معاون شورای امنیت روسیه در واکنشی تُند به حمله تروریستی امروز به پل کریمه، گفت که تروریست‌های اوکراینی فقط زبان زور را می‌فهمند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خانه اندیشمندان علوم انسانی در بیانیه‌ای در پی اقدامات اخیر شهرداری تهران تاکید کرد: مصمم هستیم تا تمام برنامه‌های این خانه طبق اعلام قبلی برگزار شود و وقفه‌ای در روند آن ایجاد نگردد؛ لذا از شورای اسلامی شهر تهران و سایر شخصیت‌های حقوقی و حقیقی که دل در گرو رشد و پیشرفت و اعتلای کشور عزیزمان دارند برای ادامه حیات علمی و فرهنگی این مجموعه تقاضای حمایت و کمک داریم.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، تاکید کرد که تیمش امشب می توانست یوونتوس را شکست دهد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: همه باید دست به دست هم دهیم تا خانه انتظامی را آباد کنیم و امنیت و آرامش را به مردم تقدیم کنیم.
شعبانی‌موثقی با اشاره به اینکه در کجای اسلام گفته شده باید مردم در زندگی روزمره خود برای ازدواج، خرید خانه و خودرو وام بگیرد؟ گفت: اتفاقاً گرفتن وام و تسهیلات مکروه است، اگر سیاست و عملکرد غلطی را می‌بینیم نباید به اسم اسلام تمام شود، جمهوری اسلامی تحقق احکام اسلامی است و یکی از تحقق احکام اسلامی تحقق احکام اقتصادی یوده که مقام معظم رهبری نسبت به آن توصیه بسیاری دارند.
ژوزه مورینیو ، سرمربی رم از حضور تیم های سوم دور گروهی چمپیونزلیگ در مرحله حذفی لیگ اروپا انتقاد کرد.
خداداد عزیزی، ستاره سابق فوتبال ایران، معتقد است امیر قلعه‌نویی بهترین انتخاب برای تیم ملی است و او توانایی لازم برای کنترل بازیکنان را خواهد داشت.
یکی از مشکلاتی که خانم‌های خانه دار با آن روبرو هستند کپک زدن برخی از مواد غذایی مانند رب، ترشی و آبغوره است که در ادامه دلایل ایجاد کپک و راه حل جلوگیری از آن را توضیح می‌دهیم.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس بعد از پیروزی خفیف مقابل فرایبورگ در مورد تنبیه انضباطی پل پوگبا توضیحاتی ارائه کرد.
برای خرید یک خانه ۱۰۰ متری در محدوده بریانک باید حداقل ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری در محدوده فرمانیه باید حداقل ۲۷ میلیارد تومان پرداخت کرد.
برای خرید یک خانه ۱۰۰ متری در محدوده ونک باید حداقل ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
پیشکسوت استقلال می‌گوید ساپینتو یک آدم هیجانی و احساساتی است و‌‌ به سختی می توان او را کنترل کرد.
هافبک گل گهر می گوید برد ملوان از نظر روحی روانی آن ها را در شرایط بهتری قرار داد.
مجردهای پایتخت برای خرید اوراق تسه باید بیش از ۷۰ میلیون تومان پرداخت کنند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواستار تعیین و تکلیف در خصوص چگونگی خریداری سیستم کمک داور ویدئویی شد.
باید این مساله مشخص شود که اساساً صلح به چه معناست؟ آیا صلح به معنای سکوت و حاشیه‌نشینی است یا اینکه باید صلح را در چارچوب مطالبه‌گری صحیح تحلیل کرد؟ واقعیت این است که در این مقوله، «حدود» و «حقوق» مردم باید مشخص و رعایت شود و البته که باید مروج صلح باشیم
مس کرمان در خانه متوقف شد تا با 11 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گیرد.
رئیس خانه احزاب ایران با بیان اینکه منش رهبری در مواجهه با جوانان، بیان آزادانه نظرات بوده است، گفت: مطالبه‌گری یک وجه حوادث اخیر در کشور بود که باید همه مطالبات را شنید حتی اگر قابل برآورده شدن نباشد.
روزنامه اماراتی در یادداشتی نوشت که فرهاد مجیدی به دنبال رقم زدن نخستین شکست تیم اسبق خود یعنی الوصل است.
رئیس هیأت مدیره خانه مداحان اظهارداشت: باید مجرا و مسیر قانونی برای اعتراضات مردمی اندیشیده شود که یکی از آن‌ها، رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها هستند که باید حرف و اعتراض مردم را منعکس کنند تا مانع این سوءاستفاده‌ها شوند. دولت هم سامانه ۱۱۱ را ایجاد کرده است تا مردم اعتراضات خود را منعکس کنند.
با روش‌های که تاکنون در پیش گرفته شده اعم از ثبت در وزارت کار و وزارت فرهنگ، امکان فعالیت اقتصادی برای خانه سینما و دیگر مجموعه‌های نظیر خانه تئاتر و خانه موسیقی وجود نداشت؛ حال آنکه اساساً ماموریت اصلی صنف چه در ایران و در چه دیگر کشورها، «اقتصادی» است و این تناقض رفع نخواهد شد، مگر آنکه ذیل متولی اصلی صنوف یعنی اتاق اصناف، شاهد ثبت صنوف سینمایی و دیگر صنوف فرهنگی باشیم
این مسئله از آن جهت مهم است که با روش‌های که تاکنون در پیش گرفته شده اعم از ثبت در وزارت کار و وزارت فرهنگ، امکان فعالیت اقتصادی برای خانه سینما و دیگر مجموعه‌های نظیر خانه تئاتر و خانه موسیقی وجود نداشت؛ حال آنکه اساساً ماموریت اصلی صنف چه در ایران و در چه دیگر کشورها، «اقتصادی» است و این تناقض رفع نخواهد شد، مگر آنکه ذیل متولی اصلی صنوف یعنی اتاق اصناف، شاهد ثبت صنوف سینمایی و دیگر صنوف فرهنگی باشیم
رئیس خانه صمت ایران با بیان اینکه صادرات باید هدف تولیدکننده باشد، گفت: وضعیت تسهیلات دهی بانک‌ها قابل قبول نیست و بانک‌ها به وظایف خود در برابر تولیدکنندگان عمل نمی‌کنند.
پرسش من این است که اساسا نهاد صنفی چه کاری انجام می‌دهد؟ آیا باید صرفا نقش تسهیل‌کننده اجرای اوامر وزارت ارشاد را داشته باشد؟ گاهی اوقات این موقعیت خطا را با سکوت یا با بی‌عملی یا حتی با انفعال تسهیل می‌کنیم. اگر قرار است این نقش را داشته باشیم، بی‌شک باید منتظر این هم باشیم که ضلع سوم که خود هنرمندان هستند، برای دفاع از کیانشان وارد ماجرا شوند. این فرمولی نیست که من آن را کشف کرده باشم. سیر طبیعی امر است که اگر ضلع اول کار خودش را درست انجام ندهد و ضلع دوم دچار انفعال باشد، ضلع سوم کارش را خودش انجام می‌دهد، حالا هرکسی به طریق خودش؛ یعنی یکی با نوشتن نامه، دیگری با رفتن یا نرفتن به جشنواره داخلی یا خارجی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ