اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شعب یکی از بانک‌ها به اتهام ۱۳فقره اختلاس و پس از وصول پرونده به اجرای احکام کیفری دادسرای مرکز استان به زندان مرکزی قزوین معرفی شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان قتل مسلحانه مولوی کریم‌بخش سپاهی امام جماعت مسجد روستای کوران شهرستان مهرستان پس از ۶ ماه زندگی مخفیانه خبر داد.
شیطان نفوذی!/ مرگ هولناک ۳ مرد در صاعقه‌زدگی/ محکومیت ۳ متهم اصلی باند قاچاق موادمخدر به اعدام/ پشت پرده شوم پیامک‌های عاشقانه/ دستگیری یکی از عاملان شهادت مامور انتظامی/ آتش زدن دختر جوان به‌خاطر ازدواج با مرد مورد علاقه‌اش/ سرقت‌های ۲ دقیقه‌ای دزدان شب رو!/ افشای راز جنایت با درددل در زندان
توضیحات زاکانی درباره دستگیری فرد بازداشت شده در دفتر شهردار به خاطره خرید اسلحه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یکی از عاملان آدم‌ربایی در شمال تهران خبر داد.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران، از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش متواری و کشف یک قبضه اسحله به همراه مقداری فشنگ خبر داد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درباره دستگیری فردی در دفتر شهردار تهران توضیحاتی ارائه کرد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یکی از عاملان ناامنی که با استفاده از سلاح گرم و تیراندازی در محل موجب رعب و وحشت شده بود، خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یکی از عاملان ناامنی که با استفاده از سلاح گرم و تیراندازی در محل موجب رعب و وحشت شده بود، خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یکی از عاملان ناامنی که با استفاده از سلاح گرم و تیراندازی در محل موجب رعب و وحشت شده بود، خبر داد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان تیراندازی به سمت خودروی یکی از شهروندان زابلی و کشف یک قبضه سلاح از متهمان در این شهرستان خبر داد.
دو فردی که ضمن شایعه‌سازی با اقدامی ماجراجویانه به دنبال وحشت‌آفرینی در یکی از مدارس قم بودند، دستگیر شدند.
میراحمدی معاون وزیر کشوردر خصوص عاملان مسمومیت دانش آموزان گفت: تاکنون ۵ نفر دستگیر شدند ، یکی از افراد دستگیر شده دارای ۴ کانال تلگرامی بوده که در اغتشاشات پاییز امسال هم دستگیر شده بودند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از عاملان قتل مرد جوان در تهران خبر داد و گفت: همسر مقتول نقشه جنایت را طراحی کرده بود.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از عاملان قتل مرد جوان در تهران، خبر داد و گفت: همسر مقتول نقشه جنایت را طراحی کرده بود.
دادستان تهران از دستگیری یکی از لیدرهای ایجاد اغتشاشات اخیر در کشور خبر داد.
منابع امنیتی عراق از دستگیری یکی از اعضای ارشد گروه تروریستی داعش در غرب استان الانبار خبر دادند.
رئیس پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری یکی از لیدرهای اصلی اغتشاشات اخیر در بلوار کشاورز خبر داد و گفت: از متهم مقادیر زیادی مواد آتش‌زا و سمی دست‌ساز کشف شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم ۳۸ ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و کلاهبرداری با عنوان فروش خودرو‌های صفر کیلومتر با همدستی چند نفر دیگر به نحوی که از برندگان خودرو‌های صفر کیلومتر حواله آن‌ها را خریداری و سپس به چند نفر می‌فروختند معترف و تا کنون ۶۰ نفر از مال باختگان شناسایی و به کلانتری مراجعه کرده اند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ۱۶۰ میلیون تومان از برادر مقتول طلب داشتم/ ماجرای قتل در رستوران ژاپنی محله چیذر/ ادعای یکی از عاملان جنایت در سفره خانه/ دستگیری عامل قتل رهگذر بی گناه/ درگیری خونین کارگران رستوران/ پشت پرده کودک ربایی در پارک قلم/ آزادی داماد با بخشش پدر و مادر
وکیل مدافع خانواده مهسا امینی گفت: من به همراه علی رضایی دیگر همکارم وکالت اولیای دم پرونده مهسا امینی را برعهده گرفتیم. روز دوشنبه یکی از ما (آقای رضایی) در دادسرای جنایی حضور یافت و توضیحاتی را به آقای شهریاری ریاست دادسرای جنایی داد و پس از آن بازپرس ویژه پرونده از وکیل پرونده و پدر و برادر و خاله مهسا امینی تحقیق کردند.
پلیس در جریان عملیاتی در جنوب اسپانیا یکی از بزرگ‌ترین پولشو‌های اروپا را دستگیر کرد، فردی که کلر ژرژ، سخنگوی یوروپل، بازداشت او را یکی از اهداف مهم پلیس واحد اروپا عنوان کرد.
سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با اشاره به دستگیری سه نفر در رابطه با وقوع این قتل گفت: دو نفر از عاملان این جنایت در شهر‌های تهران و ملارد دستگیر شدند. فرد دیگری که ضارب بود نیز به یکی استان‌های غربی کشور متواری و مخفی شده بود که او نیز با تحقیقات پلیس شناسایی و دستگیر شد. این افراد علت و انگیزه خود را اختلافات مالی با مقتول عنوان کردند.
رئیس پلیس اطلاعات تهران بزرگ گفت: علت بروز این رفتار شرورانه در شبکه‌های اجتماعی از سوی این افراد مربوط به وقوع درگیری و اختلافات پیش آمده قبلی بین ۲ نفر از اراذل اوباش سطح یک تهران بوده که پس از آنکه در یکی از کشور‌های همسایه به دلیل قاچاق مواد مخدر دچار اختلاف حساب می‌شوند با یکدیگر درگیری و تیر اندازی کرده و دامنه اختلافات خود را به داخل کشور و از طریق کری خوانی در فضای مجازی توسط نوچه‌های خود کشاندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ