یک سال بعد از شورش بزرگ در تیم ملی زنان اسپانیا، خورخه ویلدا سرمربی این تیم موفق شد با لاروخای زنان فاتح جام جهانی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راننده کامیون موقع حرکت متوجه حضور یک پژوپارس در سایه خودرو شده است. به مدت دو ساعت حرکت نکرده تا راننده پژوپارس استراحت کند.
رهبر انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت روز عاشورا گفت: برگزاری مراسم عاشورا و عزاداری برای سبط رسول الله، گواهی بر تاثیر بزرگ و ممتد نهضت امام حسین(ع) و شهادت ایشان دارد.
ستاره جوان والیبال ژاپن یک درس بزرگ به دنیا داد؛ بازیکنی که تا همین یکی دو سال پیش یک بچه دبیرستانی بود.
تیم امید ایران با گل ثانیه های پایانی آریا برزگر در برابر فلسطین به نتیجه مساوی یک بر یک رسید و به عنوان صدرنشین راهی نیمه نهایی تورنمنت عراق شد.
«دولت باید نظام یارانه‌ای و نظارت بازار ارز را تغییر دهد و، چون نمی‌خواهد وارد بازسازی این حوزه‌های دردسر ساز شود، همان روش‌های قدیمی را دنبال می‌کند. در روش فعلی پس از مدتی همان مشکلات ارز ۴۲۰۰ تومانی بزرگ می‌شود و دولت مجبور است در روش خود بازنگری کند. دولت تصور می‌کند بر این روش مسلط است و حاضر به پایه ریزی نظام جدید حمایت از اقشار آسیب پذیر و مدیریت بازار ارز نیست. اما این روشی که دولت بلد است الزاما بهترین روش نیست.»
استقلال در حالی آماده رویارویی با تیم تراکتور در هفته پایانی می شود که برای بهبود عملکرد خود در برابر تیم های بالای جدولی نیاز به برد در این دیدار دارد.
فابیو کاپلو در سال 1994 توانست میلان را فاتح لیگ قهرمانان کند. او خاطره جالبی از پیروزی بزرگ 4-0 برابر بارسا در فینال تعریف کرد.
حتی واقع گرایان که بر اهمیت نیرو‌های ساختاری بزرگ تاکید می‌کنند نیز می‌دانند که رهبران در قالب افراد تصمیم گیرنده از اهمیت زیادی برخوردار هستند. نیرو‌های ساختاری آن چه را که دولت‌ها قادر به انجام آن هستند محدود می‌کنند، اما ساختار‌ها به تنهایی تعیین کننده نتایج نیستند.
متهم گفت: من از بچگی با سرقت و خلاف بزرگ شدم. از زمانی که ۵سال بیشتر نداشتم. پدرم یک مجرم سابقه‌دار است که او هم از کودکی خلاف را از پدرش یاد گرفته بود. نه‌تن‌ها پدرم و پدربزرگم بلکه عموهایم هم مجرمان سابقه‌داری بودند که حتی شنیده‌ام یکی از آن‌ها وقتی من کوچک بودم اعدام شده است. فقط یکی از عموهایم درس خواند و از ایران رفت، مابقی همه تبدیل به خلافکار شدند. انگار خلاف یک ارثیه شوم است که در خاندان ما به نسل‌های بعدی منتقل شده است. البته این را هم بگویم که دختر‌ها حق انجام خلاف را ندارند.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به درخشش زنان بزرگ و تأثیرگذار در تاریخ ایران عزیز، خاطرنشان کردند: امروز زنان برجسته و مسئولیت‌پذیر ما در بخشهای علمی، عملی و جهادی که مایه افتخار کشور هستند، زیاد و بیش از گذشته هستند. شما نیز سعی کنید با درس و کتاب خواندن و کار و فکر کردن، در آینده جزو زنان بزرگ کشور عزیزتان شوید.
عباس عبدی نوشت: دولت چین به دولتمردان کنونی ایران یاد داد که منافع ملی یعنی چه؟ و این خدمت بزرگی است، البته اگر این درس را گرفته باشند. این آغاز ماجرا است و مرحله‌ای برای دوشیدن بیشتر ما و منطقه.
عباس عبدی ننوشت: دولت چین به دولتمردان کنونی ایران یاد داد که منافع ملی یعنی چه؟ و این خدمت بزرگی است، البته اگر این درس را گرفته باشند. این آغاز ماجرا است و مرحله‌ای برای دوشیدن بیشتر ما و منطقه.
کاسمیرو و لوکا مودریچ یک بار دیگر نشان دادند ستاره های بزرگ چگونه در دنیای فوتبال رفتار می کنند.
جام جهانی 2022 اگر چه با حذف زودهنگام تیم ملی همراه بود اما ارایه بازی های زیبا از سوی تیم های باقی مانده بدین معنی است که باید تا لحظه آخر آنرا دنبال کرد.
سرمربی کامرون می گوید که بابت شکست و حذف از جام جهانی ناامید شده ولی درس های بزرگی از این پیکارها گرفته است.
مصاف آرژانتین – مکزیک در حالی با نتیجه دو بر صفر به سود یاران مسی پایان یافت که پیش از گل لیونل بیم این وجود داشت، بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان برسد.
گی‌یرمو اوچوآ معتقد است مکزیک از جام های جهانی قبل درس گرفته و کاملا آماده رویارویی با روبرت لواندوفسکی و یارانش است.
روزنامه ایران نوشت: بی‌حیثیت کردن نهاد علم و دانشجو در ایران هدف بزرگ و مهمی برای دشمن است شاید بزرگ‌تر از تعطیلی کلاس‌های درس و اختلال در فرایند آموزش، بی‌حیثیت کردن نهاد علم و دانشجو برای آن‌ها مهم است، زیرا ضربه دشمن از نهاد علم در ایران و دانشجوی ایرانی، بزرگ و مهم بوده است.
در بخشی از بیانات رهبر انقلاب آمده است: آثار توحید را و نشانه‌های عملی توحید را انسان در روز ولادت هم میبیند. از داخل کعبه که بت‌ها در آنجا سرنگون میشوند تا برخورد با بت‌های طاغوتی، طاغوت‌های بزرگ بشری آن روز، فلان دریاچه‌ی مقدس خشک میشود، فلان آتشکده‌ی به اصطلاح مقدس خاموش میشود، کنگره‌های طاق کسری فرو میریزد، این حوادث رخ میدهد؛ لذا روز ولادت یک روز معمولی نیست، روز بسیار مهمی است، روز بسیار بزرگی است.
سرمربی تیم انگلیس شب گذشته با حضور در اتریش از نزدیک بازی تیم ملی در برابر سنگال را دید.
بارسلونا شب گذشته علی‌رغم ارئه بازی خوب و پایاپای برابر بایرن، با دو گل شکست خورد. نمایش بارسا در آلیانز آرنا نکاتی مثبت و منفی داشت.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال و پرسپولیس در هفته اول نتوانستند انتظارات را برآورده کنند به یک خطر بزرگ اشاره کرد و گفت: بازیکنان به خاطر جام‌جهانی دنبال خودنمایی هستند!
مهم نیست که کشاورزان در کشور‌های ثروتمند تا چه اندازه زیرک باشند قحطی شدید در سال‌های آینده به دلیل درگیری‌های انسانی و تغییرات اقلیمی گسترش و عمیق‌تر خواهد شد. امنیت غذایی باید به بخشی از تمام توافق‌های تجاری و اقتصادی بین المللی بزرگ بین کشور‌های صنعتی گروه جی -۱۰ تبدیل شود.
سیّد اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی: عاشورا مکتب انسان‌ساز و یگانه طریقی است که بشریت را به سوی صلاح و جاودانگی رهنمون می‌سازد. صبر، اطاعت و بصیرت، درس بزرگ عاشورای حسینی است و ملّت بزرگ ایران اسلامی نشان دادند که بهترین پیروان این مکتب عظیم هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ