایش دهیم و روی ضد حمله به گل رسیدیم. جبران برای تیمی که در چنین دیدارهایی گل می‌خورد، سخت است
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان پیش‌بینی وضعیت زرد دریایی در جزایر را با مواج شدن دریا به دلیل وزش باد نسبت شدید جنوب شرقی اعلام و توصیه کرد: لازم است همچنان مردم در جزیره‌های هرمز، قشم، لارک، هنگام و کیش از انجام فعالیت‌های تفریحی و شنا پرهیز کرده و برای رفت وآمد شناور‌ها به ویژه در بنادر غربی استان تمهیدات ایمنی را رعایت کنند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ