فرماندار جیرفت از تشکیل شورای تامین شهرستان جیرفت، صبح امروز برای بررسی جزئیات این حادثه خبر داد و گفت: پس از بررسی میدانی اعضای شورای تامین شهادت این مامور انتظامی تایید و اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان گفت: صبح امروز استوار یکم سعید پویان در درگیری با سارقان مسلح در شهرستان مسجدسلیمان به شهادت رسید.
محمد قائدی نسب و صادق محمودی برام قاتلان و سارقان معروف اصفهان با سوابق کیفری متعدد اقدام به زورگیری از خانه‌های مردم می‌کردند، این قاتلان و سارقان در جریان یکی از شرارت‌ها در درگیری با پلیس پس از به شهادت رساندن یک مامور نیروی انتظامی و زخمی کردن مردم دستگیر شدند و پس از طی مراحل قانونی سحرگاه امروز در ملأ عام به دار مجازات آویخته شدند.
عباس عبدی درباره سخنان فرمانده نیروی انتظامی مازندران نوشت: وظیفه نیروی انتظامی یا هر نهاد دولتی دیگر گرفتن حقوق برای انجام قانون است، اینکه با انجام آن چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود، مساله اولیه آنان نیست و در قانون نیامده که مبارزه با دزدان مستلزم شکستن گردن آنان یا پاسخگویی فرمانده به جای مامور متخلف است.
سروان قنبری، مامور نیروی انتظامی ایذه که عصر امروز زیر گرفته شد و به شهادت رسید، دارای ۴ دختر و یک پسر بود که فرزند ارشدش یک دختر ۱۸ ساله و پسرش تنها ۲ سال و نیم سن دارد
ایذه- جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از شهادت سروان «محمد قنبری» در راستای تأمین امنیت اجتماعی در شهرستان ایذه خبر داد.
ایذه- دادستان ایذه جزئیات ماجرای منجر به شهادت مامور نیروی انتظامی در این شهرستان را تشریح کرد.
دادستان ایذه جزئیات ماجرای منجر به شهادت مامور نیروی انتظامی در این شهرستان را تشریح کرد.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حمیدیه از دستگیری شرور مسلح و عامل شهادت مأمور نیروی انتظامی اهواز که از سال ۱۳۸۶ متواری و تحت تعقیب بود، خبر داد.
اخراج ساکت الهامی از کنار زمین، تنها حاشیه بازی دیروز هوادار و مس رفسنجان در جام حذفی نبود.
سازمان اطلاعات سپاه یکی از لیدرهای اغتشاشات و عامل ضرب و شتم مامور نیروی انتظامی و تخریب اموال عمومی در استان همدان را شناسایی و دستگیر کرد.
دستگیری و اعترافات یکی از لیدرهای اغتشاشات و عامل ضرب و شتم مامور نیروی انتظامی در استان همدان توسط سازمان اطلاعات سپاه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
خبرگزاری دولت نوشت: تعدادی اغتشاشگر در قهدریجان اصفهان که تعداد آن‌ها کمتر از ۱۰۰ نفر بود چهارشنبه شب سعی در برهم زدن نظم عمومی داشتند. این افراد با پرتاب ترقه و بمب‌های دست ساز باعث ایجاد صدا و مزاحمت برای مردم شدند. بر پایه گزارش ایرنا یکی از ترقه‌ها به یک مامور نیروی انتظامی برخورد کرده و باعث مصدومیت وی شده است.
بر اثر اقدام مسلحانه و سازماندهی شده اغتشاشگران در استان البرز، یک بسیجی مدافع امنیت شهید و حداقل ۱۰ مامور نیروی انتظامی مجروح شده‌اند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.
رمضانی گفت: در بین این افراد چند نفر مسلح بودند که به سمت ماموران پلیس تیراندازی کردند که در جریان آن ۲ نفر از ماموران سپاه و نیروی انتظامی مورد اصابت قرار گرفتند که وضعیت آنان وخیم است.
رییس کل دادگستری گلستان گفت: کیفر خواست پرونده به شهادت رساندن مامور نیروی انتظامی این استان توسط افراد شرور و مسلح، صادر شد.
تصاویری دردناک از آتش‌زدن آمبولانس در رشت و مامور نیروی انتظامی در تجمعات امشب مشهد توسط اغتشاش‌گران را مشاهده می‌کنید.
علیزاده طباطبایی گفت: باید مشخص شود که چه اتفاقی در اداره پلیس افتاده است؟ باید بازرسی و حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی بررسی کنند آیا مامور نیروی انتظامی مرتکب جرم شده یا خیر؟ اظهار نظر در مورد این پرونده بدون بررسی دقیق کارشناسی امکان پذیر نیست.
سمنان- جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل مامور وظیفه شناس دامغانی خبر داد و گفت: این فرد ۴۹ ساله در حال فرار از محل جنایت دستگیر شد.
دامغان- لحظاتی قبل تیراندازی در بخش اورژانس بیمارستان ولایت دامغان سبب شهادت یک مامور نیروی انتظامی شد.
دامغان- لحظاتی قبل تیراندازی در بخش اورژانس بیمارستان ولایت دامغان سبب شهادت یک مامور نیروی انتظامی شد.
شهید ستوان سوم میرحسنی ۱۴ مردادماه حین انجام ماموریت در شهرستان حاجی آباد توسط یکی از قاچاقچیان سوخت با خودرو مورد حمله قرار می‌گیرد و به شدت مجروح می‌شود و ۱۹ مردادماه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: یکی از کارکنان نیروی انتظامی استان هرمزگان امروز حین درگیری و تعقیب و گریز با قاچاقچیان در شهرستان حاجی آباد به شهادت رسید.
دزفول- رئیس دادگستری شهرستان دزفول از صدور حکم قصاص برای قاتل شهید «سجاد دالمن» مأمور نیروی انتظامی این شهرستان خبر داد.
استوار یکم " محمد احمدی" و سروان " مظفر مرشدی مرام" از کارکنان نیروی انتظامی دلیجان در این تعقیب و گریز براثر سانحه به شهادت می رسند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ