گونسالو ایگواین، ستاره آرژانتینی، در مصاحبه با تیک اسپورتس گفت که در 15 سال گذشته نتوانسته بود مثل یک انسان عادی زندگی کند اما حالا در آمریکا شرایط بهتری دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید به تیم و بازیکنانش به خاطر نمایشی که در جو خاص وطنی داشتند، افتخار می‌کند.
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اعتراض جدی و نگرانی شدید باشگاه، تیم و هواداران پرسپولیس به خاطر برگزاری بدون تماشاگر بازی سرخپوشان را اعلام کرد.
سیدضیاء مرتضوی درباره یادداشت سید محمد خاتمی نوشت: با تأسف و تأثر، به جای استقبال از این اقدام دین‌مدارانه و خیرخواهانه که می‌تواند کمکی به برون‌رفت از معضل کنونی به شمار رود، یا حتی به جای نقد منصفانه آن، شاهدیم که از سوی برخی رسانه‌ها، رفتاری هتاکانه و فرسنگ‌ها دور از اخلاق و شرع و انسانیت پیش گرفته می‌شود.
سرمربی تیم امید پس از بیانیه استقلال در خصوص موضع‌گیری برخی از اعضای تیم امید در قبال این باشگاه در گفتگو با خبرنگار ما از تماس با نکونام خبر داد.
ژاوی هرناندز همه توجهش به نقل و انتقالات بارسلوناست و نگران احتمال انتقال کیلیان امباپه به رئال نیست.
سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: بازیکنان ایران همیشه با سختکوشی بازی می کنند و در این مسابقه تلاش کردند شرایط را در توپ‌گیری و جریان بازی تغییر دهند.
متخصص ارتوپد دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به این‌که گرفتگی عضلات یا اصطلاحا قلنج به دلیل وضعیت قرارگیری بدن و استفاده بی‌رویه از گوشی‌های هوشمند و سیستم‌های الکترونیکی تبدیل به معضلی شایع شده است، گفت: زندگی پشت میزی مهمترین علت گرفتگی عضلات است.
مدافع پیکان واکنش جالبی به ادعای موعود بنیادی‌فرد داور دیدار این تیم با پرسپولیس نشان داد.
یکی از اعضای سابق سازمان تروریستی مجاهدین خلق، با اشاره به مواضع این سازمان در حوادث سال ۱۴۰۱ در ایران و ترغیب به برداشتن حجاب بانوان گفت: پرسش اصلی این است که چرا همچنان زنان عضو سازمان مجاهدین خلق خود حجاب را رعایت می‌کنند؟
یکی از اعضای سابق سازمان تروریستی مجاهدین خلق با اشاره به مواضع این سازمان در حوادث سال ۱۴۰۱ در ایران و ترغیب به برداشتن حجاب بانوان گفت: سوال اصلی این است که چرا همچنان زنان عضو سازمان مجاهدین خلق خود حجاب را رعایت می‌کنند.
یکی از اعضای سابق سازمان تروریستی مجاهدین خلق با اشاره به مواضع این سازمان در حوادث سال ۱۴۰۱ در ایران و ترغیب به برداشتن حجاب بانوان گفت: سوال اصلی این است که چرا همچنان زنان عضو سازمان مجاهدین خلق خود حجاب را رعایت می‌کنند.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید اینکه از بازیکنان خواسته بود کارت نگیرند روی شرایط فنی تاثیر گذار بوده اما این تیم به سه امتیاز مهم بازی دست یافته است.
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر پس از پیروزی در اولین حضور روی نیمکت این تیم، پیروزی و سه امتیاز را به امیر قلعه‌نویی و بازیکنانش تقدیم کرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص حضور در تورنمنت تایلند، توضیحاتی ارائه داد.
سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان تاکید کرد که تیمش کار راحتی برابر فولاد ایران در لیگ قهرمانان آسیا ندارد.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان از مسئولان فوتبال خواست درباره محرومیت کیانی‌فر تجدید نظر کنند.
ترکیب اولیه ایران مقابل انگلیس بیش از حریف، خودمان را غافلگیر کرد.
رئیس فدراسیون بسکتبال در واکنش به برخی درخواست‌های مطرح شده برای تشکیل مجمع فوق‌العاده گفت: موضوع به قدری بی اهمیت است که بدون توجه به آن، پیگیرِ سایر فعالیت‌های فدراسیون هستم.
سروش رفیعی تنها بازیکنی بود که در میکسدزون ورزشگاه آزادی در مقابل میکروفن خبرنگاران ایستاد و با آنها مصاحبه کرد.
سروش رفیعی تنها بازیکنی بود که در میکسدزون ورزشگاه آزادی در مقابل میکروفن خبرنگاران ایستاد و با آنها مصاحبه کرد.
پدری معتقد است بارسلونا در شبی که بهتر از بایرن بود، در نهایت بازنده شد. او بی دقتی در زدن ضربات نهایی را دلیل اصلی باخت عنوان کرد.
تیم ملی والیبال ایران دیشب در یک بازی نه چندان ساده مصر را شکست داد.
یورگن کلوپ هم به جمع معترضان به سیاست‌های مالی باشگاه بارسلونا اضافه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ