سردار مهری با بیان اینکه حدود ۶۰۰ دستگاه فلزیاب سالانه در کشور توقیف می‌شود، ادامه داد: انبارهای ما از دستگاه‌های ضبط شده پر شده است و این ادوات به‌زودی تعیین تکلیف می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای تهیه بستنی یخی موهیتوی خوشمزه در ابتدای کار قسمت سبز رنگ لیمو ترش‌ها را با دندانه‌های ریز رنده، رنده می‌کنیم. در ادامه آب و شکر را درون یک قابلمه مناسب می‌ریزیم و قابلمه را روی حرارت متوسط می‌گذاریم.
دلمه برگ مو یکی از غذا‌های مهم ترکی است که با به کار بردن یکسری ترفند هنگام پخت دلمه برگ مو لذیذتری خواهید داشت.
آبگوشت یکی از خوشمزه‌ترین و محبوب‌ترین غذا‌های ایرانی است که منوی اصلی رستوران‌های سنتی و قهوه خانه‌ها محسوب می‌شود.
جلیل محبی، کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: من یک آماری را برای شما بخوانم با توجه به اینکه گفتم به عرف بی اطلاع نبودیم، ببینید سال ۱۳۹۸ نظرسنجی انجام شد گفتند که حجاب شرعی را شما چقدر معتقد هستید که این باید الزامی باشد توسط حکومت، ۷۱ درصد مردم موافق بودند، بعد از اینکه اتفاقات پارسال و فوت خانم امینی اتفاق افتاد، مردم در نظرسنجی بعد از این اتفاقات گفتند که ۷۱ درصد تبدیل به ۴۰ درصد شد و ۳۰ درصد ریزش داشت.
یک کوهنورد روز گذشته در 100 متری قله علم کوه فوت کرد.
در ماه محرم و صفر بیشتر مردم کشور‌های مسلمان مشغول عزاداری و نذری هستند و انواع و اقسام نذری‌ها را برای نهار یا شام یا صبحانه پخش می‌کنند.
مدیرکل امور بین‌الملل سازمان تأمین‌اجتماعی از فوت بیش از ۷۰۰ نفر به دلیل حوادث ناشی از کار در سال گذشته خبر داد و گفت: براساس آمارهای رسمی، این میزان به معنی فوت ۲ نفر در هر روز کاری است.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: مردی ۴۰ ساله هنگام کندن یک چاه در حاشیه شهر مشهد به علت گاز گرفتگی فوت کرد.
مشخص است که دخانیات بر ظاهر فرد مصرف‌ کننده نیز تأثیر می­‌گذارد؛ از زرد شدن دندان­‌ها و ایجاد پلاک‌های دندانی گرفته تا اثرگذاری بر کلاژن پوست و ایجاد پیری زودرس. افت عملکرد ریه و اختلالات تنفسی، فشارخون و افزایش خطر سکته قلبی و مغزی، کاهش توان باروری، انواع سرطان‌ها از جمله سرطان ریه، حنجره، دهان، مری، معده، کبد و ...آب مروارید، شکاف کام و لب در نوزادان مادران سیگاری، تضعیف سیستم ایمنی و ... از جمله بیماری‌ها و عوارض مصرف دخانیات هستند.
شما می‌توانید این غذا را داخل تابه دو طرفه و یا به سیخ بزنید روی زغال تهیه کنید، با این مقدرا شما ۸ عدد کوبیده مرغ دارید و می‌توانید برای نرم شدن کوبیده مرغ از کمی کره یا دنبه استفاده کنید.
در تهیه و پخت گوشت در این غذا باید از پیاز فراوان و خلالی شده استفاده کنید تا طعم و مزه فوق العاده‌ای داشته باشد و گوشت و پیاز را به صورت لایه‌ی روی هم بریزید و داخل قابلمه قرار دهید و آب اضافه نکنید.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید پژو با موتورسیکلت در مسیر بزرگراه امام علی (ع) خبر داد و گفت: این حادثه یک فوتی و یک مصدوم داشت.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، از برخورد شدید پژو با موتورسیکلت در مسیر بزرگراه امام علی (ع) خبر داد و گفت: این حادثه یک فوتی و یک مصدوم داشت.
اهواز - دبیر هیئت شنای استان خوزستان از فوت یک کودک ۹ ساله در استخر شهید جهان آرای اهواز خبر داد.
ایران در سال ۱۳۴۶ با مشارکت یک شرکت ژاپنی در میدان آرش نفت و گاز کشف کرد و در سال ۲۰۱۳ شروع به تولید کرد. ذخیره گاز درجای میدان با یک تریلیون فوت مکعب و میزان نفت ذخیره‌شده آن با ۴۲ میلیون بشکه، مهم‌ترین میدان توسعه نیافته و استراتژیک کشور است که ۴۰ درصد آن در ساختار‌های زمین‌شناسی و آب و خاک ایران قرار گرفته است
در ساعت ۸ صبح امروز در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی محدوده دور برگردان کرمان، یک دستگاه وانت پیکان به رانندگی فردی ۴۰ ساله و بدون گواهینامه به علت خستگی و خواب آلودگی از سطح سواره رو خارج شده پس از برخورد با چند اصله درخت وارد پیاده رو می‌شود. این وانت سپس با عابر پیاده که دختری ۱۸ ساله و بر روی جدول داخل پیاده رو نشسته بوده برخورد که متأسفانه وی در دم فوت می‌نماید.
جنازه کشف شده مربوط به مردی حدود ۴۰ ساله است که بررسی‌ها نشان می‌دهد یک روز از فوت این مرد گذشته است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف کامیون حامل ۴۰ فوت محموله قاچاق قطعات یدکی خودروهای سبک به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
سمنان- آمارها نشان می‌دهد که تصادفات جاده‌ای در نوروز ۱۴۰۲ نسبت به نوروز سال قبل افزایش ۴۰ درصدی داشته که امری بسیار نگران کننده است.
این شهر غرق‌شده که ۲۰ تا ۴۰ فوت با گل و لای پوشیده شده نزدیک ۳۰۰ سال دست‌نخورده باقی ماند تا این که باستان‌شناسان شروع به بیرون آوردن دست‌سازه‌هایی از زیر دریا کردند. این اکتشافات به کشف حقایق پشت پرده درباره افسانه‌های دزدان دریایی کمک کرده است.
مریخ نورد ناسا با نام استقامت صدای مربوط به یک گردباد کوچک را بر سطح مریخ ضبط و ارسال کرد. مریخ نورد استقامت زمانی که در فاصله ۱۸ متری (۳۹۰ فوت) گرد و غبار از روی آن گذشت، به طور تصادفی میکروفون خود را روشن کرد. زمان صدای ضبط شده حدود ۱۰ ثانیه است که هنگام وقوع طوفان با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت ضبط شده است.
سهم ایران از جمعیت ۴۰ میلیون نفری مبتلایان ایدز در جهان، حدود ۵۴ هزار نفر تخمین زده می‌شود، اما تعداد مبتلایان اچ‌آی‌وی در ایران که الان زنده‌اند، حدود ۲۳ هزار نفر است و از این تعداد ۱۶ هزار نفر، در مراکز مشاوره بیماری‌های رفتاری، تحت درمان قرار دارند. جز آن‌هایی که فوت کرده‌اند، سایر مبتلایان با دو خطر جدی زندگی خود را ادامه می‌دهند؛ مشکلات سلامتی خودشان و ریسک انتقال آلودگی به دیگران. سال‌هاست اقدامات جدی برای افزایش اطلاع‌رسانی درباره اچ‌آی‌وی ایدز در کشور انجام شده، اما به‌نظر می‌رسد دیگر اهمیت گذشته را ندارد.
سهم ایران از جمعیت ۴۰ میلیون نفری مبتلایان ایدز در جهان، حدود ۵۴ هزار نفر تخمین زده می‌شود، اما تعداد مبتلایان اچ‌آی‌وی در ایران که الان زنده‌اند، حدود ۲۳ هزار نفر است و از این تعداد ۱۶ هزار نفر، در مراکز مشاوره بیماری‌های رفتاری، تحت درمان قرار دارند. جز آن‌هایی که فوت کرده‌اند، سایر مبتلایان با دو خطر جدی زندگی خود را ادامه می‌دهند؛ مشکلات سلامتی خودشان و ریسک انتقال آلودگی به دیگران. سال‌هاست اقدامات جدی برای افزایش اطلاع‌رسانی درباره اچ‌آی‌وی ایدز در کشور انجام شده، اما به‌نظر می‌رسد دیگر اهمیت گذشته را ندارد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۹۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۰۷ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ