شیموس کولمن با تمدید یک ساله قرارداد خود با اورتون مدت حضورش در این تیم را به 15 سال رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آرنولد شوارتزنگر، اسطوره پرورش اندام، با انتشار ویدیویی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، لحظاتی از تمرین با رونی کلمن، رکورددار کسب عنوان در مسترالمپیا با هشت دوره قهرمانی را با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک گذاشت.
بسیاری از عادات غلط زندگی و یا برخی شرایط پزشکی در ابتلا به یبوست تاثیرگذارند؛ از قبیل عدم نوشیدن مایعات کافی، عدم ورزش، استرس بیش از حد، انسداد روده، بیماری روده مانند سندرم روده تحریک پذیر، سرطان کولون، سرطان رکتوم و ...، اما چگونه می‌توان این مشکل رایج گوارشی را برطرف کرد.
مهدی رضایی، درخصوص برنامه‌های سازمان متبوع خود برای غربالگری سرطان، گفت: خوشبختانه غربالگری برای ۳ سرطان مهم و شایع از جمله دهانه رحم، کولون یا روده بزرگ و سرطان پستان در کشور در دستور کار سازمان‌های بیمه‌گر قرار دارد.
بدنساز ونزوئلایی در سن ۵۰ سالگی به دلیل نامعلومی جان خود را از دست داد.
گوستاوو بادل، بدنساز ونزوئلایی در سن 50 سالگی به دلیل نامعلومی جان خود را از دست داد.
بر اساس یک متاآنالیز مشخص شد که مصرف گوشت قرمز فرآوری شده به طور قابل توجهی با شش درصد خطر بیشتر سرطان سینه، ۱۸ درصد خطر سرطان کولورکتال (سرطان روده بزرگ)، ۲۱ درصد خطر سرطان کولون، ۲۲ درصد خطر سرطان رکتوم (بخشی از روده بزرگ) و ۱۲ درصد خطر بیشتر سرطان ریه مرتبط است.
هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا این روزها با قدرت تمرینات خود برای تکرار قهرمانی در مستر المپیا را پیگیری می‌کند. به همین بهانه رونی کلمن چهره افسانه‌ای بدنسازی و قهرمان ۸ دوره مستر المپیا که به تناوب ویدئوهایی در واکنش به تمرینات بدنسازان برجسته را در کانال یوتیوبی خود به اشتراک می‌گذارد، این بار به سراغ هادی چوپان رفته و واکنشی به تمرینات این بدنساز ایرانی داشته است.
تحقیقات گسترده نشان می‌دهد که هندوانه می‌تواند خطر ابتلا به مشکلات پوستی، آسم، فشار خون بالا، دیابت و بیماری‌های قلبی عروقی را کاهش دهد. برخلاف باورها، این میوه قند زیادی ندارد، اما مملو از آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها، مواد مغذی و الکترولیت‌ها از جمله ویتامین C، لیکوپن، کولین، پتاسیم، منیزیم، فیبر، آهن و حتی کلسیم است. هندوانه به دلیل محتوای بالای آب آن که غلظت کلی قند را رقیق می‌کند، میوه‌ای با کربوهیدرات پایین محسوب می‌شود.
هادی چوپان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی دسته آزاد مستر المپیا و بدنسازی که به سخت‌کوشی شهره است جدی‌ترین مدعی قهرمانی در مستر المپیا ۲۰۲۳ محسوب می‌شود.
زهرا علی هاشم: «شوهرم کارگر بود. خرج زندگی را در می‌آورد؛ ولی مدت‌هاست که به سرطان پوست و دیابت مبتلا شده است. او دیگر توانایی کار کردن ندارد و من؛ زنی که ۵۰ ساله است بچه ۲ ساله‌ام را به کولم می‌بندم و آشغال‌های جنگل را جمع می‌کنم.»
براساس یافته‌های محققان ایرانی، زهر زنبور عسل، دارای فعال‌ترین مواد آنتی‌بیوتیک است. تجزیه شیمیایی زهر زنبور عسل نشان داده است که در این زهر، اسید فرمیک، اسید کلریدریک، اسید آرتوفسفریک، هیستامین کولین تریپتوفن و گوگرد فراوان یافت می‌شود.
دکتر کولمن توضیح می‌دهد: ما تصمیم گرفتیم یک چاپگر زیستی بسازیم که هر کسی بتواند با حداقل بودجه ممکن آن را تکرار کند و این دقیقا همان چیزی است که به آن دست یافته ایم. در مقاله ما به عمد جزئیات هر یک از قطعات مورد استفاده و نحوه سر هم سازی آن‌ها شرح داده شده است، به طوری که می‌توان این محصول را به راحتی در هر آزمایشگاهی و در هر نقطه‌ای از جهان ساخت.
شیموس کولمن، کاپیتان اورتون، پس از مصدومیت شدید مقابل لسترستی به سرعت به بیمارستان منتقل شد.
میشائل بالاک، ستاره سابق فوتبال آلمان نیز در جمع کسانی است که از نحوه قضاوت کلمن تورپین، داور مسابقه بایرن و منچسترسیتی انتقاد می‌کند.
آلوئه‌ورا مملو از ویتامین‌های 12 A،C ، E، B، فولیک اسید و کولین و سرشار از مواد معدنی نظیر کلسیم، مس، منیزیم، منگنز، سلنیوم، سدیم، زینک و پتاسیم است که به حفظ سلامت بدن کمک می‌کند.
برای کاهش چربی شکم، سعی کنید کربوهیدرات‌ها را کاهش دهید و مصرف پروتئین و فیبر را افزایش دهید. غذا‌ها و موادی که به سوزاندن چربی شکم کمک می‌کنند عبارتند از میوه‌های قرمز، بلغور جو دوسر، پروتئین گیاهی، گوشت بدون چربی، سبزیجات برگ دار، ماهی چرب، سرکه سیب، رسوراترول، کولین و غیره.
بادام زمینی طبیعتی متعادل دارد. چاق کننده، مقوی و بسیار مغذی است. دارای پروتئین و املاح معدنی فراوانی بوده و سبب تقویت قوای مغزی و حافظه می‌شود. بادام زمینی سرشار از ماده‌ای به نام کولین است که در ساخت واسطه شیمیایی مؤثر در حافظه به کار می‌رود. با مصرف مواد غذایی حاوی کولین تا حدی می‌توان کمبود واسطه شیمیایی استیل کولین ناشی از سالمندی را جبران کرد و با کاهش حافظه مقابله کرد.
فانی کولین، وکیل اشرف حکیمی، تاکید دارد که اتهام تجاوزی که به این بازیکن وارد شده از اساس کذب است.
هادی چوپان استوری جالبی را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد.
هادی چوپان بعد از قهرمانی تاریخی خود در مسترالمپیا گفته شاید بتواند مثل آرنولد یا رونی کلمن 7 یا 8 قهرمانی در این رویداد کسب کند.
روغن کریل که از سخت پوستان شبه میگو که در اعماق اقیانوس منجمد جنوبی زندگی می‌کنند، بدست می‌آید دارای مقدار زیادی از اسید‌های چرب امگا ۳ با زنجیره بلند، آنتی اکسیدان‌ها و کولین است که یک ماده مغذی اساسی است که به رشد و عملکرد سالم مغز کمک می‌کند.
چغندر برای جلوگیری از سرطان‌های کولن، ریه و پوست مؤثر است.
مرتضی اویسی ملقب به رونی کلمن ایران. او این لقب را در جریان دریافت مدال طلا در رقابت‌های آرنولد کلاسیک مادرید، از آرنولد شوارتزنگر چهره شاخص رشته بدنسازی و بازیگری جهان دریافت کرده است؛ اتفاقی که او از آن به عنوان شیرین‌ترین خاطره ورزشی خود یاد می‌کند.
مرتضی اویسی ملقب به رونی کلمن ایران. او این لقب را در جریان دریافت مدال طلا در رقابت‌های آرنولد کلاسیک مادرید، از آرنولد شوارتزنگر چهره شاخص رشته بدنسازی و بازیگری جهان دریافت کرده است؛ اتفاقی که او از آن به عنوان شیرین‌ترین خاطره ورزشی خود یاد می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ