برای خرید یک خانه ۹۰ متری در محدوده فرمانیه باید حداقل ۲۷ میلیارد تومان پرداخت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عصر امروز سرهنگ محبت خانی فرمانده یگان حفاظت از محیط زیست کشور از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد از کشف ۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در بازرسی از یک خانه مسکونی در منطقه قاسم آباد خبر داد.
سرلشکر سلامی در پیامی در گذشت حاجیه خانم نصرت همراهی، مادر شهید دقایقی را تسلیت گفت.
دریادار ایرانی با حضور در مقر فرماندهی نیروی دریایی با دریابد محمد امجد خان نیازی فرمانده نیروی دریایی پاکستان دیدار کرد.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده گفت: این فرد که نظافتچی خانه مذکور بود، در جریان بازجویی‌ها اعتراف کرد که با همکاری یک پسر جوان اقدام به تهیه کلید در منزل کرده و با استفاده از غفلت صاحبخانه، اقدام به سرقت طلا و جواهرات کرده است.
سبزوار ـ جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت: در پی وقوع چندفقره سرقت وسایل خانه در سطح شهرستان سبزوار ۱۴ سارق و مالخر دستگیر شدند.
منابع فلسطینی اعلام کردند احمد ابودقه، معاون فرمانده نیروی موشکی گردان های سرایا القدسِ جهاد اسلامی، امروز  در بمباران خانه‌اش در خان یونس در جنوب نوار غزه به شهادت رسید.
منابع فلسطینی اعلام کردند احمد ابودقه، معاون فرمانده نیروی موشکی گردان های سرایا القدسِ جهاد اسلامی، امروز  در بمباران خانه‌اش در خان یونس در جنوب نوار غزه به شهادت رسید.
اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده فرمانیه حدود ۲ میلیارد تومان است.
فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت، از دستگیری دو سارق زورگیر خبر داد که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت و زورگیری از شهروندان می‌کردند.
متهمان دو سارق بودند که پس از سرقت از خانه ای در محله مختاری تهران قصد فرار داشتند که با مقاومت فتح الهی رو به رو شده و او را با شلیک گلوله کشتند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما نه تنها به انجام تکالیف الهی در خانه خود اصرار داریم بلکه در خارج از خانه خود نیز خدمت به مسلمانان و مستضعفان غیرمسلمان را هم چون دستور دین است در برنامه رسمی و عملی نظام قرار دادیم و دفاع از مظلوم جزو برنامه های قطعی نظام است.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود اعلام کرد: پس از حضور مأموران در محل و بررسی‌های انجام شده مشخص شد فردی ۶۰ ساله همراه دو فرزندش در حال اجرای عملیات ساختمانی بوده که با توجه به عدم مهار صحیح بالابر، متاسفانه بالابر سقوط نموده و این فرد جان خود را از دست می‌دهد.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از وقوع۳حادثه طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان خبر داد و گفت: کشف آجیل و موتورسیکلت قاچاق و همچنین سقوط بالابر با فوت مرد ۶۰ ساله مهمترین آن‌ها را شامل می‌شود.
رودسر- فرمانده انتظامی رودسر از دستگیری عامل تعرض به پایگاه‌های بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم ۳۹ ساله با هماهنگی دستگاه قضایی در خانه اش دستگیر شد.
فرمانده انتظامی «ارسنجان» گفت: مردی با مراجعه به پلیس اعلام کرد شب قبل و زمانی که در خانه حضور نداشته منزلش مورد دستبرد سارق یا سارقان قرار گرفته و حدود یک کیلو و ۴۰۰ گرم طلا که متعلق به اقوامش و به صورت امانت نزد او بود به سرقت رفته که بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.
فرمانده کل ارتش از آغاز ساخت ۶۴ هزار واحد خانه شخصی برای کارکنان خبر داد و گفت: در پایان این برنامه، همه کارکنان فاقد مسکن بالای ۲۰ سال خدمت صاحب خانه خواهند شد.
فرمانده فراجا گفت: پس از وقوع اتفاق فوت خانم امینی و بررسی همه جانبه آن مشخص شد هیچ تقصیر و قصوری متوجه همکاران ما نیست.
قم- فرمانده فراجا گفت: پس از وقوع اتفاق فوت خانم امینی و بررسی همه جانبه آن مشخص شد هیچ تقصیر و قصوری متوجه همکاران ما نیست.
سرهنگ حسن‌پورجانشین فرمانده انتظامی گیلان در خصوص ماجرای حادثه سبزه‌ میدان گفت: ماجرا مربوط به شکایت یکی از شهروندان به دلیل سو استفاده طرف مقابل از سانحه تصادف رانندگی بود.
فرمانده انتظامی شهرستان «فسا» اعلام کرد: مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مردی ۳۴ ساله به‌دلیل اختلاف خانوادگی، پس از ورود به خانه مادرزن ۴۶ ساله‌اش وی را با اسلحه کمری به قتل رسانده و سپس به سمت همسرش نیز تیراندازی و وی را مجروح کرد.
آیین وداع با پیکر شهدای مدافع حرم با سخنرانی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود.
آیین وداع با پیکر شهدای مدافع حرم با سخنرانی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود.
حجازی در عین حال همواره‌ چهره‌ای با اخلاق حسنه بود و لبخند همواره بر لبان این فرمانده نقش بسته بود؛ لبخندی که ظاهراً با الزامات فعالیت نظامی هم‌خوانی نداشت، اما او میان این دو پیوند زده بود و بدین ترتیب بر قلب سربازانش فرماندهی می‌کرد. آنچه مشاهده می‌کنید بخشی از روایت حضور این فرمانده در افطار فرماندهان است که در خانه سردار محسن رضایی با حضور فرماندهان سپاه پاسداران برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ