سروان قنبری، مامور نیروی انتظامی ایذه که عصر امروز زیر گرفته شد و به شهادت رسید، دارای ۴ دختر و یک پسر بود که فرزند ارشدش یک دختر ۱۸ ساله و پسرش تنها ۲ سال و نیم سن دارد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه از زرهکوب جدید خود در نمایشگاه army ۲۰۲۳ رونمایی کرد؛ این زرهکوب بر اساس شاسی طویل شده خودرو جنگی پیاده نظام BMD-۴ توسعه یافته است و از پیشران چند سوختی ۶۰۰ اسب بخاری UTD-۳۲ که نسخه بروز شده پیشران چند سوختی UTD-۲۹ (استفاده شده در خانواده BMP-۳ و BMD-۴ M) است بهره میبرد و سیستم انتقال قدرت آن نیز کم و بیش مشابه خودرو جنگی پیاده نظام BMP-۳ است.
محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران، تصویری از خود با موهایی نامرتب و حالتی خسته در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد.
ریزش چند ساختمان درحال ساخت در جنوب تهران سبب حضور عوامل آتش‌نشانی، هلال احمر، اورژانس، پلیس و ... در محل حادثه شده و تاکنون دست کم چهار نفر از زیرآوار نجات داده شده‌اند. پلیس تهران اعلام کرده که این حادثه در حین تخریب ساخت‌وساز‌های غیرمجاز رخ داده و چهارتن از عوامل انتظامی و دو مامور شهرداری در زیر آوار محبوس شده‌اند.
در این تصویر تاریخی سقاخانه‌ای در بازار بزرگ تهران را به تاریخ ١٣٠٧ شمسی متعلق به خانواده جان نثار مشاهده می‌کنید. نفر اول ایستاده از سمت راست حسن جوانشیر، مأمور نظمیه، نفر دوم اسدالله جان‌نثار و شخص نشسته روی نیمکت اصغر جان‌نثار نفر وسط حاج رضا جان نثارمؤسس سقاخانه هستند.
صحنه‌هایی از حضور و مقابله نیروهای پلیس در مقابل تروریست‌های در حادثه کلانتری ۱۶ زاهدان منتشر شد. در این حادثه یک مامور پلیس و یک سرباز وظیفه به شهادت رسیدند و چهار تروریست نیز کشته شدند.
این تیغ یکبار مصرف با توجه به اصول طراحی اوریگامی شکل گرفته که حاصل کار استحکام و قدرت مانور بسیار عالی دارد و مهم تر آنکه استفاده از پلاستیک برای تولید تیغ یکبار مصرف را تا ۹۸ درصد کاهش می دهد.
این دو مأمور امدادی در این تصویر، در ارتفاع حدود ۴ متری از کف جاده قرار دارند و این فاصله با گل‌ولای پوشیده شده است. این حادثه عجیب وقتی عیان‌تر خود را نشان می‌دهد که تصویر دهانه پاکسازی‌شده یکی از تونل‌های مسدودشده را کنار تصویر قبلی ببینید.
ترس و نگرانی سران رژیم صهیونیستی از مانور نظامی حزب الله لبنان و بحران مالی رژیم صهیونیستی و مشکلات پیش روی تصویب بودجه سال جاری مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب بوده است.
در زمان قاجار طبق گزارش سفرنامه‌نویسان فرنگی، بنای آرامگاه به کلی از نظر پنهان شده و جز تلی از خاک چیزی از آن باقی نمانده بود. در همین دوران ناصرالدین شاه قاجار والی خراسان را مامور یافتن آرامگاه می‌کند و دستور ساخت اتاق‌هایی موقت را بر روی آن می‌دهد.
تصاویر الاعلام الحربی لبنان از مانور نظامی امروز حزب‌الله، به مناسبت روز مقاومت و آزادی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
ولیپور گودرزی با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان، گفت: این افراد در جریان بازجویی‌های انجام شده در اداره یکم پلیس آگاهی به جرم سرقت مسلحانه از خانه موردنظر با جعل عنوان مامور پلیس اعتراف کردند.
یکی از شگفت انگیزترین و غول پیکرترین حیواناتی که در حال انقراض است، ماموت پشمالو است. آن‌ها در عصر یخبندان زنده ماندند، اما نتوانستند از طمع انسان‌ها جان سالم به در ببرند. آن‌ها را اجداد فیل‌های امروزی می‌دانند.
به نظر می‌رسد ماموت‌های پشمالو گزینه‌ای عالی برای شبیه سازی هستند. بسیاری از نمونه‌های ماموت پشمالو در یخبندان دائمی سیبری باقی مانده‌اند. دانشمندانی که مواد ژنتیکی حفظ شده را مطالعه می‌کنند، ژنوم ماموت پشمالو را توالی یابی کرده‌اند.
رافائل و بخش‌هایی از داستان زندگی او به طور گسترده‌ای شناخته شده است، اما کار او به عنوان یک عکاس مطبوعاتی، مستندی از دسترسی منحصر به فرد او در کشور‌هایی است که خارجی‌ها معمولاً از آن‌ها استقبال نمی‌کردند. در اردوگاه‌های آموزشی مخفی مورد استفاده مبارزان فلسطینی و همچنین اقامتگاه رهبران عرب.
دکتر مهتاب ربانی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن با تاکید بر اینکه سرگیجه های وضعیتی شایع ترین انواع سرگیجه وابسته به مشکلات گوش داخلی هستند، می گوید: بر خلاف تصور مبتلایان به این نوع سرگیجه ، استراحت کردن و حرکت ندادن سر، منجر به مزمن شدن بیماری شان می شود . این بیماران هرچه بیشتر حرکت داشته باشند روند درمان را بهتر طی می کنند. انجام مانور های ورزشی در این بیماران منجر به از بین رفتن سرگیجه می شود. منبع: خبرآنلاین
رئیس جمهور با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، معاون اول رئیس جمهور را مامور تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق توصیه‌های ایشان و همچنین مطالبات فعالان اقتصادی و تولیدگران کرد.
رئیس جمهور با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، معاون اول رئیس جمهور را مامور تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق توصیه‌های ایشان و همچنین مطالبات فعالان اقتصادی و تولیدگران کرد.
۵ ساعت با یک بیل و سطل در وسط بلوار مشغول کندن زمین بود تا لوله آسیب‌دیده را احیا کند. حمید عبدالله‌دخت، غرق در وجدان بود که تصاویر خدمت‌رسانی‌اش ثبت شد و بعد پخش. «من وقتی مشغول کار بودم یک نفر از من فیلم گرفته است. اصلا متوجه نشدم چه‌کسی فیلم را گرفته. وقتی کار تمام شد به خانه رفتم که مدیر اداره با من تماس گرفت. وقتی گفت فیلم را دیده شوکه شدم. باورم نمی‌شد به این سرعت فیلم پخش شده باشد.»
سوخو ۳۵ جنگنده‌ای تک‌سرنشین با قابلیت مانور بالا است که توانایی انجام دشوارترین مانور‌هایی هوایی از کبری گرفته تا تیل اسلاید را دارد.
کیهان نوشت: در پرونده محسن شکاری به‌موجب ادله موجود در پرونده، فیلم‌ها و تصاویر ضبط‌شده، اقرار مرتکب و شهادت شهود، نامبرده به قصد جان مردم، آنجا که می‌گوید رفتیم تا مأمور بزنیم- قمه را کشیده و موجب ایجاد ناامنی در خیابان شده به‌نحوی‌که کسبه از ترس مغازه‌ها را بسته و مردم نیز از ترس محل را ترک می‌کنند.
هواپیما‌های رادیو کنترلی طرفداران بسیاری در نقاط مختلف جهان دارند و به پرواز درآمدن‌شان نیز همواره جذابیت‌های ویزه خود را داشته است. در تصاویر زیر ایرباس ۳۸۰ کنترل از راه دور را می‌بینید که مانور جالبی دارد.
این هلی‌کوپتر تهاجمی برای حمله به اهداف زمینی توسعه پیدا کرده است و با استفاده از دو پروانه‌ای که خلاف جهت هم می‌گردند، احتیاجی به پروانه دم ندارد. این طراحی قدرت مانور بالایی به پرنده ترسناک می‌دهد.
رسانه های فلسطینی امروز شنبه تصاویری از مانور گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در شهر جنین (شمال کرانه باختری) منتشر کردند.
در حالی که وزارت دفاع تایوان اعلام کرده که چین در مانور نظامی جاری خود، حمله به این جزیره را شبیه‌سازی کرده است، رسانه‌ها از افزایش احتمال سناریوی محاصره تایوان از سوی چین خبر داده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ