بریجستون مایل است تا به تأمین‌کننده رسمی تایرهای فرمول یک تبدیل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی سابق مس‌سونگون ورزقان جایگزین رضا لک در تیم کراپ‌الوند شد.
ریکاردو ساپینتو می‌گوید که رسیدن به دور بعدی مرحله پلی آف لیگ کنفرانس حق تیمش بوده است.
فیلم مانی حقیقی در تابستان سال 1401 در جشنواره تورنتو رونمایی شد و سازندگانش چند نوبت برای اکران برنامه‌ریزی کردند و حتی سازمان سینمایی حضور‌های جهانی فیلم را قانونی دانست. فیلم از 28 تیر در فرانسه نیز اکران اما با توجه به حوادث سال گذشته اکران گسترده جهانی آن متوقف شد و اکنون زمان اکران جهانی این فیلم بود اما در نهایت «تفریق» همچون «برادران لیلا» قاچاق شد و مسیری غیر از سالن‌های سینما به دست مردم رسیدند.
فیلم مانی حقیقی در تابستان سال 1401 در جشنواره تورنتو رونمایی شد و سازندگانش چند نوبت برای اکران برنامه‌ریزی کردند و حتی سازمان سینمایی حضور‌های جهانی فیلم را قانونی دانست. فیلم از 28 تیر در فرانسه نیز اکران اما با توجه به حوادث سال گذشته اکران گسترده جهانی آن متوقف شد و اکنون زمان اکران جهانی این فیلم بود اما در نهایت «تفریق» همچون «برادران لیلا» قاچاق شد و مسیری غیر از سالن‌های سینما به دست مردم رسیدند.
این کارگردان سینما با بیان اینکه «وزارت ارشاد کاملا در جریان فیلم قرار داشت»، گفت: «ما به طور کاملا آشکار و با هماهنگی وزارت ارشاد مشغول فیلم‌برداری بودیم. حتی آقای حبشی، مسئول واحد ویدیویی ارشاد به من گفت مجوز صادر شده است اما به یکباره نزدیک 30 تا 40 نفر به شکلی غیرمتعارف به محل فیلمبرداری آمدند. همزمان این افراد به محل‌های دیگر شامل دفتر کار تدوینگر، خانه خانم معتمدآریا و خانه من هم رفتند و همه وسایل را با خود بردند. در تاریخ سینمای ایران سابقه نداشته که دوربین فیلمبرداری را ببرند و معمولا هارد را می‌برند ولی اینبار دوربین را هم با خود بردند. وسایل فیلمبرداری نزدیک به 15 میلیارد تومان ارزش داشت ولی اکنون وسایل دست آنهاست و من هر روز باید هم به کسانی که از آنها وسایل را اجاره کرده‌ام، جواب پس بدهم و هم اجاره آن را پرداخت کنم. مهمتر اینکه سلامت این وسایل گران قیمت هم در خطر است.»
امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازیکنه؟
نخست وزیر ارمنستان پس از 15 سال برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور ترکیه به «آنکارا» سفر کرد.
اکسل ویتسل، هافبک وسط و مدافع میانی تیم ملی بلژیک، در سن 34 سالگی و 15 سال پس از اولین بازی ملی خود، از فوتبال ملی خداحافظی کرد.
لامین یامال، پدیده 15 ساله بارسلونا، روز گذشته جوان‌ترین بازیکنی شد که برای تیم دوم باشگاه کاتالان به میدان رفته است.
تیم رکسهام پس از 15 سال به لیگ دسته چهارم انگلیس صعود کرد.
فرانچسکو کالوو، مدیر یوونتوس توضیح می‌دهد که یوونتوس انتظار دارد امتیازات را برای همیشه حفظ کند و در همین حال برای مدیران سابق باشگاه پیامی فرستاد.
حکم دادگاه تجدیدنظر پرونده یوونتوس اعلام شد و 15 امتیاز کسر شده از این باشگاه تا زمان برگزاری جلسه جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات به بیانکونری برگردانده خواهد شد.
رسانه‌های ایتالیایی مدعی هستند کسر 15 امتیاز یوونتوس به احتمال زیاد تا برگزاری جلسه بعدی دادگاه موقتا برداشته خواهد شد و یووه با 50 امتیاز به رتبه دوم جدول سری آ صعود می‌کند.
وکلای یوونتوس به حکم دادگاه استیناف اعتراض کرده‌اند و باشگاه خوش‌بین است پس از فرجام‌خواهی جدید، حکم قبلی که کسر 15 امتیاز بود، شکسته شود.
رئال مادرید پس از ال‌کلاسیکوی رفت لالیگا 15 امتیاز از دست داده و روند نتایج سینویسی این تیم همچنان ادامه دارد.
پس از هفته‌ها فولاد خوزستان هم به جمع تیم‌هایی اضافه شد که با حضور هوادارانش از رقیبان پذیرایی می‌کند.
رئال مادرید در یک سیر نزولی به سر می‌برد و بسیاری را به یاد فصل 15-2014 انداخته است. در فصلی که تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی پس از شروعی خوب به یک‌باره افت کرد.
پس از کسر 15 امتیاز از یوونتوس که باعث سقوط این تیم به رده دهم سری آ شد، حالا احتمال کسر 15 امتیاز دیگر و سقوط این تیم به قعر جدول نیز قوت گرفته است.
تیم ملی فوتبال ایران در دقیقه 15 موفق به ثبت گل اول در مصاف با ولز شد ولی پس از چند دقیقه این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد.
جیمی کاراگر تنها 15 دقیقه پس از شروع بازی اسپانیا و کاستاریکا از پدری به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی نام برد.
تونی کروس، ستاره رئال مادرید، برای اولین بار در طول دران حرفه‌ای فوتبالش از زمین بازی اخراج شد.
تیم شمس آذر قزوین با ارایه بازی تهاجمی موفق شد تیم شهرداری آستارا را به نتیجه 3- 1 شکست دهد و این نتیجه به معنی تداوم صدرنشینی شاگردان سعید دقیقی بود.
کاسمیرو انتقال به منچستریونایتد را تعبیر یک رویا می داند. او 15 سال پیش در اولدترافورد بازی کرده بود و همیشه دوست داشت روزی بازیکن منچستریونایتد شود.
وزیر آموزش و پرورش درخصوص رفع 15 ایراد آیین نامه قانون رتبه بندی معلمان در دولت گفت: طی جلساتی که در دولت برگزار شد، 10 ایراد آیین نامه رتبه بندی معلمان پس از تصویب در هیات دولت به هیات تطبیق مصوبات اعلام شد. برهمین اساس اجرای قانون رتبه بندی معلمان از فردا آغاز خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ