مشخص است که دخانیات بر ظاهر فرد مصرف‌ کننده نیز تأثیر می­‌گذارد؛ از زرد شدن دندان­‌ها و ایجاد پلاک‌های دندانی گرفته تا اثرگذاری بر کلاژن پوست و ایجاد پیری زودرس. افت عملکرد ریه و اختلالات تنفسی، فشارخون و افزایش خطر سکته قلبی و مغزی، کاهش توان باروری، انواع سرطان‌ها از جمله سرطان ریه، حنجره، دهان، مری، معده، کبد و ...آب مروارید، شکاف کام و لب در نوزادان مادران سیگاری، تضعیف سیستم ایمنی و ... از جمله بیماری‌ها و عوارض مصرف دخانیات هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای تهیه بستنی یخی موهیتوی خوشمزه در ابتدای کار قسمت سبز رنگ لیمو ترش‌ها را با دندانه‌های ریز رنده، رنده می‌کنیم. در ادامه آب و شکر را درون یک قابلمه مناسب می‌ریزیم و قابلمه را روی حرارت متوسط می‌گذاریم.
دلمه برگ مو یکی از غذا‌های مهم ترکی است که با به کار بردن یکسری ترفند هنگام پخت دلمه برگ مو لذیذتری خواهید داشت.
آبگوشت یکی از خوشمزه‌ترین و محبوب‌ترین غذا‌های ایرانی است که منوی اصلی رستوران‌های سنتی و قهوه خانه‌ها محسوب می‌شود.
یک کوهنورد روز گذشته در 100 متری قله علم کوه فوت کرد.
در ماه محرم و صفر بیشتر مردم کشور‌های مسلمان مشغول عزاداری و نذری هستند و انواع و اقسام نذری‌ها را برای نهار یا شام یا صبحانه پخش می‌کنند.
مدیرکل امور بین‌الملل سازمان تأمین‌اجتماعی از فوت بیش از ۷۰۰ نفر به دلیل حوادث ناشی از کار در سال گذشته خبر داد و گفت: براساس آمارهای رسمی، این میزان به معنی فوت ۲ نفر در هر روز کاری است.
شما می‌توانید این غذا را داخل تابه دو طرفه و یا به سیخ بزنید روی زغال تهیه کنید، با این مقدرا شما ۸ عدد کوبیده مرغ دارید و می‌توانید برای نرم شدن کوبیده مرغ از کمی کره یا دنبه استفاده کنید.
در تهیه و پخت گوشت در این غذا باید از پیاز فراوان و خلالی شده استفاده کنید تا طعم و مزه فوق العاده‌ای داشته باشد و گوشت و پیاز را به صورت لایه‌ی روی هم بریزید و داخل قابلمه قرار دهید و آب اضافه نکنید.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید پژو با موتورسیکلت در مسیر بزرگراه امام علی (ع) خبر داد و گفت: این حادثه یک فوتی و یک مصدوم داشت.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، از برخورد شدید پژو با موتورسیکلت در مسیر بزرگراه امام علی (ع) خبر داد و گفت: این حادثه یک فوتی و یک مصدوم داشت.
اهواز - دبیر هیئت شنای استان خوزستان از فوت یک کودک ۹ ساله در استخر شهید جهان آرای اهواز خبر داد.
متاسفانه یک پسر ۹ ساله شب گذشته (پنجشنبه) در استخر جهان آرای اهواز دچار غرق شدگی شد و گویا پس ازبیرون آوردن این کودک از آب، او در محل استخر احیا می‌شود، ولی پس از انتقال به بیمارستان فوت می‌شود.
بر اثر تداوم گرمای شدید هوا در چند روز گذشته در برخی از ایالت‌های شمالی هند بیش از 150 نفر جان خود را از دست دادند.
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث بحران دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: از ابتدای تیرماه تاکنون ۲۹ نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی، دچار مسمومیت شدند که ۲ نفر جان خود را از دست داده اند.
قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر از فوت سالانه ۵۰۰ هزار نفر در دنیا به دلیل سوء مصرف مواد مخدر خبر داد.
خبرنگار روزنامه فوت میرکاتو تاکید کرد که حقوق سالیانه بنزما در الاتحاد ۳۰ میلیون یورو خالص است.
در ساعت ۱۳ و ۵۰ دقیقه امروز شهروندان در تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان از وقوع آتش‌سوزی و فوت آقای ۶۳ ساله در منزل مسکونی ویلایی واقع در رهنان خبر دادند.
این گزارش به صورت سالانه توسط وزارت خارجه آمریکا منتشر می‌شود و بیشتر جنبه نمادین دارد. حسن فیروزآبادی و حسن ایرلو که در این فهرست قرار دارند فوت کرده‌اند.
سردار مهری با بیان اینکه حدود ۶۰۰ دستگاه فلزیاب سالانه در کشور توقیف می‌شود، ادامه داد: انبارهای ما از دستگاه‌های ضبط شده پر شده است و این ادوات به‌زودی تعیین تکلیف می‌شوند.
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: به تمامی شرکت‌های بورسی که فراخوان می‌شوند موکدا توصیه می‌کنیم بدون فوت وقت به سامانه وصل شوند و اطلاعات خودشان را ارسال کنند.
این موشک دو بخشی در مجموع حدود ۳۹۵ فوت (۱۲۰ متر) قد دارد که بزرگ‌تر از موشک سترن ۵ ماه (Saturn V) ناسا و سامانه پرتاب فضایی جدید این آژانس است که به تازگی ماموریت آرتمیس ۱ به ماه را انجام داده است.
دکتر نوشین محمدحسینی گفت: بر اساس اعلام سازمان پزشکی قانونی کشور طی سال‌های اخیر سالانه ۷۰۰۰ تا ۹۰۰۰ نفر از هموطنان‌مان بر اثر بروز انواع مسمومیت‌ها جان باخته‌اند. بیشترین مسمومیتی که سال‌های اخیر منجر به فوت شده است، مسمومیت ناشی از مواد مخدر و محرک و الکل بوده است.
گزارش سازمان جهانی بهداشت بیانگر آن است که سالانه حدود ۳ میلیون نفر در اثر مصرف مشروبات الکلی فوت و میلیون‌ها نفر دچار معلولیت و بیمار‌های متعدد می‌شوند که این امر هزینه‌های گزافی را به کشور‌ها تحمیل می‌کند.
مسئول کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی با بیان اینکه طی روزهای گذشته ۳ نفر از زائران کشورمان در گذشته اند گفت: متأسفانه این ۳ نفر در سامانه سماح ثبت نام نکرده و بیمه نبوده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ