گروهبان یکم اسماعیل جلالی فرزند ابراهیم جلالی عباس از اهالی روستای محمداباد دهگاوی بخش نگین کویر، در درگیری ماموران انتظامی با اشرار مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر در منطقه عملیاتی (پنگ) در جازموریان زهکلوت به فیض شهادت نائل آمد و یک مامور دیگر هم مجروح شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس کل دادگستری استان گفت: در این درگیری ۲ مامور پلیس مجروح شدند که متاسفانه یکی از ماموران با نام امیر حسین زاد احمدی در درگیری با قاتل فراری به شهادت رسید و حال یکی از آن‌ها نیز وخیم گزارش شده است.
سرهنگ میلاد آزادآور در جیرفت به شهادت رسید.
محمد قائدی نسب و صادق محمودی برام قاتلان و سارقان معروف اصفهان با سوابق کیفری متعدد اقدام به زورگیری از خانه‌های مردم می‌کردند، این قاتلان و سارقان در جریان یکی از شرارت‌ها در درگیری با پلیس پس از به شهادت رساندن یک مامور نیروی انتظامی و زخمی کردن مردم دستگیر شدند و پس از طی مراحل قانونی سحرگاه امروز در ملأ عام به دار مجازات آویخته شدند.
صحنه‌هایی از حضور و مقابله نیروهای پلیس در مقابل تروریست‌های در حادثه کلانتری ۱۶ زاهدان منتشر شد. در این حادثه یک مامور پلیس و یک سرباز وظیفه به شهادت رسیدند و چهار تروریست نیز کشته شدند.
چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلای اهل‌سنت حمله کردند که این درگیری پس از چند ساعت تبادل آتش، با شهادت یک مامور پلیس و هلاکت تروریست‌ها دقایقی پیش به پایان رسید.
چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلی اهل سنت حمله کردند که این درگیری پس از چند ساعت تبادل آتش، با شهادت یک مأمور پلیس و هلاکت تروریست‌ها دقایقی پیش به پایان رسید.
کرمان- جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان از وقوع درگیری پلیس بافت با یک متهم منجر به شهادت یکی از همرزمان انتظامی خبر داد.
فرمانده فراجا گفت: شهادت مایه شرف و عزت کارکنان انتظامی است که در مسیر تامین امنیت مردم در مقابل بی‌قانونان قرار می گیرند و خون پاکشان را تقدیم امنیت می‌کنند. شهید قنبری خصوصیات خاص خود را داشت مردی مظلوم، کم توقع، کم حرف اما پرکار و پر اراده و برای ماموریت خود اهمیت قائل بود و دل می‌سوزاند.
سروان قنبری، مامور نیروی انتظامی ایذه که عصر امروز زیر گرفته شد و به شهادت رسید، دارای ۴ دختر و یک پسر بود که فرزند ارشدش یک دختر ۱۸ ساله و پسرش تنها ۲ سال و نیم سن دارد
در حمله یک فرد ناشناس با خودرو و ایجاد درگیری با ماموران پلیس مستقر در شهرستان ایذه یک مامور پلیس به شهادت رسید.
خبرگزاری صداوسیما از شهادت مامور پلیس در ایذه پس از برگزاری مراسم یادبود «کیان پیرفلک» خبر داد.
کرج- فرمانده انتظامی البرز از شهادت یک مامور انتظامی در شهرستان چهارباغ راخبر داد.
فرمانده انتظامی استان گفت: سرانجام با تلاش مستمر پلیس فرد ربوده شده آزاد و عامل اصلی این گروگانگیری که با حضور ماموران انتظامی عرصه را بر خود تنگ دیده بود در درگیری با ماموران از ناحیه پا مجروح و دستگیر و از وی یک قبضه کلت کمری به همراه ۲ تیغه خشاب ۱۵ تیری کشف شد.
فرمانده انتظامی کردستان گفت: سرهنگ تورج اردلان از مدافعان امنیت شهرستان بانه دقایقی پیش در بیمارستان ولیعصر تهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
فرمانده انتظامی شهرستان بمپور افزود: متاسفانه این حادثه موجب به شهادت ۳ نفر از کارکنان پایور و یک سرباز وظیفه شده است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در این درگیری مقداری سلاح و مهمات از اشرار مسلح کشف و ضبط می‌شود.
رحیمی با اشاره چگونگی شهادت یک مامور پلیس گفت: این شهید در راستای برقراری ماموریت نظم و انضباط و آرامش در زندان اوین به همراه گردانشان اعزام شده بود. پس از انجام این ماموریت در حین بازگشت و اعزام به ماموریت دیگری بود که در مسیر رسیدن به محل ماموریت به دلیل لغزندگی مسیر که اغتشاشگران با ریختن روغن سوخته ایجاد کرده بودند، دچار حادثه شد.
سخنگوی فرماندهی انتظامی استان کرمان از شهادت یک مامور فراجا در درگیری با اشرار مسلح در استان خبر داد و گفت: در این درگیری شش نفر از اشرار مسلح نیز به هلاکت رسیدند.
رئیس کل دادگستری استان تهران به دادسرای تهران برای رسیدگی ویژه و خارج از نوبت به پرونده شهادت یک مامور پلیس در حین دستگیری سارق مسلح دستوراتی صادر کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران به دادسرای تهران برای رسیدگی ویژه و خارج از نوبت به پرونده شهادت یک مامور پلیس در حین دستگیری سارق مسلح دستوراتی صادر کرد.
بامداد امروز یکشنبه سیزدهم شهریور ماه حضور یک سارق جوان در خانه‌ای در میدان سپاه به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از سوی مردم گزارش داده شد.
دامغان- لحظاتی قبل تیراندازی در بخش اورژانس بیمارستان ولایت دامغان سبب شهادت یک مامور نیروی انتظامی شد.
دامغان- لحظاتی قبل تیراندازی در بخش اورژانس بیمارستان ولایت دامغان سبب شهادت یک مامور نیروی انتظامی شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: یکی از کارکنان نیروی انتظامی استان هرمزگان امروز حین درگیری و تعقیب و گریز با قاچاقچیان در شهرستان حاجی آباد به شهادت رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ