در ساعت ۱۳ و ۵۰ دقیقه امروز شهروندان در تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان از وقوع آتش‌سوزی و فوت آقای ۶۳ ساله در منزل مسکونی ویلایی واقع در رهنان خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد مصدومیت رندی اورتن، شرایطی سخت‌تر از آنچه تصور می‌شد را برای او به وجود آورده است.
یک کارمند بازنشسته بانک در شرق تهران بخاطر حمله قلبی فوت کرد.
به تازگی دو الیگارش روسی طی ۴۸ ساعت به طرز مشکوکی از دنیا رفته‌اند؛ سرنوشت تلخی که ده‌ها سرمایه‌دار بعد از بحران اوکراین به آن دچار شده‌اند و این پرسش مطرح می‌شود که واقعیت چیست؟
یک اتفاق تلخ و سانحه تصادف باعث مرگ یکی از بازیکنان جوان ذوب آهن شد.
محمدرضا بهرامی‌صفت مدیر رسانه شهرداری همدان در مطلبی زیبا به فوتبالیستی پرداخته که دنیا را با درد و رنج ترک کرد.
قاضی ویژه قتل پس از ورود به موضوع دستور پلمب آن واحد را صادر کرد از به زندان فرستادن عامل اصلی این میهمانی که محل را اجاره کرده خبر داد
این مرد گفت: وقتی دخترم را از همسرم گرفتم و او را به خانه بردم، همسر چهارمم مخالف نگهداری از دخترم بود. او از من خواست تا دخترم را به مادرش تحویل دهم، اما من راضی به این کار نبودم و قبول نکردم. همسرم به من فشار می‌آورد و دیگر روز خوش در خانه نداشتم. به همین خاطر به خیابان ناصرخسرو رفتم و قرصی خریدم. یک روز به بهانه تفریح دخترم را سوار موتورم کردم و با هم به بیابان‌های پاکدشت رفتیم. در آنجا قرص را با آبمیوه به دخترم دادم.
اهواز - شهرستان ایذه عصر امروز شاهد حادثه تلخ دیگری بود به طوری که آتش‌افروزی رسانه‌های معاند بسترساز مرگ یک نفر، شهادت یک مأمور نیروی انتظامی و مجروح شدن یک سرباز وظیفه شد.
اهواز - شهرستان ایذه عصر امروز شاهد حادثه تلخ دیگری بود به طوری که آتش‌افروزی رسانه‌های معاند بسترساز مرگ یک نفر، شهادت یک مأمور نیروی انتظامی و مجروح شدن یک سرباز وظیفه شد.
روایتی تلخ از مرگ غم انگیز هوادار پرسپولیس بعد از گل مهدی ترابی در داربی شماره ۱۰۱.
پیروزی پرسپولیس در فینال جام حذفی با فوت یک هوادار این تیم که راهی استادیوم شده بود، همراه شده است.
سپس محمد مهدی عسگرپور رییس هیات مدیره خانه سینما خطاب به داریوش فرهنگ گفت که سوال سختی کردید و ادامه داد: ما با یک اتفاق مواجه شدیم (نحوه مرگ کیومرث پوراحمد ) که به نظر می آید تلخ ترین اتفاقی است که در چند دهه گذشته در سینما افتاده است و نقطه عطف از جهت فیلم نامه است، کما اینکه حاشیه های مختلفی وجود دارد، مثلا دلایل فوت روشن نیست و امیدواریم هر چه زودتر روشن بشود. سخت است، صحبت کردن درباره آثار کیومرث پوراحمد و در ادامه درباره مرگش به یک جمع بندی رسیدن، نمی توان به نقطه مشترکی رسید.
آینده «استان‌های درگیر بالاترین نرخ فرونشست زمین» در دو سناریو بررسی شد. نتایج یک تحقیق از روند نشست زمین در پهنه‌هایی از کشور که محل سکونت نیمی از جمعیت ایران است، نشان می‌دهد، سرعت بالای برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی در این مناطق باعث شده است از یکسو میزان «افت ذخایر آبی» زیرزمین تا ۴ برابر دهه‌های قبل و از سوی دیگر، نرخ سالانه فرونشست به حداقل ۵/ ۱ برابر سال‌های گذشته برسد. این بحران انسان‌ساز براساس مطالعات تیم تحقیق، ۷تهدید زیست‌محیطی و اقتصادی برای کشور در پی دارد مگر آنکه با «تدابیر ملموس» از سمت سیاستگذار مهار شود. محققان در این مطالعه تاکید می‌کنند، بحران فرونشست برخلاف بحران زلزله، قابل کنترل است؛ اما «فرصت، محدود است». در صورتی که روند برداشت از آب‌های زیرزمینی به روال حداقل یک دهه گذشته ادامه یابد، تلخ‌ترین سناریوی پیش‌رو، «تکمیل فرآیند فرونشست» و «مرگ آبخوان‌ها» خواهد بود که باعث بحران‌های جدید زیست‌محیطی و کشاورزی می‌شود. راهکارهای دستیابی به سناریوی دوم در جمع‌بندی این تحقیق، فهرست شده است.
یکی از داستان‌های تلخ فوتبال ایران طی دو هفته اخیر درگذشت فرشید لک به دلیل مرگ مغزی بوده است.
بایستروس یکی از پرافتخارترین تیراندازان عضو این فدراسیون بود و یک ماه و نیم پیش در قالب تیم تیراندازی اسپانیا در رقابت‌های جهانی پاتایا شرکت کرد که مقام پنجم را به دست آورد. "
این واقعیت تلخ موجب تأسف شدید است که همه می‌دانند یک گروه منحرف از اسلام در افغانستان به نام اسلام نسل‌کشی می‌کند و حقوق انسان‌ها را زیر پا می‌گذارد، ولی متولیان اسلام در برابر مرگ خاموش مسلمانان مظلوم سکوت می‌کنند! رسالت متولیان دین کجا باید متجلی شود؟
بهمن سال ۹۹ بود که خبر مرگ مشکوک دختر ۱۵ ساله‌ای در یک جشن تولد، پلیس را به تکاپو انداخت و پرونده‌ای پر رمز و راز را روی میز قضاوت گشود. طولی نکشید که نظر پزشکی قانونی درباره علت دقیق مرگ این دختر نوجوان، ابعادی فاجعه گونه از این حادثه تلخ را فاش کرد. بررسی‌های سم شناسی و کالبدشکافی بیانگر آن بود که دختر نوجوان بر اثر مسمومیت با مشروبات الکلی تقلبی جان خود را از دست داده است.
سام فاتحی که از پیشگامان پاراگلایدرسواری در ایران بود در یک حادثه دلخراش در ترکیه درگذشت.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت تبهکار شب‌های مشهد/ اعتراف پسر به قتل پدر با اسلحه شکاری/ کلاهبرداری با دریافت بیعانه برای خرید لوازم خانگی/ جنایت ناخواسته به خاطر یک زن/ سرکرده «تبهکاران شب» در پوشش زنانه!/ حفظ قرآن در زندان جان مرد اعدامی را نجات داد/ مرگ تلخ مرد ۴۰ ساله در شعله‌های آتش/ بستری متهم در تیمارستان قبل از محاکمه
در جریان اردوی تیم ملی بوکس جوانان در سنندج، یک عضو این تیم با مشکل مواجه شد که پس از انتقال به بیمارستان و عمل جراحی درگذشت.
در جریان اردوی تیم ملی بوکس جوانان در سنندج، یک عضو این تیم با مشکل مواجه شد که پس از انتقال به بیمارستان و عمل جراحی درگذشت.
در جریان اردوی تیم ملی بوکس جوانان در سنندج، یک عضو این تیم با مشکل مواجه شد که پس از انتقال به بیمارستان و عمل جراحی، درگذشت.
در جریان اردوی تیم ملی بوکس جوانان در سنندج، یک عضو این تیم با مشکل مواجه شد که پس از انتقال به بیمارستان و عمل جراحی، درگذشت.
دختر ۱۶ ساله گفت: وقتی روز تولدم فرا رسید لباس زیبایی پوشیدم و منتظر رفتار‌های محبت آمیز و تبریک اطرافیانم بودم، ولی همان روز وقتی پدرم از سرکار به منزل بازگشت و با به هم ریختگی خانه روبه رو شد به شدت مرا سرزنش کرد و جملات بسیار توهین آمیزی به کار برد من هم که انتظار چنین رفتاری را نداشتم و دوست داشتم حداقل برای یک بار پدرم با جعبه شیرینی وارد منزل شود اعصابم به هم ریخت و دوباره تصمیم احمقانه تری گرفتم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ