ترانه معروف شکیرا با الهام از جدایی‌اش از جرارد پیکه به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافته است. این اولین آهنگ خواننده کلمبیایی است که به چارت 10 آهنگ پرطرفدار 15 سال اخیر سایت بیلبورد راه پیدا می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حرکت دیدنی یک فرد ناشناس در تهران از چشم کاربران شبکه‌های مجازی دور نماند. در این تصویر می‌بینید که یک شهروند تهرانی برای حفظ محیط زیست و البته دور نگه داشتن یک باغچه از فیلتر‌های سیگار، دست به ابتکاری جالب زده است.
فرد چهارمی هم همراه این سه نفر دستگیر شده است که این فرد با این سه نفر برای این اقدام ضداخلاقی و مغایر با اعتقادات مردم همکاری داشته است.
ایران در یک «بن بست سیاست خارجی» قرار دارد. چین و روسیه تصور می‌کنند، هر اقدامی که انجام دهند، حتی اگر به ضرر ایران باشد، ایران نمی‌تواند کار زیادی انجام دهد و با یک بیانیه و اعتراض لفظی، مسئله تمام می‌شود. درواقعیت نیز وقتی چین این رفتار مشابه را انجام داد و مالکیت جزایر سه گانه را متعلق به ما ندانست، اقدام خاصی انجام ندادیم. چرا این کار را کردیم؟ چون ما در تحریم شدید قرار داریم و بیشترین صادرات نفت را به چین انجام می‌دهیم و اغلب وارداتمان نیز از همین کشور است. روسیه نیز بیش از بحث تجاری در بعد نظامی و تسلیحاتی با ایران همکاری دارد.
متهمی که اقدام به اخاذی از شهروندان با تهیه فیلم می کرد، بازداشت شد.
متهمی که اقدام به اخاذی از شهروندان با تهیه فیلم می کرد، بازداشت شد.
متهمی که اقدام به اخاذی از شهروندان با تهیه فیلم می کرد، بازداشت شد.
عکسی که از اقدام یک خانم در متروی تهران پربازدید شد. یک خانم که در ورودی متروی آزادی ساندویچ می‌فروشد.
«کیم کارداشیان» برای اینکه لازم نباشد سال‌ها به یک عکس ناجور روی گواهینامه‌اش نگاه کند یک گروه حرفه‌ای را استخدام کرد تا بهترین تصویر ممکن را بگیرند.
فروشگاهی توسط دفتر آیت‌الله سیستانی در مشهد برای کودکان ایتام در شهر مشهد دایر شده که فقرا می توانند خودشان لباس دلخواه خود را از آن انتخاب کنند.
رسانه‌های کره‌ای اقدام نخست وزیر کانادا را تحسین کردند و آن را احترام به فرهنگ و ظاهر مردم کره جنوبی و برابری با آن‌ها قلمداد کردند. در همین ارتباط نشریه «چوسان» این اقدام ترودو را «صحنه‌ای دلچسب» توصیف کرد.
این حضور در پروتکل‌های سوریه وجود ندارد و با آن، اسد به همه یادآور شد که روابط تهران - دمشق بسیار راهبردی است.
یک استاد دانشگاه در یادداشتی ضمن ستایش اقدام فراجا در پس گرفتن شکایتش از روزنامه همشهری به تحلیل گفتمان مطلب و جایگاه آن در ذهن مخاطب پرداخت.
مرادیان با بیان اینکه مأموران آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی محل اقدام به رهاسازی راننده خودرو ۲۰۶ کردند، گفت: این حادثه سبب فوت راننده ۳۰ ساله شد و علت حادثه تصادف عوامل راهور اعلام خواهد شد.
رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به برخورد قاطعانه پلیس با انتشار دهندگان تصاویر خصوصی شهروندان در فضای مجازی گفت: برخی افراد سودجو با تبلیغات فریبنده و غیرواقعی و با هدف درآمدزایی در فضای مجازی کاربران را به سمت و سوی این صفحات هدایت کرده و با ترفند‌های مختلف اقدام به تصویر برداری از آن‌ها می‌کنند و بدون درنظر گرفتن حریم شخصی افراد به هر قیمتی قصد رشد و دیده شدن دارند.
ابتکار عمل طراحان عرب در برابر اقدام ضدفلسطینی گوگل و همچنین استقبال فلسطینی‌ها از عید فطر درسایه تداوم درگیری‌ها از موضوعاتی است که کاربران عرب‌زبان در توئیتر به آن پرداخته‌اند.
زلاتان در دیدار شب گذشته سوئد و بلژیک حرکتی را انجام داد که شباهت زیادی به یک تصویر از آرمان رمضانی دارد.
فولاد خوزستان در یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف گل گهر رفت و با یک گل شکست خورد.
این کودکان در شرایط حاضر تحت تاثیر اتفاقی خوشایند و روزی زیبایند ولی چون در خبر اعلام شده که آنها بی سرپرست و یا بد سرپرست اند قطعا انتشار چهره و تصویر آنها بدون پوشش با هیچ معیار اخلاقی و حرفه‌ای توجیه پذیر نیست.
در حالی که ایران و ژاپن همواره روابط خوبی داشته اند عکسی از یک عضو پارلمان این کشور می تواند در روابط دو کشور تنش ایجاد کند.
یک جوان مغربی چهره بازیکنان تیم ملی فوتبال مراکش را به زیبایی به تصویر کشید.
برخی این اقدام را تلاشی برای قدرتنمایی بن سلمان در برابر سایر مدعیان تاج و تخت سعودی و انحصار و موروثی کردن قدرت در خانواده وی قلمداد کرده‌اند.
امروز تصویری از مجسمه تختی منتشر شده که نشان می‌دهد کراوات تختی از لباس او در این مجسمه حذف شده است. معلوم نیست این اقدام از سوی چه کسی صورت گرفته است.
یک نماینده پارلمان عراق به اقدام رئیس جمهور ایران در بالا بردن تصویر شهید سردار قاسم سلیمانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد واکنش نشان داد.
سارق حرفه‌ای پس از مذاکرات اولیه با رانندگان درخصوص تعیین قیمت باربری سوار بر کامیون و خودرو شده و سپس با چرب‌زبانی و یا با چاقو به آنها آبمیوه خورانده و برای سرقت اموال اقدام به آدم‌ربایی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ