مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواستار تعیین و تکلیف در خصوص چگونگی خریداری سیستم کمک داور ویدئویی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فاز اول بازسازی شده ورزشگاه آزادی بیش از چهار ماه دیگر آماده خواهد شد، اما مشخص نیست تماشاگران چه زمانی می‌توانند از این ورزشگاه استفاده کنند.
فاز اول بازسازی شده ورزشگاه آزادی بیش از چهار ماه دیگر آماده خواهد شد اما مشخص نیست تماشاگران چه زمانی می‌توانند از این ورزشگاه استفاده کنند.
درفاصله چندتا ساعت مانده به آغاز بازی بزرگ هفته مشخص نیست سپاهان می تواند از دو ستاره مهمش استفاده کند یا نه؟
برنامه دیدارهای هفته اول تا پنجم فصل پیش روی لیگ برتر فوتبال مشخص شد.
مهاجم آبی پوشان اعلام کرده تا زمانی تکلیف مطالباتش از استقلال مشخص نشود، حاضر به فسخ قرارداد نیست.
دستیار اول نکونام در استقلال مشخص شد
ابراهیم صادقی به عنوان مربی فصل آینده در کنار محمد ربیعی مشغول به کار خواهد شد.
با پایان نیمه اول، قهرمان لیگ قطر نیز مشخص شده است.
سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی گفت: از ابتدای سال آینده، فراخوان ثبت نام را انجام خواهیم داد و اگر مشکلی ایجاد نشود سعی داریم انتخابات را نیمه اول تیر برگزار کنیم.
در حساس‌ترین بازی این هفته از لیگ دسته اول که شاید تا حد زیادی نیز تکلیف تیم صعود کننده به لیگ برتر را مشخص کند، کمیته داوران تصمیمی عجیب را دنبال کرده است.
ما باید چندبرابر نیم‌فصل اول تلاش کنیم و نباید خیال کنیم قهرمانی‌مان قطعی است. این ذهنیت برای تیم ما خوب نیست و باید بجنگیم
به تاریخ حضرت موسی، حضرت‌عیسی و دیگر پیامبران نگاه کنید. اگر مردم نمی‌پذیرفتند، به زور مردم را به‌سوی قانون و دین خود نمی‌آوردند. اول مردم می‌پذیرفتند و بعد از پذیرش، قوانین آن دین واجب‌الاتباع می‌شد و می‌بایست از مقررات آن دین اطاعت می‌کردند. مقررات اسلام هم مشخص است. این معنای واقعی جمهوری است.
با مشخص شدن تاریخ برگزاری دیدار اول استقلال در جام حذفی این فصل مشخص شد این تیم ظرف شش روز دو بار باید با تراکتور بازی کند.
با توجه به پنالتی خراب کردن مهدی ترابی، گل‌محمدی از همین حالا یورگن لوکادیا مهاجم اول پرسپولیس را مأمور زدن پنالتی کرده است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر آشتیانی عضو دفتر حضرت امام به جماران گفت: ما باید حتماً دست به یکسری اصلاحات بزنیم. چه بخواهیم و چه نخواهیم باید یک سری اصلاحات را انجام دهیم. احزابی که شناسنامه‌دار هستند و نظام را قبول دارند باید با هم گفتگو کنند. حساب خارج‌نشین‌ها مشخص است. آن‌ها از روز اول با نظام جمهوری اسلامی مخالف بودند. به نظرم اکثریت مردم ایران اصل نظام را قبول دارند. آن‌ها اسلام و مملکتشان را دوست دارند و به دنبال آن نیستند که نظام تغییر کند. ما باید با خارج‌نشین‌ها برخورد کنیم و هویت آن‌ها را برای ملت مشخص کنیم. هویت بعضی از این خارج‌نشین‌ها که آرزوی نابودی نظام را دارند برای ملت مشخص نیست.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا رفت تا تکلیف صعود به مرحله حذفی این مسابقات یا کنار رفتن از دور رقابتها را مشخص کند.
پیکه پس از سوت پایان نیمه اول به سمت داور رفت و شروع به صحبت کردن با او کرد و مشخص بود که بسیار عصبانی است و در حال بحث شدیدی با خیل مانسانو است که در نهایت باعث شد که کارت قرمزی را نیز از داور دریافت کند.
اهواز - تیم فوتبال استقلال ملاثانی در حالی قرار است امروز از تیم فوتبال دریا در لیگ دسته اول میزبانی کند که در رویدادی عجیب تا ساعت ۱۳ هم زمین این بازی هنوز مشخص نشده بود.
اهواز - تیم فوتبال استقلال ملاثانی در حالی قرار است امروز از تیم فوتبال دریا در لیگ دسته اول میزبانی کند که تا ساعت ۱۳ هم زمین این بازی هنوز مشخص نشده بود.
نفرات برتر 5 وزن اول مرحله نهایى لیگ پاورلیفتینگ مشخص شد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی گفت: مدرسه‌ای که در رتبه اول قرار می‌گیرد؛ باید معلوم باشد که چه شاخصه‌هایی دارد و این موضوع و شرایط آن باید مشخص باشد. یعنی بتوانیم مشخص کنیم که به چه دلایلی این رتبه‌ها را کسب کرده اند.
رئیس جمهور در نشست خبری گفت: ما برای خنثی‌سازی تحریم‌ها ساز و کاری مشخص کردیم به مسئولیت معاون اول رئیس جمهور. خیلی از تحریم‌هایی که می‌خواستند ما را محدود کنند، ما به رسمیت نشناختیم.
معاون اول قوه قضاییه درباره آزمون وکالت گفت: اگر قانون ابهام دارد و نیازمند تفسیر است باید مجلس تفسیر و شورای نگهبان تایید کند؛ کسی حق ندارد بگوید که از قانون تمکین نمی‌کنم.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، معتقد است که تیمش این فرصت را داشت که در 20 دقیقه اول بازی برابر کرمونزه نتیجه را مشخص کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ