زاهدان - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان شهادت دو مأمور فراجا در جریان حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان را تأیید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: استوار یکم امیر حسین زاده احمدی و گروهبان یکم محمد احسان شفیعی از مأموران شجاع کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل شدند.
رییس کل دادگستری استان گفت: در این درگیری ۲ مامور پلیس مجروح شدند که متاسفانه یکی از ماموران با نام امیر حسین زاد احمدی در درگیری با قاتل فراری به شهادت رسید و حال یکی از آن‌ها نیز وخیم گزارش شده است.
سرهنگ میلاد آزادآور در جیرفت به شهادت رسید.
سارقان به محض مشاهده ماموران اقدام به تیراندازی کردند که در آتش متقابل یکی از متهمان به هلاکت رسید.
هاشمی مهر تصریح کرد: دو نفر عامل تیراندازی به ماموران به کوه‌های اطراف متواری شده که تلاش‌ها برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.
زاهدان - صبح امروز حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان صورت گرفت که تاکنون شهادت دو مأمور فراجا تأیید شده و با هلاکت هر چهار تروریست غائله به پایان رسیده است.
زاهدان- صبح امروز حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان صورت گرفت که تاکنون شهادت یک مأمور فراجا تایید شده است.
کرمان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت از صدور دستورات قضایی برای دستگیری عامل شهادت شهید کریمی از ماموران فراجا در این شهرستان خبر داد.
فرمانده فراجا گفت: شهادت مایه شرف و عزت کارکنان انتظامی است که در مسیر تامین امنیت مردم در مقابل بی‌قانونان قرار می گیرند و خون پاکشان را تقدیم امنیت می‌کنند. شهید قنبری خصوصیات خاص خود را داشت مردی مظلوم، کم توقع، کم حرف اما پرکار و پر اراده و برای ماموریت خود اهمیت قائل بود و دل می‌سوزاند.
سروان قربانعلی پیری جمعی هنگ مرزی زابل بلافاصله به مراکز درمانی منتقل، ولی متاسفانه پس از دو روز تحمل به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.
فراجا از شهادت سرگرد مهدی هادی، یکی از مأموران مبارزه با جرایم اقتصادی در درگیری با قاچاقچیان خبر داد.
اهواز- استاندار خوزستان در پیامی شهادت مأمور فراجا در درگیری مسلحانه روز گذشته در منطقه کیانپارس اهواز را تسلیت گفت و تاکید کرد که حفظ امنیت از مهم‌ترین ارکان جامعه است.
اهواز - مأمور پلیس مدافع نظم و امنیت ستوانسوم «سعید ربیعی» در درگیری مسلحانه با قاتل فراری در اهواز به درجه رفیع شهادت نائل شد.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حمیدیه از دستگیری شرور مسلح و عامل شهادت مأمور نیروی انتظامی اهواز که از سال ۱۳۸۶ متواری و تحت تعقیب بود، خبر داد.
شهادت مأمور کلانتری به دست سارق
سردار رحیم جهانبخش اظهار کرد: گروهبان یکم "محمدرضا حاجی حسینلو" از ماموران کلانتری خدمات انتظامی ارومیه که برای امدادرسانی و تامین نظم و امنیت مناطق زلزله زده شهرستان خوی اعزام‌شده بود، در حین انجام ماموریت، توسط سارق مجروح که به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت رسید.
ساعت ۲ بامداد امروز سوم بهمن ماه عوامل گشتی کلانتری مرکزی شهرستان بمپور حین اجرای ماموریت گشت زنی و تامین امنیت مردم در ورودی شهر متاسفانه مورد حمله ناجوانمردانه اشرار کوردل قرار گرفتند که با پاسخ مامورین مواجه شدند.
فرمانده انتظامی کردستان گفت: سرهنگ تورج اردلان از مدافعان امنیت شهرستان بانه دقایقی پیش در بیمارستان ولیعصر تهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
استواریکم مهدی لطفی در درگیری با اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قتل دختربچه با شلیک گلوله اشرار/ ماجرای دختری در لانه مرگ!/ مرگ کولبر در نوسود پاوه/ شگرد برنده شدن هنوز قربانی می‌گیرد!/ دستگیری سارقان مسلح دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر/ شهادت ۲ مأمور پلیس/ جنایت هولناک در سناریوی رمزآلود/ جنایت به خاطر جواب منفی در ازدواج
سخنگوی فرماندهی انتظامی استان کرمان از شهادت یک مامور فراجا در درگیری با اشرار مسلح در استان خبر داد و گفت: در این درگیری شش نفر از اشرار مسلح نیز به هلاکت رسیدند.
فرمانده انتظامی گلستان گفت: با حضور عوامل انتظامی در محل مشخص شد تعدادی از افراد که به دلیل اختلافات قبلی با هم درگیر بودند، اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری به سمت هم می‌کنند که در همین راستا استواریکم علی سراوانی که به همراه ۲ نفر مامور انتظامی دیگر برای دستگیری ضاربان و حفظ نظم و امنیت در محل حضور یافته بود، مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
رئیس کل دادگستری استان تهران به دادسرای تهران برای رسیدگی ویژه و خارج از نوبت به پرونده شهادت یک مامور پلیس در حین دستگیری سارق مسلح دستوراتی صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ