سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از شرایط موجود تیمش مدیریت باشگاه را مقصر رقم خوردن وضعیت بهم ریخته آبی پوشان معرفی کرد و گفت: کسی که قرار است از استقلال فرار کند من نیستم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست تیم فوتبال تراکتور می‌گوید با توجه به تغییرات زیاد این تیم و عدم هماهنگی بازیکنان، جریمه‌ای برای اعضای تیم در نظر گرفته نخواهد شد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که با وجود همه مشکلات می ایستد و به کارش در این تیم ادامه خواهد داد گفت: کسی که باید از استقلال فرار کند من نیستم.
هوادار احساس نگرانی می‌کند و مقابل در باشگاه تجمع می‌کند، آنوقت کسی در باشگاه نگران نشده که بیاید یک سری به تمرینات بزند و یا حداقل یک تماس خشک و خالی با بازیکنان بگیرد
در روزی که قرار بود بازی دوستانه استقلال پشت درهای بسته برگزار شود، باتجربه‌های این تیم مقابل دوربین‎ها حرف‌هایی زدند که کمتر کسی انتظارش را داشت.
تیم فوتبال سپاهان با وجود جدایی دو هافبک تدافعی خود هنوز اقدامی برای پر کردن جای خالی آنها نداشته است.
سرپرست استقلال می گوید اگر قرار باشد در یک سال مدیرعامل عوض شود، تیم از اهدافش دور می ‌شود و کسی ضرر نمی ‌کند‌، به جز تیم و هوادارانش.
آردا گولر در نهایت رئال را به بارسلونا ترجیح داد اما کارشناس کادنا سر معتقد است او تصمیم درستی نگرفت.
سرمربی استقلال تصمیم گرفته تا زمان خرید بازیکن در پست های مورد نظر ، بازیکنی را در لیست مازاد قرار ندهد.
عرفان باقری بازیکن تیم امید آبی‌پوشان با انتشار یک استوری در پیج اینستگرام خود از «هانی کرده» کسی که هواداران را مورد ضرب و شتم قرار داد حمایت کرد که برای خیلی‌ها عجیب بود.
با گذشت نزدیک به ده روز از قطع همکاری رسمی ریکاردو ساپینتو با باشگاه استقلال، همچنان تکلیف نیمکت رهبری این تیم مشخص نیست و مدیران باشگاه استقلال انگار درست مثل هواداران این تیم نمی‌دانند چه کسی قرار است آبی پوشان را در رقابت‌های داخلی و شاید هم رقابت‌های بین المللی فصل جدید رهبری کند.
نسبت به این موضوع که قرار است "ویژن پرو" (Vision Pro) عینک واقعیت افزوده اپل چه کاری انجام دهد آگاهی داریم، اما هنوز متعجب هستیم که چرا باید آن را بخریم! اپل نیز از این موضوع گیج شده است.
باشگاهی که تیم فوتبالش در حساس‌ترین مقطع فصل قرار دارد و همچنان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر است، با تصمیم هیات مدیره و سرپرست باشگاه تعدادی از عوامل اجرایی را برکنار کرده است.
باشگاهی که تیم فوتبالش در حساس ترین مقطع فصل قرار دارد و همچنان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر است، با تصمیم هیات مدیره و سرپرست باشگاه تعدادی از عوامل اجرایی را برکنار کرده است.
اهواز - جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: کسی که سلاح غیرمجاز دارد و یا با سلاح عرض اندام می‌کند باید احساس ناامنی کند و مورد رصد و تعقیب پلیس قرار گیرد.
کسی که حیا را وا می‌نهد، در برابر دوربین ابتذال ذهن و باور خود را نمایش می‌دهد، بی‌گمان دچار فلج‌اندیشگی است. محکوم به بی‌بصیرتی و نافهمی نسبت به دور و بر و احوالات خود و جهان پیرامونی خود است. او به همان میزان کوته نگری و ناتوانی در ادراک گرفتار آمده است که رسانه‌ها و شبه رسانه‌های معاند فارسی زبان گرفتاراند.
نماینده مردم تربت‌جام و تایباد و باخرز و صالح آباد گفت: سوال است که دوباره وارد مجلس شویم چه تغییری در وضع مردم و مشکلات آن‌ها ایجاد می‌شود، من مخالف پیشنهاد آقای نظری هستم، چرا که پیشنهاد کمیسیون شورا‌ها حرف درستی است، اما سوالم از شما به عنوان نمایندگان ملت ایران این است که آیا اندکی فکر کرده‌اید، آیا انتخابات را که برگزار می‌کنیم ملت پای صندوق می‌آیند که به شما رأی بدهند یا نه.
به باور قالیباف در این نوسازی اولویت با مسائل اقتصادی است. این مقام در میانه اعتراضات نیز مشابه این اظهارات را بر زبان رانده بود. اکنون سؤال این است که چرا نه آن حرف‌ها و نه این اظهارات جدید از سوی عامه مردم مورد اقبال و استقبال قرار نگرفته و نخواهد گرفت؟
پنج بازی دیگر از هفته پایانی نیم فصل اول به شدت مورد اعتراض بازیکنان و مربیان تیمها قرار دارد.
معاون اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور با تاکید بر اینکه نباید تصویر پشت کارت ملی را در اختیا هیچ فردی قرار داد، گفت: رمز ورود به سیستم ثبت احوال پشت کارت ملی است.
مسعود پزشکیان گفت: هر کسی آمد حرف بزند گفتند با آقا مخالفی یعنی رهبری را مقابل مردم قرار دادند در صورتیکه خیلی از کار‌هایی که این‌ها می‌گویند به رهبری ربطی ندارد.
دایی که چند هفته‌ای می‌شود در داستان دانش‌آموز اردبیلی حسابی مورد توجه قرار گرفته، با شایعات مختلفی دست‌و‌پنجه نرم کرده است. از حضورش در سقز تا شایعه بازداشتش توسط نیرو‌های امنیتی.
دموکراسی مبتنی بر برابری است و قرار است همه شهروندان از فرصت برابر تاثیرگذاری بر تصمیمات سیاسی برخوردار باشند. با این وجود، برای مدت زمانی طولی در ایالات متحده سیستم‌های سیاسی و انتخاباتی تامین کننده منافع نخبگان و افراد ثروتمند با هزینه افراد فاقد مدرک دانشگاهی بوده اند.
قرار نیست در خلال گفت و گو یکدیگر را مجاب کنیم؛ قرار نیست کسی تن به عقیده دیگری بدهد. طبیعی است که نه من به واسطه ادلّه ظاهری تن به عقیده شما می دهم و نه شما به عقیده من، بلکه اینها بحث های آکادمیک است. گفت و گو برای مجاب کردن همدیگر نیست، بلکه برای پرداختن به دردهای مشترک و یافتن راهکار برای این مشکلات است.
می‌گویند تبانی شده و من از این ناراحتم. اگر قرار است تلفن کسی شنود شود، اولین نفر خودتان هستید؛ شخص خودت را باید شنود کنند و ببینند در استقلال چه خبر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ