گزارش سازمان جهانی بهداشت بیانگر آن است که سالانه حدود ۳ میلیون نفر در اثر مصرف مشروبات الکلی فوت و میلیون‌ها نفر دچار معلولیت و بیمار‌های متعدد می‌شوند که این امر هزینه‌های گزافی را به کشور‌ها تحمیل می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی ناپولی به پیشنهادات نجومی باشگاه‌های ‌عربستانی به ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه‌ای تیمش، واکنش نشان داد.
متس هوملس، مدافع دورتموند، به ارقام پیشنهادی برای جذب کیلیان امباپه، مهاجم پاری سن ژرمن، واکنش نشان داد.
هزینه باشگاه بارسلونا برای تیم اول فوتبالش، 386 میلیون است که با احتساب قرضی‌ها به 440 می‌رسد. این رقم بالایی نیست و دو عامل دیگر باعث وضعیت وخیم کنونی بارسا شده‌اند.
دروازه‌بان خیبر خرم آباد در پایان مسابقات لیگ یک از لحاظ آماری برترین عملکرد را به جا گذاشت.
رییس موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر گفت: مطالعات محققان در خصوص ارقام هیبریدی کلزا در موسسه آغاز شده و به زودی در سال جاری بذر ارقام هیبریدی این گیاه معرفی می‌شود.
لیگ برتر والیبال ایران چندی قبل با قهرمانی شهداب یزد به پایان رسید.
۱۱۵ رقم گیاهی و باغی جدید همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی، طی مراسمی با حضور رییس جمهوری در باغ گیاه شناسی ملی ایران رونمایی شد.
هافبک 37 ساله رئال مادرید با نمایش خیره کننده در دربی مادرید، یک بار دیگر نگاه ها را به سمت خود خیره کرد.
تیم‌های لیگ برتر والیبال عملکرد متفاوتی در فاکتورهای مهم والیبال در دور رفت داشته‌اند و برخی تیم‌های میانه جدول در صدر این داده‌های آماری قرار دارند.
جهش ۳ میلیون تومانی قیمت یک مترمربع زیربنای مسکونی فقط در طول یک ماه نشان می‌دهد که انتظارات تورمی به بازار مسکن سرایت کرده و همزمان با التهاب بازار‌های موازی، بخش مسکن نیز از فضای تورم عمومی کشور جا نمانده است.
فراتر از تمام چالش های سیاسی قدیمی و جدید بازی تیم های ایران و آمریکا در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی 2022 یک جدال تمام عیار فوتبالی است.
در کمتر از چند ساعت دیگر سوت آغاز جام جهانی 2022 با بازی بین دو تیم قطر، میزبان رقابت ها و اکوادور به صدا درخواهد آمد.
میرعرب، از ورود ۱۱۰ نوع از ارقام مناسب توسعه کشت زیتون به کشور خبر داد و گفت: ارقام متنوعی از زیتون در کشور کشت می‌شود که رویکرد جهاد کشاورزی توسعه ارقام روغنی و باغات متراکم است.
در این مقاله به تعداد بازیکنانِ حاضر در جام جهانی از هر لیگِ اروپایی و همچنین مسن ترین و جوان ترین بازیکنانِ حاضر در قطر می پردازیم.
رئیس پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری از کشت زیتون مقاوم به سرما و خشکی توسط این پژوهشگاه در مینودشت خبر داد.
نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قرار باشد مجلس صرفاً اعداد را مصوب کند و دولت کار خود را انجام دهد، قطعاً مشکلات کشورها حل نخواهد شد.
سرمربی آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد بتوانند نمایش خوبی مقابل نساجی داشته باشند.
شاید بهترین راه نظارت بر شرکت ها و آژانس‌های فروشنده پکیج بلیت و سفر و اقامت قطر، انتشار قیمت تمام شده و نرخ مصرف کننده مشابه قانون درج ارقام روی کالاها باشد تا سود فروشنده و واسطه برای همه عیان شود.
ناپولی با برتری چهار بر دو مقابل آژاکس، 12 امتیازی شده و صدرنشینی خود در گروه اول چمپیونزلیگ را تداوم بخشید.
ناپولی با برتری چهار بر دو مقابل آژاکس، 12 امتیازی شده و صدرنشینی خود در گروه اول چمپیونزلیگ را تداوم بخشید.
ناپولی با برتری چهار بر دو مقابل آژاکس، 12 امتیازی شده و صدرنشینی خود در گروه اول چمپیونزلیگ را تداوم بخشید.
تنها زمانی می‌توان اشخاص را مجرم قلمداد کرد و اعداد و ارقام فساد را اعلام نمود که آخرین مرحله فرجام‌خواهی متهم صورت گرفته باشد؛ پیش از آن، بیان اسامی و حتی بیان اعداد و ارقام، تنها بازی با روح و روان متهمین و البته مردم است.
چرا ترس از کرونا نباید به اضطراب تبدیل شود؟
بلیت‌های ارائه‌شده در علی‌بابا، با حسابی سرانگشتی بسیار گران تر از جمع مبلغ بلیت و پرواز و اقامتی است که جداگانه توسط اشخاص خریداری شود و سودی نجومی را بابت خدمات میزبانی نصیب این شرکت می‌کند. تعزیرات و سازمان حمایت هنوز واکنشی به این اعداد نشان نداده اند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ