این گزارش به صورت سالانه توسط وزارت خارجه آمریکا منتشر می‌شود و بیشتر جنبه نمادین دارد. حسن فیروزآبادی و حسن ایرلو که در این فهرست قرار دارند فوت کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر شیعیان نیجریه نسبت به اقدام احتمالی فرانسه و آمریکا برای ایجاد بحران میان نیجر و نیجریه با استفاده از گروه تروریستی بوکوحرام هشدار داد.
وزارت خارجه کره جنوبی از آخرین اقدامات آمریکا استقبال کرد و گفت که اعمال تحریم‌های بیشتر علیه کره شمالی با هدف محدود کردن توسعه غیرقانونی تسلیحات و تجارت تسلیحات را بررسی خواهد کرد.
خواهر رهبر کره شمالی امروز با رد پیشنهادات مذاکره از سوی واشنگتن و توصیف آن به‌عنوان یک ترفند؛ هشدار داد: آمریکا از هر «اقدام احمقانه» علیه پیونگ‌یانگ خودداری کند.
یک موضوع عجیب در رابطه با اقدام جنجالی آمریکایی‌ها علیه تیم ملی والیبال ایران وجود دارد.
آنتونی بلینکن اظهار کرد، وزارت امور خارجه آمریکا اقدام به ایجاد "یک سامانه گردآورنده محتوا‌های مربوط به اوکراین با استفاده از هوش مصنوعی با هدف جمع آوری اطلاعات دروغ روسیه که قابل راستی آزمایی باشند و سپس به اشتراک گذاشتن آن‌ها با شرکا در سراسر جهان کرده است. "
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد این کشور در حال برنامه‌ریزی برای پاسخ جدی به عدم صدور روادید از سوی آمریکا برای خبرنگاران خود است.
معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که مسکو به اقدام آمریکا در عدم صدور روادید برای خبرنگاران روس پاسخ می‌دهد.
وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که علیه ۱۱ تن از مقامات ایرانی محدودیت‌های صدور روادید اعمال کرده است که مدعی است مسئول «سوء رفتار، بازداشت یا کشتن مشارکت‌کنندگان در اعتراضات بوده‌اند یا شریک جرم آن بوده‌اند و آن‌ها را از حقشان برای آزادی بیان و تجمعات مسالمت‌جویانه محروم کرده‌اند.»
شماری از نمایندگاه کنگره آمریکا با طرح ادعاهای واهی خواستار اقدام متحدان اروپایی خود علیه سپاه شدند.
اولین بار همین نشریه (دیلی تلگراف) در ۱۳ دی‌ماه در گزارشی ادعا کرد که طرح شناسایی سپاه بعنوان نهاد تروریستی، مورد حمایت سوئلا براورمن وزیر کشور و معاونش تام توگندهات یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین قرار گرفته است.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در پیامی با اشاره به تحریم‌های تازه این کشور علیه ایران، گفت که دولت بایدن در اقدام علیه کسانی که تحریم‌های آمریکا را دور می‌زنند، تردید نخواهد کرد.
سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی گفت که این کشور به هرگونه اقدام نظامی آمریکا بر اساس اصل بمب هسته ای در مقابل بمب هسته ای و مواجهه همه جانبه در برابر مواجهه همه جانبه، پاسخی قوی خواهد داد.
پکن می‌گوید که آمریکا با تصویب «قانون مجوز دفاع ملی»، در امور داخلی چین مداخله و به حزب کمونیست حاکم این کشور حمله می‌کند.
ایران با ارسال نامه‌ای رسمی به فیفا از فدراسیون فوتبال آمریکا شکایت کرد.
فدراسیون فوتبال ایران با ارسال ایمیلی به فیفا، اقدام فدراسیون فوتبال آمریکا در تغییر پرچم ایران را محکوم کرد.
علی‌رغم واکنش تند کره جنوبی علیه آزمایش موشکی کره شمالی، ارتش آمریکا اعلام کرد این اقدام پیونگ‌یانگ تهدیدی فوری علیه واشنگتن و متحدانش نیست.
منابع دیپلماتیک اعلام کردند آمریکا می‌خواهد اسلام‌آباد از سیاست بی‌طرفی درباره اوکراین دست بردارد و در سازمان ملل علیه روسیه رأی دهد.
در بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا آمده است که این اقدام، شرکت‌های دلال و صوری ایران در امارات، هنگ‌کنگ و هند را نیز هدف قرار داده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه، اقدام آمریکا در اعلام تحریم علیه برخی شهروندان و شرکت‌های ایرانی به اتهام واهی دست داشتن در حملات سایبری علیه آمریکا را محکوم کرد.
«رشیده طلیب» با راه اندازی طوماری خواستار مشروط شدن کمک های آمریکا به رژیم صهیونیستی به توقف اشغالگری و نژادپرستی این رژیم علیه ملت فلسطین شد.
وزارت دادگستری آمریکا طی بیانیه ادعایی، یک تبعه ایرانی را به تلاش برای ترور مشاور امنیت ملی سابق این کشور متهم کرد.
دادستان‌های کل پنجاه ایالت آمریکا با هدف مبارزه با تماس‌های رباتیک مزاحم شرکت‌های مخابراتی، از اقدام قضائی در این زمینه خبر داده‌اند.
قتلی که با تمسخر لهجه مقتول کلید خورد
اقدام سیاسی کشورهای امریکا، انگلیس و کانادا درخصوص عدم صدور ویزای ورزشکاران ایرانی را با جدیت ازطریق مجامع بین المللی پیگیری می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ