آبگوشت یکی از خوشمزه‌ترین و محبوب‌ترین غذا‌های ایرانی است که منوی اصلی رستوران‌های سنتی و قهوه خانه‌ها محسوب می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای تهیه زرشک پلو با مرغ مجلسی خوب است نکات و فوت‌وفن‌های آن را کامل بدانید و رعایت کنید.
آش رشته یکی از غذا‌های خوشمزه و سنتی ایرانی است که بسیار پرطرفدار است و تقریبا در همه نقاط ایران با روش‌های گوناگون تهیه می‌شود. درست کردن یک آش رشته خوشمزه و جا افتاده نیاز به رعایت نکات و فوت و فن‌های خاصی دارد که در ادامه این مطلب تقدیم به شما کاربران گرامی خواهد شد.
پاستا آلفردو یکی از غذا‌های خوشمزه و مشهور ایتالیایی است که با سس مخصوص تهیه می‌شود و پخت آن نیاز به رعایت فوت و فن‌های خاصی دارد.
درست کردن کیک در منزل نیاز به دانستن فوت و فن‌های خاصی دارد که اگر آن‌ها را رعایت نکنید، نتیجه مطلوبی از پخت کیک نخواهید گرفت.
دانستن برخی فوت و فن‌ها و ترفندهای مربوط‌به آشپزی و مواد غذایی موجب می‌شود تا بتوانید خیلی راحتتر و با صرف زمان کمتر آشپزی کنید، درحالی‌که کمتر خسته شده‌اید و آشپزخانه نیز ریخت وپاش نشده است.
دانستن برخی فوت و فن‌ها و ترفند‌های مخصوص آشپزی هنگام طبخ غذا به شما کمک می‌کند با صرف زمان کمتر نتیجه مطلوبتری از آشپزی داشته باشید.
گل‌کلم سوخاری نوعی از همین سوخاری‌های پرطرفدار است که علاوه‌بر طعم خوب و دلچسب می‌تواند یک فست فوت مقوی هم برای بچه‌ها باشد؛ زیرا گل‌کلم خواص بسیار زیادی برای سلامتی دارد. در این مطلب طرز تهیه گل‌کلم سوخاری در منزل همراه با نکات مهم و فوت و فن‌های مربوط به تهیه آن تقدیم به شما کاربران گرامی خواهد شد.
برای درست کردن شله زرد زعفرانی مجلسی به مقدار زیاد باید نسبت‌ها را به ترتیب زیر زیاد کنید: مقدار شکر دو برابر برنج و مقدار آب پنج برابر برنج. اگر این نسبت را رعایت کنید می‌توانید هر میزان که شله زرد می‌خواهید را به خوبی عمل بیاورید.
رواج زولبیا و بامیه ظاهرا در ایران به زمان قاجار و ناصرالدین شاه بر می‌گردد تا جایی که این شیرینی‌های خوشمزه و شیرین را به عنوان تحفه برای شاه می‌بردند. در ادامه این مطلب طرز تهیه زولبیای خانگی با روشی آسان در منزل به صورت مرحله به مرحله همراه با نکات مهم و فوت و فن‌های مربوط به طبخ زولبیا تقدیم به شما کاربران گرامی خواهد شد.
مواد لازم برای پخت شیرینی را حتما باید به دمای اتاق رسیده باشند. اگر مواد را مستقیم از یخچال بیرون بیاورید و استفاده کنید، کیفیت شیرینی پایین می‌آید و خشک می‌شود.
امیدواریم این فوت‌وفن‌های ساده، باعث شود بتوانید یک ته چین زعفرانی عالی بپزید.
شما می‌توانید نان را به شکل‌های مختلف بپچید و یک نان مقوی و سالم آماده کنید. شما می‌توانید این نان را به عنوان صبحانه یا عصرانه و یا تغذیه بچه‌ها برای مدرسه‌ها تهیه کنید.
بگذارید خیالتان را راحت کنم و بگویم که پختن آش بادمجان، کار سخت و پیچیده‌ای نیست، مخصوصا اگر اهل آشپزی هستید و از این کار لذت می‌برید. البته این غذا هم مثل همه غذا‌های خوش رنگ و لعاب ایرانی، فوت و فن‌هایی دارد که آن‌ها را از شما دریغ نخواهیم کرد؛ بالاخره شما قرار است، سفیر ما لر‌ها در خانواده تان باشید!
آش شله قلمکار یکی از انواع آش‌های سنتی و خوشمزه ایرانی است که گوشت از ترکیبات اصلی آن به شمار می‌رود و به همین دلیل غذایی مقوی و سرشار از انرژی است.
ته چین مرغ یکی از غذاهای خوشمزه و پرطرفدار است که ظاهر بسیار زیبایی دارد و غذای مجلسی برای مهمانی و جشن‌هاست.
مهمترین و مفصل‌ترین وعده غذایی ژاپنی‌ها صبحانه است و صبحانه آن‌ها معمولا از مواد غذایی مثل چای سبز، برنج بخارپز، سوپ، پنیر سویا، پیازچه، جلبک دریایی، املت یا یک تکه ماهی تشکیل شده است؛ این همه مواد مغذی و سبزیجات تازه آن‌ها را شاداب، جوان و لاغر نگه داشته است.
آش رشته یکی از انواع غذاهای سنتی و مشهور ایرانی است که بسیار محبوب و پرطرفدار است و در شهرهای مختلف ایران با روش‌های متفاوتی طبخ می‌شود.
سالاد الویه ازجمله غذاهای مشهور و بسیار خوشمزه است که در سفره غذای ایرانی‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد و به ویژه در میان کودکان بسیار محبوب است.
خوراک لوبیا یکی از خوراک‌های سنتی و محبوب ایرانی است که معمولا برای وعده صبحانه یا شام تهیه می‌شود و پخت آن به صورت غلیظ و جا افتاده نیاز به رعایت نکات خاصی دارد که در این مطلب گردآوری شده است.
آبگوشت یا دیزی یکی از غذاهای سنتی و بسیار مشهور ایرانی است که بسیار پرطرفدار و محبوب است و تهیه آن به روش سنتی فوت و فن‌های مخصوص خود را دارد.
زرشک پلو با مرغ یکی از خوشمزه‌ترین و پر طرفدارترین غذاهای سنتی ایران است که به روش‌های مختلف تهیه می‌شود و فوت و فن‌های مخصوص به خود را دارد.
برنج قوت غالب ما ایرانی‌هاست که محبوبیت زیادی دارد و می‌توان گفت جزئی جدانشدنی از سفره ماست. در این مطلب با آموزش فوت و فن‌های پخت برنج آبکش و کته همراه ما باشید.
سوپ قارچ یکی از انواع سوپ‌های خوشمزه و پرطرفدار است که برای تهیه آن از ترکیب قارچ و مرغ با شیر و خامه استفاده می‌شود و یک سوپ غلیظ و مجلسی است.
املت گوجه فرنگی یکی از غذاهای خوشمزه و اصیل ایرانی است که معمولا برای وعده صبحانه یا شام صرف می‌شود و پخت آن فوت و فن‌های خاص خود را دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ