نحوه تعامل ریکاردو ساپینتو پرتغالی با بازیکنان استقلال صحنه‌های جالبی در تمرینات استقلال رقم می‌زند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد نکونام از روز نخست حضورش در استقلال به دنبال آن بود تا خط حمله تیمش را با جذب محمدحسین اسلامی تقویت کند. با توجه به سبک بازی اسلامی و توانایی او برای حضور در پست وینگر و مهاجم هدف، این مسئله موردتوجه نکونام قرار گرفته و سرمربی استقلال به دنبال آن است تا این ستاره جوان را به فهرست تیمش اضافه کند.
سرمربی استقلال تصمیم گرفته تا زمان خرید بازیکن در پست‌های مورد نظر، بازیکنی را در لیست مازاد قرار ندهد.
سرمربی استقلال تصمیم گرفته تا زمان خرید بازیکن در پست های مورد نظر ، بازیکنی را در لیست مازاد قرار ندهد.
عضو کمیته استقلال درباره روند انتخاب سرمربی این تیم و تاخیری که برخلاف انتظار برای اعلام نام جانشین ساپینتو شکل گرفته، پاسخ داد.
استقلال نه‌تنها در این برهه با مشکل نداشتن سرمربی دست‌و‌پنجه نرم می‌کند بلکه هنوز مدیرعامل هم ندارد و باید پیرو فرامینی باشد که از نهاد بالاتر، یعنی وزارت ورزش از راه می‌رسند. وزارت به‌عنوان متولی این باشگاه در سطحی دیگر باید پیرو نهاد‌های تصمیم‌گیرنده باشد و این‌طور نیست که آن‌ها هم به‌راحتی از پس تصمیماتی که قرار است برای آینده باشگاه گرفته شود، برآیند.
سرپرست باشگاه استقلال تهران با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با سرمربی اسپانیایی، گفت: حضور آقای لوپز منتفی است، اما سرمربی را از بین دوگزینه نهایی عصر شنبه اعلام می‌کنیم.
سرپرست باشگاه استقلال تهران با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با سرمربی اسپانیایی، گفت: حضور آقای لوپز منتفی است اما سرمربی را از بین دوگزینه نهایی عصر شنبه اعلام می کنیم.
مذاکرات برای انتخاب سرمربی جدید تیم استقلال تهران صورت گرفته است.
بجز سپاهان و تراکتور، دیگر تیم های لیگ برتر در پی انتخاب یا بقای سرمربی برای فصل بعد هستند، از پرسپولیس قهرمان گرفته تا استقلال و سایر تیم ها.
طبق ادعای سرپرست باشگاه استقلال، وکیل سرمربی ایتالیایی به خاطر تاخیر دو روزه در پرداخت طلب استراماچونی از استقلال غرامت گرفته است!
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم تاکید کرد که برای مهر تایید خوردن بر عملکرد تیمش در دیدار برابر استقلال، شاگردانش باید حداکثر امتیازات را از بازی‌های باقی مانده لیگ یک به دست بیاورند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در چهار راه انتخاب یک نفر برای حضور در خط حمله این تیم در دربی قرار گرفته است.
ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال معتقد است یکی از مدافعان این تیم با روزهای اوج خود فاصله گرفته است.
تیم فوتبال تراکتور از زمان روی کار آمدن «پاکو خمز» به اندازه پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر ایران امتیاز گرفته است که این یک آمار قابل توجه برای سرمربی اسپانیایی محسوب می‌شود.
سرمربی نساجی پس از پشت سر گذاشتن روزهایی سخت، حالا با شکست آلومینیوم انرژی تازه‌ای گرفته تا مقابل استقلال قرار گیرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حق تیمش مقابل استقلال برد بوده است، به تاثیر غیبت لوکادیا و دیاباته و تشریح برنامه‌هایش برای پر کردن جای خالی این دو مهاجم خارجی پرداخت.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که بودن سرمربی در کنار زمین برای یک تیم تاثیرات مثبتی به همراه دارد گفت: با روندی که ساپینتو در پیش گرفته بازهم محروم خواهد شد!
سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از رویه ای که داوران علیه این تیم در پیش گرفته اند گفت: در دیدار برابر آلومینیوم هم داور یک پنالتی به سود تیم ما اعلام نکرد.
تصمیمی که سرمربی تیم فوتبال استقلال گرفته است به مذاق برخی مسئولان این باشگاه خوش نیامده و به آن اعتراض کرده اند.
امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال در روزهای اخیر و در جریان تمرینات تیم گل گهر سیرجان برنامه ویژه‌ای جهت مراقبت از یکی دو مهره خطرناک تیم استقلال را برای بازیکنان تیمش در نظر گرفته است.
پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به نادیده گرفته شدن برخی بازیکنان در استقلال گفت: عجیب است که ساپینتو از همه داشته‌هایش در این تیم استفاده نمی‌کند تا عملکرد بهتری را شاهد باشیم.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال اعلام کرد که محرومیت یک ماهه‌ای را برای ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال، در نظر گرفته است.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال اعلام کرد که محرومیت یک ماهه‌ای را برای ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال، در نظر گرفته است.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال پس از کسب اولین پیروزی فصل با انگیزه بیشتری تمرینات تیمش را زیر نظر گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ