هاشمی مهر تصریح کرد: دو نفر عامل تیراندازی به ماموران به کوه‌های اطراف متواری شده که تلاش‌ها برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان گفت: صبح امروز استوار یکم سعید پویان در درگیری با سارقان مسلح در شهرستان مسجدسلیمان به شهادت رسید.
جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: استوار یکم امیر حسین زاده احمدی و گروهبان یکم محمد احسان شفیعی از مأموران شجاع کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل شدند.
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از شهادت ستواندوم "علی شوقی" هنگام دستگیری عاملان نزاع و درگیری در شهرستان اردل خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ایذه از شهادت دوتن از ماموران جان برکف این شهرستان در درگیری با سارقان مسلح خبر داد.
زاهدان - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان شهادت دو مأمور فراجا در جریان حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان را تأیید کرد.
کرمان- جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان از وقوع درگیری پلیس بافت با یک متهم منجر به شهادت یکی از همرزمان انتظامی خبر داد.
سروان قنبری، مامور نیروی انتظامی ایذه که عصر امروز زیر گرفته شد و به شهادت رسید، دارای ۴ دختر و یک پسر بود که فرزند ارشدش یک دختر ۱۸ ساله و پسرش تنها ۲ سال و نیم سن دارد
شیطان نفوذی!/ مرگ هولناک ۳ مرد در صاعقه‌زدگی/ محکومیت ۳ متهم اصلی باند قاچاق موادمخدر به اعدام/ پشت پرده شوم پیامک‌های عاشقانه/ دستگیری یکی از عاملان شهادت مامور انتظامی/ آتش زدن دختر جوان به‌خاطر ازدواج با مرد مورد علاقه‌اش/ سرقت‌های ۲ دقیقه‌ای دزدان شب رو!/ افشای راز جنایت با درددل در زندان
دستگیری یکی از عاملان شهادت مامور انتظامی
رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شهادت مامور فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان براثر تصادف حین انجام وظیفه خبر داد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عاملان اصلی به شهادت رساندن سرهنگ دوم " مختار مومنی" و ستواندوم" ابوذر امیدوار" در شهرستان ایرانشهر توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خبر داد .
کرج- فرمانده انتظامی البرز از شهادت یک مامور انتظامی در شهرستان چهارباغ راخبر داد.
فرمانده انتظامی استان گفت: سرانجام با تلاش مستمر پلیس فرد ربوده شده آزاد و عامل اصلی این گروگانگیری که با حضور ماموران انتظامی عرصه را بر خود تنگ دیده بود در درگیری با ماموران از ناحیه پا مجروح و دستگیر و از وی یک قبضه کلت کمری به همراه ۲ تیغه خشاب ۱۵ تیری کشف شد.
ساعت ۲ بامداد امروز سوم بهمن ماه عوامل گشتی کلانتری مرکزی شهرستان بمپور حین اجرای ماموریت گشت زنی و تامین امنیت مردم در ورودی شهر متاسفانه مورد حمله ناجوانمردانه اشرار کوردل قرار گرفتند که با پاسخ مامورین مواجه شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بمپور افزود: متاسفانه این حادثه موجب به شهادت ۳ نفر از کارکنان پایور و یک سرباز وظیفه شده است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در این درگیری مقداری سلاح و مهمات از اشرار مسلح کشف و ضبط می‌شود.
فرماندار جیرفت از تشکیل شورای تامین شهرستان جیرفت، صبح امروز برای بررسی جزئیات این حادثه خبر داد و گفت: پس از بررسی میدانی اعضای شورای تامین شهادت این مامور انتظامی تایید و اعلام شد.
سخنگوی فرماندهی انتظامی استان کرمان از شهادت یک مامور فراجا در درگیری با اشرار مسلح در استان خبر داد و گفت: در این درگیری شش نفر از اشرار مسلح نیز به هلاکت رسیدند.
فرمانده انتظامی گلستان گفت: با حضور عوامل انتظامی در محل مشخص شد تعدادی از افراد که به دلیل اختلافات قبلی با هم درگیر بودند، اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری به سمت هم می‌کنند که در همین راستا استواریکم علی سراوانی که به همراه ۲ نفر مامور انتظامی دیگر برای دستگیری ضاربان و حفظ نظم و امنیت در محل حضور یافته بود، مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
دامغان- لحظاتی قبل تیراندازی در بخش اورژانس بیمارستان ولایت دامغان سبب شهادت یک مامور نیروی انتظامی شد.
گروهبان یکم اسماعیل جلالی فرزند ابراهیم جلالی عباس از اهالی روستای محمداباد دهگاوی بخش نگین کویر، در درگیری ماموران انتظامی با اشرار مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر در منطقه عملیاتی (پنگ) در جازموریان زهکلوت به فیض شهادت نائل آمد و یک مامور دیگر هم مجروح شد.
شهید ستوان سوم میرحسنی ۱۴ مردادماه حین انجام ماموریت در شهرستان حاجی آباد توسط یکی از قاچاقچیان سوخت با خودرو مورد حمله قرار می‌گیرد و به شدت مجروح می‌شود و ۱۹ مردادماه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: یکی از کارکنان نیروی انتظامی استان هرمزگان امروز حین درگیری و تعقیب و گریز با قاچاقچیان در شهرستان حاجی آباد به شهادت رسید.
استوار یکم " محمد احمدی" و سروان " مظفر مرشدی مرام" از کارکنان نیروی انتظامی دلیجان در این تعقیب و گریز براثر سانحه به شهادت می رسند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ