سر الکس فرگوسن، 15 سال پیش به قدری از رئال مادرید عصبانی بود که مثل یک هوادار بارسلونا این باشگاه را متعلق به ژنرال فرانکو عنوان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوئیس انریکه لیست سیاهی تهیه کرده که در آن نام هشت بازیکن دیده می شود.
یک رسانه آلمانی از موسی دیابی، کریم دمیربای و سردار آزمون به عنوان نامزدهای ترک بایر لورکوزن یاد کرد.
کیلیان امباپه تحت فشار باشگاه پاری سن ژرمن برای تمدید یا جدایی قرار دارد و از حالا تا پایان نقل و انتقالات می‌توان به 15 روز کلیدی برای تعیین سرنوشت او اشاره کرد.
امشب سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا برای آخرین بار با پیراهن بارسا در نوکمپ به میدان خواهند رفت و قرار است هواداران وداعی باشکوه با آنها داشته باشند.
پاری‌سن‌ژرمن امیدوار بود با تشکیل مثلث MNM (مسی، نیمار، امباپه) موفقیت مهلک MSN (مسی، سوارس، نیمار) در بارسلونا را تکرار کند، هدفی که هرگز به آن دست پیدا نکرد.
گزارشی از نهمین روز نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را مشاهده می‌کنید.
پرسپولیس روز جمعه تمرین کوتاه‌تری را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.
زین‌الدین زیدان دو سال پیش از هدایت رئال کنار رفت و علی‌رغم شایعات، او همچنان هدایت هیچ تیمی را قبول نکرده است.
بازی فوق‌العاده سپاهان با تیم دوم برابر زنیت سن‌پترزبورگ سطح فوتبال آسیا را به طرفداران فوتبال در روسیه نشان داد.
جیمی کویین در نشریه آمریکایی «نشنال ریویو» نوشت: به نظر می‌رسد بزرگ‌ترین حامیان توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ با ایران امیدوارند که روزی بتوانند آن را احیا کنند. دو گزارش اخیر حاکی از آن است که ارتباط ایالات متحده با جمهوری اسلامی در پشت صحنه ادامه دارد و طرفداران سیاست خارجی حامی برجام بی سر و صدا در حال ایجاد زمینه‌های سیاسی برای تلاش نهایی برای احیای آن هستند.
نفت مسجدسلیمان برای فرار از قعر جدول و پیکان برای کسب رتبه تک رقمی، امروز به مصاف هم رفته اند.
یکی از خبرنگار حوزه ورزش در توییتی در رابطه با گزارش پر از هیجان جواد خیابانی در روزی که دربی سرد و حوصله سر بری را شاهد بودیم، واکنش نشان داد
هواداران اسپانیا برای سومین دوره متوالی با ناکامی تیم ملی کشورشان در جام جهانی روبرو شدند.
روزی روزگاری یک کابوس بزرگ بود، تیم ملی‌ای که چهار بار قهرمان جام جهانی شد. امروز اما یک تیم ملی معمولی است که به حذف‌های سریع عادت می کند.
حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز در رابطه با «عاطفه نعامی» ۳۷ ساله اظهار کرد: طبق گزارش مرجع انتظامی در تاریخ ۵ آذر ماه شخصی به کلانتری اطلاع می‌دهد که چند روزی از نامزد خود بی اطلاع بوده که به همراه خواهرزاده نامزدش و یک نفر کلیدساز به منزل وی مراجعه کرده و پس از باز کردن در متوجه میشوند متوفی در بالکن منزل اقدام به خودکشی کرده است. و بلافاصله عوامل کلانتری و آگاهی در محل حاضر و جسد متوفی را زیر پتو و در حالیکه یک شلینگ گاز مربوط به آبگرمکن دیواری نیز در زیر پتو قرار داشت، مشاهده می‌کنند.
تمرین تیم ملی ایران تنها 20 دقیقه با حضور خبرنگاران برگزار شد، روزی که آیتم مهمش انجام بازی تنیس فوتبال بود.
تمرینات تیم ملی ایران در فاصله ۴۸ ساعت مانده به آغاز دیدار حساس با انگلیس با حضور مهمانی ویژه پیگیری شد.
سرپرست اداره کل امور خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در پی بارش روز پنجشنبه آب گرفتگی خاصی به ما گزارش نشد.
مازیار زارع مثل روزی شد که یک تماشاچی از روی سکوها متلکی به او انداخت و کله کاپیتان آن روزهای ملوان را داغ کرد!
یحیی گل‌محمدی در دیدار مقابل مس رفسنجان برای صدمین بار در تاریخ لیگ برتر روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست.
رئیس‌جمهور کشورمان در چهارمین و آخرین روز از سفرش به نیویورک در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی با همتایان خود از کشورهای صربستان، ارمنستان و زیمباوه دیدار کرد. وی هم‌چنین با دبیرکل سازمان ملل دیدار کرد.
آژانس بین المللی انرژی اتمی نتیجه ماموریت بازرسان خود در بازدید از نیروگاه اتمی زاپروژیا را منتشر کرد.
علم الهدی: یکی از مسئولان امنیتی استان گزارش داد از هفتم فروردین تا هفتم اردیبهشت ماه امسال در فضای مجازی و رسانه ای کشور، 33 هزار پست و پیام و تیتر روزنامه علیه بنده در داخل و خارج کشور منتشر شده است روزی هزار و 100 حمله به بنده صورت گرفته است و در این گزارش اضافه کرده اند که عامل این حملات هزار نفر هستند.
بارسلونا زمان زیادی برای انتقال 6 بازیکن خود به باشگاهی دیگر ندارد و برای جذب بازیکنان مدنظرش ابتدا باید این مشکل را حل کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ