فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در این درگیری مقداری سلاح و مهمات از اشرار مسلح کشف و ضبط می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد قائدی نسب و صادق محمودی برام قاتلان و سارقان معروف اصفهان با سوابق کیفری متعدد اقدام به زورگیری از خانه‌های مردم می‌کردند، این قاتلان و سارقان در جریان یکی از شرارت‌ها در درگیری با پلیس پس از به شهادت رساندن یک مامور نیروی انتظامی و زخمی کردن مردم دستگیر شدند و پس از طی مراحل قانونی سحرگاه امروز در ملأ عام به دار مجازات آویخته شدند.
چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلی اهل سنت حمله کردند که این درگیری پس از چند ساعت تبادل آتش، با شهادت یک مأمور پلیس و هلاکت تروریست‌ها دقایقی پیش به پایان رسید.
کرمان- جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان از وقوع درگیری پلیس بافت با یک متهم منجر به شهادت یکی از همرزمان انتظامی خبر داد.
فرمانده فراجا گفت: شهادت مایه شرف و عزت کارکنان انتظامی است که در مسیر تامین امنیت مردم در مقابل بی‌قانونان قرار می گیرند و خون پاکشان را تقدیم امنیت می‌کنند. شهید قنبری خصوصیات خاص خود را داشت مردی مظلوم، کم توقع، کم حرف اما پرکار و پر اراده و برای ماموریت خود اهمیت قائل بود و دل می‌سوزاند.
سروان قنبری، مامور نیروی انتظامی ایذه که عصر امروز زیر گرفته شد و به شهادت رسید، دارای ۴ دختر و یک پسر بود که فرزند ارشدش یک دختر ۱۸ ساله و پسرش تنها ۲ سال و نیم سن دارد
ایذه- جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از شهادت سروان «محمد قنبری» در راستای تأمین امنیت اجتماعی در شهرستان ایذه خبر داد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در این درگیری ۲ سوداگر مرگ به هللاکت رسیدند و همچنین ۲ دستگاه خودروی سواری پژو به همراه محموله ۳۰۰ کیلویی مواد افیونی از نوع تریاک و۲ قبضه سلاح کلاش و مقادیر زیادی مهمات جنگی و یک بیسیم دستی از آنان کشف و ضبط شد.
کرج- فرمانده انتظامی البرز از شهادت یک مامور انتظامی در شهرستان چهارباغ راخبر داد.
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضایی طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه، مخفیگاه متهم را محاصره و در حالی‌که او قصد متواری شدن داشت با هوشیاری و سرعت عمل کارآگاهان پلیس دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان گفت: سرانجام با تلاش مستمر پلیس فرد ربوده شده آزاد و عامل اصلی این گروگانگیری که با حضور ماموران انتظامی عرصه را بر خود تنگ دیده بود در درگیری با ماموران از ناحیه پا مجروح و دستگیر و از وی یک قبضه کلت کمری به همراه ۲ تیغه خشاب ۱۵ تیری کشف شد.
سرهنگ فروغی گفت: در ساعت ۱۹:۵۰ شامگاه امشب هشتم دی ماه واحد گشت انتظامی این پاسگاه مورد هدف تیر اندازی اشرار مسلح یک دستگاه خودروی پژو پارس در کمربندی زاهدان قرار گرفته است.
فرمانده انتظامی کردستان گفت: سرهنگ تورج اردلان از مدافعان امنیت شهرستان بانه دقایقی پیش در بیمارستان ولیعصر تهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
خبرگزاری دولت نوشت: تعدادی اغتشاشگر در قهدریجان اصفهان که تعداد آن‌ها کمتر از ۱۰۰ نفر بود چهارشنبه شب سعی در برهم زدن نظم عمومی داشتند. این افراد با پرتاب ترقه و بمب‌های دست ساز باعث ایجاد صدا و مزاحمت برای مردم شدند. بر پایه گزارش ایرنا یکی از ترقه‌ها به یک مامور نیروی انتظامی برخورد کرده و باعث مصدومیت وی شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان بمپور افزود: متاسفانه این حادثه موجب به شهادت ۳ نفر از کارکنان پایور و یک سرباز وظیفه شده است.
بر اثر اقدام مسلحانه و سازماندهی شده اغتشاشگران در استان البرز، یک بسیجی مدافع امنیت شهید و حداقل ۱۰ مامور نیروی انتظامی مجروح شده‌اند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: به دنبال وقوع یک فقره زورگیری تحت عنوان مامور امنیتی و با یک دستگاه خودرو از اتباع یکی از کشور‌های همسایه در محدوده کهریزک رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران کلانتری کهریزک قرار گرفت و با انجام تحقیقات میدانی و استفاده شیوه‌های پلیسی مشخص شد که این افراد هیچ ارتباطی با دستگاه‌های امنیتی و انتظامی نداشته و اقدام به جعل عنوان کرده‌اند.
فرماندار شیراز اضافه کرد: حدود ۱۵ نفر از عوامل درگیری شامگاه سه‌شنبه در خیابان معالی آباد نیز دستگیر شدند.
سخنگوی فرماندهی انتظامی استان کرمان از شهادت یک مامور فراجا در درگیری با اشرار مسلح در استان خبر داد و گفت: در این درگیری شش نفر از اشرار مسلح نیز به هلاکت رسیدند.
دامغان- لحظاتی قبل تیراندازی در بخش اورژانس بیمارستان ولایت دامغان سبب شهادت یک مامور نیروی انتظامی شد.
دامغان- لحظاتی قبل تیراندازی در بخش اورژانس بیمارستان ولایت دامغان سبب شهادت یک مامور نیروی انتظامی شد.
سردار سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان در تشریح جزئیات اجرای حکم قصاص برای یکی از ماموران انتظامی اظهار داشت: براساس محتویات پرونده در سال ۱۳۸۱ به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل توسط مامور انتظامی «سرگرد عباس سارونی» یکی از شهرستان‌های استان، پرونده‌ای نزد مرجع قضائی تشکیل شد.
سردار سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان در تشریح جزئیات اجرای حکم قصاص برای یکی از ماموران انتظامی اظهار داشت: براساس محتویات پرونده در سال ۱۳۸۱ به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل توسط مامور انتظامی «سرگرد عباس سارونی» یکی از شهرستان‌های استان، پرونده‌ای نزد مرجع قضائی تشکیل شد.
گروهبان یکم اسماعیل جلالی فرزند ابراهیم جلالی عباس از اهالی روستای محمداباد دهگاوی بخش نگین کویر، در درگیری ماموران انتظامی با اشرار مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر در منطقه عملیاتی (پنگ) در جازموریان زهکلوت به فیض شهادت نائل آمد و یک مامور دیگر هم مجروح شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: یکی از کارکنان نیروی انتظامی استان هرمزگان امروز حین درگیری و تعقیب و گریز با قاچاقچیان در شهرستان حاجی آباد به شهادت رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ