برای خرید یک خانه ۱۰۰ متری در محدوده ونک باید حداقل ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ توضیحاتی درپی انتشار ویدیویی از حمله اراذل و اوباش به خانه‌ای در محله جردن ارائه کرد.
در گذشته قلهک دهی بود خارج از شهر تهران پر از باغ و زمین‌های کشاورزی. در زمان قاجار انگلیسی‌ها سفارتخانه خود را خارج از شهر در ده قلهک بنا کردند. بعد‌ها وقتی جنگ جهانی اول (۱۹۱۴‌ـ ۱۹۱۸) و جنگ جهانی دوم (۱۹۳۹‌ـ ۱۹۴۵) اتفاق افتاد؛ سفارت انگلیس جنوبی‌ترین قسمت باغ سفارت را به گورستان اختصاص داد تا سربازان مسیحی را که در یکی از دو جنگ، در ایران کشته شدند؛ آنجا دفن کنند.
تمام سنگ‌های قبر گورستان دارای نظام هندسی خاصی هستند. گنبدی که در جنوبی‌ترین قسمت گورستان قرار دارد؛ برای یادبود سربازان کشته شده در جنگ بنا شده است. معماری گنبد متأثر از معماری چهارطاقی‌های ایرانی یعنی آتشکده‌های ایران است که به گورستان فضای بومی می‌بخشد.
بسیجی مجروح در حادثه تروریستی محله خانه اصفهان گفت: در میدان نگهبانی بودیم که ناگهان از سمت اغتشاشگران به سمت ما تیراندازی گسترده شد.
برای خرید یک خانه ۷۰ متری در محله یافت آباد باید حداقل ۱ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری در محله فردوسی تقاطع جمهوری باید حداقل ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
برای خرید یک خانه ۱۰۰ متری در محله میرداماد باید حداقل ۹ میلیارد تومان پرداخت کرد.
جدیدترین واحد‌های مسکونی زیر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در محله خزانه تهران در گزارش زیر شرح داده شده است.
هر متر خانه در محله ظفر تهران از متری ۷۹ الی ۲۰۹ میلیون است.
هر متر خانه در محله یوسف آباد از متری ۵۰ الی ۱۲۵ میلیون است.
هر متر خانه در محله خزانه از متری ۱۸ الی ۴۵ میلیون است
شروع هفته چهارم زمستان بازارهای مسکن همچنان بدون مشتری است اما با این حال قیمت هر متر خانه در محله شیان از متری ۲۲ الی ۱۱۴ میلیون تومان است.
باید این مساله مشخص شود که اساساً صلح به چه معناست؟ آیا صلح به معنای سکوت و حاشیه‌نشینی است یا اینکه باید صلح را در چارچوب مطالبه‌گری صحیح تحلیل کرد؟ واقعیت این است که در این مقوله، «حدود» و «حقوق» مردم باید مشخص و رعایت شود و البته که باید مروج صلح باشیم
ماجرای حمله ۲۵ آبان به مردم در محله خانه اصفهان و تصاویر دوربین‌های مداربسته از روز حادثه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
احکام اولیه متهمین پرونده حادثه تروریستی محله خانه اصفهان که منجر به شهادت ۳ نفر از نیروهای مدافع امنیت شده بود صادر و ۳ تن از متهمین به اعدام محکوم شدند.
متهم گفت: من یک خشاب تیراندازی هوایی انجام دادم. به هیچ ماموری تیراندازی نکردم. اگر من یک خشاب تیر را به سمت ماموران می‌زدم که به جای سه نفر ۵۰ مامور کشته می‌شد. اشتباه من فقط این بود که با اسلحه و با اصرار سعید یعقوبی تیراندازی هوایی انجام دادم.
هفته سوم زمستان بازار مسکن در کما رفته است اما با این حال قیمت خانه در محله یوسف آباد از متری ۴۳ میلیون تا ۱۱۹ میلیون تومان است.
قیمت هر متر خانه در محله مشیریه نسبت به محله های دیگر تهران مناسبتر بوده و قیمت ها در این محله از ۲۲ میلیون تا ۴۸ میلیون است.
بازار مسکن در محله یافت آباد قیمت ها کمی متعادل به نظر رسیده اما باز هم بازار مسکن در این منطقه در رکود به سر می برد.
بازار مسکن در محله ابوذر (منطقه پیروزی) همچنان در رکود به سر برده و خرید و فروش در این بازار به کندی صورت می گیرد.
قیمت خانه در محله افسریه با توجه به رکود قیمت مسکن از متری۱۷ میلیون تومان به فروش می رسد.
خانه در محله نازی آباد در جنوب تهران متری ۵۴ میلیون به فروش میرسد.
خرید و فروش مسکن در روزهای آخر پاییز در کما رفته است اما با اینحال قیمت خانه در برخی محله ها متغییر شده است و در محله سیدان هر خانه متری ۱۳۰ میلیون به فروش می رسد.
عضو شورای شهر تهران گفت: وجود خانه‌های مجردی و پلاک قرمز که چند برابر ظرفیت خود ساکن دارند در محله شهید اسدی آفت بزرگی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ