معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: یکی از کارکنان نیروی انتظامی استان هرمزگان امروز حین درگیری و تعقیب و گریز با قاچاقچیان در شهرستان حاجی آباد به شهادت رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس کل دادگستری استان گفت: در این درگیری ۲ مامور پلیس مجروح شدند که متاسفانه یکی از ماموران با نام امیر حسین زاد احمدی در درگیری با قاتل فراری به شهادت رسید و حال یکی از آن‌ها نیز وخیم گزارش شده است.
سرهنگ میلاد آزادآور در جیرفت به شهادت رسید.
غفوری گفت: شامگاه گذشته یکی از ماموران پلیس راهور استان کرمان طبق قانون به یک خودرو متخلف که راننده خانم آن مشغول صحبت با تلفن همراه بوده ایست می‌دهد و ضمن تذکر به ممنوعیت صحبت با تلفن همراه حین رانندگی با برداشتن شماره پلاک از راننده طلب مدارک می‌کند، اما راننده با بی توجهی به تخلف ارتکابی شروع به طفره رفتن و داد و فریاد و پس از پیاده شدن به سمت مامور حمله ور شده و مامور را از ناحیه کتف زخمی می‌کند.
روزنامه فرهیختگان نوشت: استفاده از کلمات رکیک، درگیری با مرد نامحرم، حمله به مأمور نیروی انتظامی، تمرد و سرپیچی از دستور مأمور قانون، کشف حجاب و‌... مدعایی بر این حرکت سخیف و دور از شأن یک تجمع قانونی و مطالبه‌گرانه است.
محمد قائدی نسب و صادق محمودی برام قاتلان و سارقان معروف اصفهان با سوابق کیفری متعدد اقدام به زورگیری از خانه‌های مردم می‌کردند، این قاتلان و سارقان در جریان یکی از شرارت‌ها در درگیری با پلیس پس از به شهادت رساندن یک مامور نیروی انتظامی و زخمی کردن مردم دستگیر شدند و پس از طی مراحل قانونی سحرگاه امروز در ملأ عام به دار مجازات آویخته شدند.
چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلی اهل سنت حمله کردند که این درگیری پس از چند ساعت تبادل آتش، با شهادت یک مأمور پلیس و هلاکت تروریست‌ها دقایقی پیش به پایان رسید.
سروان قنبری، مامور نیروی انتظامی ایذه که عصر امروز زیر گرفته شد و به شهادت رسید، دارای ۴ دختر و یک پسر بود که فرزند ارشدش یک دختر ۱۸ ساله و پسرش تنها ۲ سال و نیم سن دارد
اهواز - شهرستان ایذه عصر امروز شاهد حادثه تلخ دیگری بود به طوری که آتش‌افروزی رسانه‌های معاند بسترساز مرگ یک نفر، شهادت یک مأمور نیروی انتظامی و مجروح شدن یک سرباز وظیفه شد.
اهواز - شهرستان ایذه عصر امروز شاهد حادثه تلخ دیگری بود به طوری که آتش‌افروزی رسانه‌های معاند بسترساز مرگ یک نفر، شهادت یک مأمور نیروی انتظامی و مجروح شدن یک سرباز وظیفه شد.
ایذه- جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از شهادت سروان «محمد قنبری» در راستای تأمین امنیت اجتماعی در شهرستان ایذه خبر داد.
مدیرعامل پرسپولیس از مجوز حضور هواداران در طبقه دوم ورزشگاه آزادی پیش از دربی 100 خبر داد.
براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی فراجا با مامور پلیس خاطی برخورد انضباطی شد.
ارتش آمریکا اعلام کرد هفته گذشته یک جنگنده چینی در دریای چین جنوبی در فاصله ۳ متری هواپیمای نیروی هوایی آمریکا پرواز کرده و هواپیمای آمریکایی برای جلوگیری از برخورد با جنگنده مجبور شده مانور گریز انجام دهد.
او یک مامور قلابی و شیاد بود
خبرگزاری دولت نوشت: تعدادی اغتشاشگر در قهدریجان اصفهان که تعداد آن‌ها کمتر از ۱۰۰ نفر بود چهارشنبه شب سعی در برهم زدن نظم عمومی داشتند. این افراد با پرتاب ترقه و بمب‌های دست ساز باعث ایجاد صدا و مزاحمت برای مردم شدند. بر پایه گزارش ایرنا یکی از ترقه‌ها به یک مامور نیروی انتظامی برخورد کرده و باعث مصدومیت وی شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان بمپور افزود: متاسفانه این حادثه موجب به شهادت ۳ نفر از کارکنان پایور و یک سرباز وظیفه شده است.
بر اثر اقدام مسلحانه و سازماندهی شده اغتشاشگران در استان البرز، یک بسیجی مدافع امنیت شهید و حداقل ۱۰ مامور نیروی انتظامی مجروح شده‌اند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در این درگیری مقداری سلاح و مهمات از اشرار مسلح کشف و ضبط می‌شود.
رحیمی با اشاره چگونگی شهادت یک مامور پلیس گفت: این شهید در راستای برقراری ماموریت نظم و انضباط و آرامش در زندان اوین به همراه گردانشان اعزام شده بود. پس از انجام این ماموریت در حین بازگشت و اعزام به ماموریت دیگری بود که در مسیر رسیدن به محل ماموریت به دلیل لغزندگی مسیر که اغتشاشگران با ریختن روغن سوخته ایجاد کرده بودند، دچار حادثه شد.
یک نیروی امنیتی مجروح اظهار کرد: ما واقعاً مردم را نمی‌زنیم، مگر می‌شود هموطن خود را کتک بزنیم؟ اصلاً آدم چطور دلش می‌آید که این کار را بکند؟
دامغان- لحظاتی قبل تیراندازی در بخش اورژانس بیمارستان ولایت دامغان سبب شهادت یک مامور نیروی انتظامی شد.
دامغان- لحظاتی قبل تیراندازی در بخش اورژانس بیمارستان ولایت دامغان سبب شهادت یک مامور نیروی انتظامی شد.
کامبیز نوروزی، حقوق‌دان، در پاسخ به اینکه آیا درنظرگرفتن جریمه نقدی برای بی‌حجابی یا بدحجابی توجیه قانونی دارد؟ می‌گوید: در اول لازم است به این موضوع اشاره شود که بی‌حجابی طبق قانون ما جرم تلقی می‌شود؛ ولی مشخص نیست که مصداق بی‌حجابی چه چیزی است؛ حتی در این امر بین فق‌ها هم نظرات متفاوتی وجود دارد. از سوی دیگر مسئله این است که چه کسی می‌خواهد بی‌حجابی یا بدحجابی فرد را تشخیص دهد. آیا یک مأمور نیروی انتظامی صلاحیت تشخیص این را دارد؟ که پاسخ قطعا منفی خواهد بود.
گروهبان یکم اسماعیل جلالی فرزند ابراهیم جلالی عباس از اهالی روستای محمداباد دهگاوی بخش نگین کویر، در درگیری ماموران انتظامی با اشرار مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر در منطقه عملیاتی (پنگ) در جازموریان زهکلوت به فیض شهادت نائل آمد و یک مامور دیگر هم مجروح شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ