جدا از مشکلات خاص فوتبال ایران، شایعات و در حقیقت "دروغ" نیز بخش لاینفک این چرخه هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک سال بعد از شورش بزرگ در تیم ملی زنان اسپانیا، خورخه ویلدا سرمربی این تیم موفق شد با لاروخای زنان فاتح جام جهانی شود.
دبیرکل فدراسیون فوتبال حمایت خود از داوران لیگ برتر را اعلام کرد؛ او معتقد است داوران جوان باید زودتر استعدادیابی شوندو به لیگ برتر برساند.
لامین یامال 15 ساله که در بارسا به او لقب کودک نابغه را داده اند، تنها یک سال دیگر قرارداد دارد ولی مدیران باشگاه قصد تمدید 6 ساله با او را دارند.
سهراب مرادی 7 سال بعد از کسب مدال طلای المپیک ریو تصمیم به خداحافظی از وزنه برداری گرفت.
شیموس کولمن با تمدید یک ساله قرارداد خود با اورتون مدت حضورش در این تیم را به 15 سال رساند.
با دوازده توپ طلا و کلکسیونی از جوایز فردی و تیمی، دوران یکه تازی رونالدو و مسی در سطح اول فوتبال باشگاهی به سر رسیده است.
کریم باقری باقری در پایان بازی سرود قهرمانی پرسپولیس را خواند.
ژاوی، مربی بارسلونا، گفت گواردیولا مهم‌ترین آدم دنیای فوتبال در 15 سال گذشته بوده و همچنین تاکید کرد، یافتن جانشین بوسکتس برای بارسا در اولویت است.
15 سال پیش در چنین روزی منچسترسیتی در بازی برابر میدلزبرو در لیگ برتر با هشت گل شکست خورد. تابستان همان سال شیخ منصور مالک باشگاه سیتی شد و ورق برگشت.
بررسی میدانی در محله بازار و 15 خرداد نشان می دهد که اغلب مردم دنبال تمدید اجاره ملک خود به مدت یک سال دیگر هستند.
تیم رکسهام پس از 15 سال به لیگ دسته چهارم انگلیس صعود کرد.
سر الکس فرگوسن، 15 سال پیش به قدری از رئال مادرید عصبانی بود که مثل یک هوادار بارسلونا این باشگاه را متعلق به ژنرال فرانکو عنوان کرد.
بریجستون مایل است تا به تأمین‌کننده رسمی تایرهای فرمول یک تبدیل شود.
ترانه معروف شکیرا با الهام از جدایی‌اش از جرارد پیکه به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافته است. این اولین آهنگ خواننده کلمبیایی است که به چارت 10 آهنگ پرطرفدار 15 سال اخیر سایت بیلبورد راه پیدا می‌کند.
رئال مادرید در یک سیر نزولی به سر می‌برد و بسیاری را به یاد فصل 15-2014 انداخته است. در فصلی که تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی پس از شروعی خوب به یک‌باره افت کرد.
5429 روز است که والنسیا نتوانسته در برنابئو برابر رئال پیروز شود. در یک دوره دیگر نیز این تیم 15 سال و نیم از کسب پیروزی در زمین رئال ناکام مانده بود.
رشد و پیشرفت اتان امباپه، برادر کیلیان امباپه، سریع و قابل توجه است و او که تنها 15 سال دارد، اخیرا در دو بازی دوستانه برای پی اس جی هم به میدان رفت.
در دیدار دیشب منچسترسیتی و لیورپول که در ورزشگاه اتحاد برگزار شد یک دختر 15ساله هوادار سیتی از طرف هواداری لیورپولی از ناحیه سر به شدت مجروح شده و در بیمارستان بستری است.
گونسالو ایگواین، ستاره آرژانتینی، در مصاحبه با تیک اسپورتس گفت که در 15 سال گذشته نتوانسته بود مثل یک انسان عادی زندگی کند اما حالا در آمریکا شرایط بهتری دارد.
روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بارسلونا، در گذشته می توانست راهی تیم اسپورتینگ خیخون شود.
یامین لامال با تنها 15 سال سن امروز در تمرین تیم اول بارسلونا حاضر شد. در لاماسیا به او لقب مسی کوچک داده‌اند.
کاسمیرو انتقال به منچستریونایتد را تعبیر یک رویا می داند. او 15 سال پیش در اولدترافورد بازی کرده بود و همیشه دوست داشت روزی بازیکن منچستریونایتد شود.
«"ویلیام برنز"، رئیس سازمان سیا، "ریچارد مور" رئیس سازمان جاسوسی MI6 و همچنین "میک ماران" رئیس سرویس اطلاعات خارجی استونی، همگی گفته اند که چیزی در حدود 15 هزار نظامی روسی از زمان آغاز جنگ اوکراین در تاریخ 24 فوریه سال جاری میلادی کشته شده اند. این میزان کشته بدان معناست که روزانه 100 نظامی روسی در میدان های جنگ اوکراین جان خود را از دست داده اند.»
اسکار مینگسا، مدافع اسپانیایی، با انتشار پیامی از بارسلونا و هم تیمی‌هایش خداحافظی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ