رئال مادرید در یک سیر نزولی به سر می‌برد و بسیاری را به یاد فصل 15-2014 انداخته است. در فصلی که تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی پس از شروعی خوب به یک‌باره افت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرهام مصطفوی از اصفهان توانست رتبه یک کنکور تجربی را به خود اختصاص دهد. وی رمز موفقیت خود را اراده و برنامه‌ریزی و حمایت خانواده در این مسیر می‌داند.
جواد منافی معتقد است تیم امید ایران می‌تواند با موفقیت از مسیر دشوار پیش روی خود عبور کند.
یک مقام مسئول در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: با وجود دمای بیش از ۶۰ درجه هوا مسیر فیبر نوری ایلام به مهران با موفقیت جابجا شد.
باشگاه سپاهان برای محمد علی‌نژاد و عیسی مرادی در ادامه مسیر حرفه‌ای آرزوی موفقیت کرد.
کرج-رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به موفقیت به‌دست آمده در اتمام مسیر رفت قطعه ۲ آزادراه تهران-شمال گفت که در ساخت این طرح به طور کامل از ظرفیت نیروها و تجهیزات بومی استفاده شد.
شرکت ملی صنایع مس ایران در مسیر تحقق شعار سال توانست با تولید 15 میلیون و 2 هزار تن سنگ سولفور در سه ماهه نخست سال 1402 رکورد جدیدی را در کارنامه تولیدی شرکت با موفقیت به ثبت رساند.
تیم فوتبال زیر 17 سال ایران در حالی مجوز حضور به جام جهانی را به دست آورد، که حمایت قابل توجهی از سوی مسئولان دریافت کرد.
احسان حاج صفی پس از پایان یک فصل موفقیت آمیز در یونان راهی ایران شد.
رئیس‌جمهور گفت: باور، عزم و اراده، اجرا و عمل شرط موفقیت در میدان تحول است و باید تحول ایجاد شود.
تست گرم اولین بخش از مسیر تونلی خط ۴ مترو تهران موفقیت آمیز انجام شد.
تست گرم اولین بخش از مسیر تونلی خط ۴ مترو تهران موفقیت آمیز انجام شد.
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به موفقیت های شایسته تحسین این بانک طی سال گذشته، گفت: به یاری خداوند و تلاش های همه جانبه همکاران توانسته ایم شرایط بانک را تغییر دهیم.
مربی باسابقه فوتبال ایران معتقد است که کانون مربیان و فدراسیون باید با هماهنگی یکدیگر مسیر موفقیت آمیزی را جلو ببرند.
زهرا عقیلی معتقد است، دوران سالمندی خانه‌نشینی، غرزدن و گلایه کردن از بیمار‌های گوناگون نیست. او از زمانی که در مسیر ورزش حرفه‌ای گام برداشت همیشه موفق بود و در کارنامه موفقیت‌هایش چیزی بیش از ٤٠ مدال کشوری و ۳۰ تقدیرنامه از سازمان‌ها و اداره‌های مختلف دریافت کرده است.
مربی گل‌گهر از موفقیت تیمش طی دو هفته اخیر به عنوان اتفاقی مثبت یاد می‌کند که در تلاش خواهند بود این مسیر را ادامه دهند.
مریم منظمی در گفت‌وگو با "ورزش سه" از اهدافش برای موفقیت در فدراسیون فوتبال گفته است.
علیرضا حقیقی همانند فصل گذشته به دنبال این است تا چهره ویژه تیمش در مسیر موفقیت در جام حذفی لقب گیرد.
چین قصد دارد تقاضای داخلی را برای تقویت اقتصاد گسترش دهد.
در این جلسه صمیمی پیرامون مسائل مختلف برای موفقیت هرچه بیشتر این قهرمان شایسته کشورمان گفتگو شد تا انشالله حسن یزدانی در مسیر رسیدن به دومین طلای المپیک موفق باشد.
ناسا اعلام کرد فضاپیمایی که عمدا به سیارکی دوتایی برخورد کرد به طور موفقیت آمیز مدار آن را تغییر داده است.
اعضای هیات رئیسه فدراسیون والیبال ضمن بررسی عملکرد تیم های مختلف ملی در شش ماه نخست سالجاری بر پتانسیل بالای این رشته برای بهتر شدن در رویدادهای بین المللی تاکید کردند.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه برکناری دراگان اسکوچیچ از هدایت تیم ملی ایران برایش سخت بوده است، گفت: موفقیت با کی‌روش هم تضمینی ندارد ولی باور داریم در مسیر درست هستیم.
مسیر مطمئن موفقیت با قفس توری باعث بازگشت گلرها به تیم های سابق شده است اما علیرضا بیرانوند همچنان در رقابت با امیر عابدازاده کار سختی برای پوشیدن دوباره پیراهن شماره یک تیم ملی ایران دارد.
گابریل باتیستوتا، مهاجم افسانه‌ای فوتبال آرژانتین، می‌گوید این که مردم درک کرده‌اند لیونل مسی، مسیح نیست در جام جهانی قطر به نفع تیم ملی آرژانتین خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ