فرمانده انتظامی شهرستان بمپور افزود: متاسفانه این حادثه موجب به شهادت ۳ نفر از کارکنان پایور و یک سرباز وظیفه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیزده نفر از جمله ۹ کودک پس از تیراندازی یک سرباز به مردم در مراسم خاکسپاری پسرش در روستایی در جمهوری دموکراتیک کنگو کشته شدند.
در شبکه‌های اجتماعی در خصوص زخمی شدن ۲ تن دیگر در این حادثه مطالبی انتشار یافته که به طور دقیق معلوم نیست و گزارش نیروی انتظامی تاکنون در خصوص این حادثه فوت یک نفر بوده و هنوز جزئیات دقیق و علت حادثه مشخص نشده است.
خیرخواه در پاسخ به اینکه باتوجه به بالا بودن درگیری‌های مسلحانه در جنوب استان چه تدابیری در این زمینه داشته اید گفت: پیشتر با قرارداد‌هایی که داشتیم پلیس فقط یک سرباز را مستقر می‌کرد که او هم با توجه به موقعیتی که دارد و همچنین نداشتن آموزش مناسب در مواجهه با چنین شرایطی زیاد ورود نمی‌کرد و در عمل موثر نبود، به همین دلیل و با توجه به هزینه‌های مالی که متحمل می‌شدیم دیگر قرارداد‌ها را تمدید نکردیم.
منابع فلسطینی سه‌شنبه شب گزارش دادند، در پی تیراندازی به سمت خودروی صهیونیست‌ها در جنوب نابلس واقع در شمال کرانه باختری یک صهیونیست زخمی شد.
منابع عبری از عملیات جدید تیراندازی در یک شهرک صهیونیست‌نشین در کرانه باختری خبر دادند.
ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که یک پهپاد متعلق به ارتش این رژیم در نقاط مرزی، از اراضی سوریه هدف تیراندازی قرار گرفته است.
وزارت دفاع ارمنستان امروز یکشنبه مدعی شد که در تیراندازی نیرو‌های جمهوری آذربایجان در منطقه «باسارکچر»، یک سرباز ارمنی کشته شده است.
لحظه باورنکردنی را تماشا کنید که گلوله تک تیرانداز اوکراینی به سر یک سرباز روس اصابت می‌کند، اما زنده می‌ماند.
یک کلیپ تصویری لحظه فرار یک سرباز اوکراینی از گلوله تک تیرانداز روسی را نشان می‌دهد. گلوله تک تیرانداز روس حدود یک اینچ (۲.۵ سانتی متر) از بالای سر سرباز رد شد و به دیوار اصابت کرد.
یک صهیونیست که در تیراندازی چند روز قبل در خیابان دیزنکوف در تل آویو به شدت زخمی شده بود امروز دوشنبه به هلاکت رسید.
بنا به اعلام منابع محلی، یک جوان فلسطینی در رام الله از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
در تیراندازی نزدیک مدرسه‌ای در فیلادلفیا ایالت پنسیلوانیا، یک دختر ۲ ساله به همراه مادرش و پنج نوجوان زخمی شدند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، در تماس تلفنی با مقداد محمدی فر، محیط بان مجروح پارک ملی پابند شهرستان نکا، گفت‌وگو کرد.
ورود مهاجم به پایگاه شکاری «اندروز» که مورد استفاده رییس جمهور آمریکا است، موجب وقوع تیراندازی و تبادل آتش متقابل میان این فرد با نیروهای امنیتی شد.
تیراندازی تصادفی یک سرباز کره جنوبی در جریان یک دوره آموزشی در امتداد مرز کره شمالی، سئول را مجبور کرد تا با پیونگ‌یانگ تماس گرفته و ماهیت حادثه را شرح دهد.
صبح امروز یک فرد موتور سوار به یکی از کارمندان بخش آموزش دانشگاه علامه طباطبایی تیراندازی کرد و متواری شد.
فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر تیراندازی افراد مسلح ناشناس یک معتمد دلگانی جان خودش را از دست داد.
سردار "محمد قنبری " در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعاتی پیش ماموران انتظامی پاسگاه چشمه زیارت زاهدان در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی بوده که اشرار مسلح کور دل با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نقره ای غافلگیرانه به سمت ماموران انتظامی تیراندازی می نمایند.
ویدئوی دراماتیکی که توسط دفتر ارتباطات راهبردی ارتش اوکراین به اشتراک گذاشته شده است نشان می‌دهد که سرباز دشمن پس از اصابت گلوله یک تک تیرانداز اوکراینی از فاصله حدود سه هزار متری کشته می‌شود.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شناسایی سرنشینان این خودرو در دستور کار پلیس قرار گرفته است.
مشهد ـ مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری خراسان رضوی گفت: با تلاش مأموران امنیتی و انتظامی، عاملان تیراندازی به یک شهروند مشهدی شناسایی و در درگیری با عوامل انتظامی به هلاکت رسیدند.
پلیس و مقامات امنیتی ترکیه خبر دادند که چهار نفر از مجروحان در این حادثه تیراندازی، تابعیت جمهوری آذربایجان، یک نفر ترکیه‌ای و یک نفر دیگر نیز ایرانی بود.
سرهنگ جمشید محبت خانی گفت: پس از جلسه دادگاه امروز محیطبان برومند نجفی به همراه یک سرباز در حال خارج شدن از ساختمان دادگاه بود، که با تجمع اقوام مقتول روبرو می‌شود، و در نهایت با تیراندازی پدر مقتول به برومند نجفی و سرباز همراه او محیطبان نجفی فوت شد و سرباز همراه او راهی بیمارستان شد.
در حادثه تیراندازی در شهر واشنگتن پایتخت آمریکا، یک نفر کشته و ۶ تَن نیز زخمی شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ