روشی که سرمربی پرسپولیس برای دو دیدار برابر استقلال و پیکان در نظر گرفته بود به بن‌بست رسیده تا سرخپوشان برای ماندن در کورس قهرمانی چاره‌ای جز تغییر در روش بازی خود نداشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منصوریان می‌خواد روش جدیدی از بازی را با تیمش در دیدار امروز با صنعت نفت آبادان پیاده کند.
ویدئویی از یک روش جدید برای نجات از گرما زدگی را ببینید.
نتیجه گیری یک مقاله علمی نشان داد که اگزوزم‌ها به دلیل تاثیر قابل توجه بر رگزایی می‌توانند ابزار ایده آلی برای درمان بیماری‌های ایسکمیک باشند.
مطالعات محققان دانشگاه تهران که در همکاری با محققان دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام شده است، نشان داد که درمان هایپرترمیا با کمک نانوذرات به طور قابل توجهی توانست رشد تومور را مهار کند.
دانشمندان سلول‌های معده انسان را به بافت‌هایی تغییر داده اند که در پاسخ به افزایش سطح قند خون، انسولین آزاد می‌کنند و این موفقیت روشی موثر برای مدیریت بیماری‌هایی مانند دیابت نوع ۱ است.
به تازگی در برخی از معابر تراکت‌های با مضامین مذهبی در جهت حفظ حجاب به روایت آیات و احادیث و اشاره به تاریخ باستان ایران در حال پخش است.
امیر قلعه‌نویی تا ساعاتی دیگر باید اولین ترکیب خود را برای مصاف با روسیه مشخص کند.
آزاده مختاری نوشت: پلیس میگوید: "از ۲۵اسفندطرحی گذاشته شده هر راننده‌ای در سفر‌های نوروزی #شاد نیست، خودرواش رامیخوابونیم! "
معاون وزیر اقتصاد گفت: توسعه ابزارهای جذاب برای سرمایه گذاران در دستور کار دولت قرار دارد.
گوگل هیچ اقدامی برای حذف یک روش جدید کلاهبرداری که برخی سایتها با استفاده از حساب های تجاری شرکت آمریکن اکسپرس انجام می دهند انجام نداده است.
استخوان ظرفیت شگفت‌انگیزی برای بازسازی دارد؛ پس از شکستگی، بدون ایجاد اثری در افراد سالم ترمیم می‌شود، اما در افراد مسن، یا برای افراد مبتلا به بیماری‌هایی مانند دیابت، حدود ۱۰ درصد از شکستگی‌های استخوان بلند به خوبی بهبود نمی‌یابند و برای بهبود کامل به عوامل رشد یا موادی برای کمک به تحریک بازسازی بافت‌های خاص نیاز دارند.
اشعه «قاتل حشرات» به عنوان یک جایگزین آفت‌کش عمل می‌کند بدون اینکه هیچ ماده شیمیایی مضری استفاده شود، حشرات را در جا می‌کشد.
هانس واندال گفت: ما در حال حاضر داروهای مختلفی داریم که می‌توانند این مسیرهای سیگنالینگ را مسدود کنند و ممکن است در آزمایشات استفاده شوند. ما برخی از آن‌ها را در این مطالعه استفاده کرده‌ایم.
هورسان رامسر در جدالی یک طرفه ایفاسرام اردکان را شکست دهد.
نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد حمام آب گرم در شب می‌تواند به سالمندان کمک کند تا از فشار خون بالا جلوگیری کنند.
هدف این است که جمع‌آوری و تصفیه ضایعات از یک سرویس مضر برای محیط‌ زیست که هزینه‌بر است، به یک سرویس مفید برای محیط‌ زیست که درآمدزایی دارد، تبدیل شود.
متخصصان دانشگاه "ییل" می‌گویند توانسته‌اند "مه مغزی" را که یکی از شایع‌ترین علائم کووید مزمن است در هشت بیمار مبتلا به این عارضه برطرف کنند.
بازی کردن بدون مهاجم نوک و با شیوه جدید، ریسکی که ممکن است یحیی از آن خوشش آمده باشد.
احتمال اضافه شدن یک لژیونر جدید به لیست تیم ملی در اردوی آتی وجود دارد.
هافبک ملی پوش پرسپولیس یکی از حامیان اسکوچیچ بود که تصور می‌شد به دلیل مصدومیت و عدم رسیدن به مرز آمادگی از لیست کارلوس کی روش سرمربی جدید تیم ملی خط بخورد اما...
حضور کارلوس کی روش و لیست بازیکنان فصل جاری پرسپولیس می تواند بار دیگر فضای دو قطبی را ایجاد کند.
با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد از مرکز دانش بنیان شیرین‌سازی آب دریا با روش منحصربه‌فرد در دنیا، رونمایی شد.
به گفته میلاد نوری - کارشناس حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات - از جمله روش‌های کلاهبرداری که در یک ماه گذشته گسترش یافته، ارسال پیامکی با عنوان سلام عمان است و تقریبا برای تعداد زیادی کاربر حداقل یک بار ارسال شده و زمانی که کاربران این پیام را دریافت می‌کنند، در پیامک هم نام کاربری، رمز و آدرس سایت و موجودی یک کیف پولی که به صورت رمز ارز است وجود دارد و کاربر با این تفکر که برای آن‌ها هزینه‌ای به همراه ندارد، به سایت مورد نظر مراجعه می‌کند.
یک درمان استنشاقی جدید ابداع شده که داده های ژنتیک در ریه ها را تغییر می دهد تا از ابتلای فرد به ویروس کرونا جلوگیری کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ