رئیس خانه احزاب ایران با بیان اینکه منش رهبری در مواجهه با جوانان، بیان آزادانه نظرات بوده است، گفت: مطالبه‌گری یک وجه حوادث اخیر در کشور بود که باید همه مطالبات را شنید حتی اگر قابل برآورده شدن نباشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرتضی پورعلی‌گنجی با انتشار متنی جالب خواستار تمدید قرارداد کریم باقری شد.
ایشان با اشاره به اهمیت سنت دیرینه تبلیغ در حوزه‌های علمیه و در سیره علمای بزرگ افزودند: اولویت تبلیغ در میان وظایف حوزه‌ها، پس از تشکیل جمهوری اسلامی مضاعف شده، چون برپایی نظامی سیاسی متکی بر دین، دشمنی مستکبران با اسلام را افزایش داده است.
ایشان با اشاره به اهمیت سنت دیرینه تبلیغ در حوزه‌های علمیه و در سیره علمای بزرگ افزودند: اولویت تبلیغ در میان وظایف حوزه‌ها، پس از تشکیل جمهوری اسلامی مضاعف شده چرا که برپایی نظامی سیاسی متکی بر دین، دشمنی مستکبران با اسلام را افزایش داده است.
متکی گفت: افرادی که در این حوادث فریب خورده بودند تعدادشان از افرادی که عمدا علیه نظام کار می‌کردند بسیار کمتر بود و اغتشاش گران تعدادشان بسیار اندک بود و باید به این موضوع توجه کنیم.
برای خرید یک خانه ۱۰۰ متری در محدوده بریانک باید حداقل ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری در محدوده فرمانیه باید حداقل ۲۷ میلیارد تومان پرداخت کرد.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری در محله هفت حوض باید حداقل ۴ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
در آستانه دیدار تیم‌های فوتبال پورتو پرتغال و اینترمیلان ایتالیا، مدافع سابق ایتالیا نسبت به ویژگی‌های مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو هشدار داد.
رئیس خانه احزاب کشور گفت: ما زمزمه تغییر قانون اساسی را داریم و حرف‌هایی هم در کشور می‌شنویم. اولا باید بدانید، در این موضوع افرادی خاص، به دنبال مواردی خاص و ارکانی خاص در قانون اساسی هستند. در قانون اساسی که حجاب ذکر نمی‌شود. در قانون اساسی امهات و ارکان اساسی کشور ذکر می‌شود.
بایدن گمان می‌کند نیازمند یک جنگ سرد دیگر است با این وجود، سیاستگذاران باید پیش از متعهد ساختن ایالات متحده به ورود به درگیری‌ای چند دهه‌ای که متکی بر گذشته‌ای خیالی است دو بار فکر کنند.
عباس ملکی، کارشناس انرژی گفت: این حرف اشتباه است که مذاکره کننده‌های ما عمدا دارند مذاکرات را طول می‌دهند، هر لحظه که می‌گذرد، به ضرر ما است؛ ما باید این مسأله را تمام کنیم. با توجه به انتخابات نوامبر ایالات متحده و بعد هم ۲۰۲۴ ریاست جمهوری، بهتر است که این کار را زودتر انجام بدهیم.
حبشی به عنوان مشاور خانواده گفت: در این پدیده فرد به جای آنکه به ازدواج به عنوان گذر از فردیت نگاه کند، ترجیح می‌دهد زیر بار مسوولیت تشکیل خانواده نرود و مجرد بماند و به خودش متکی باشد و برای خودش زندگی کند. شما فکر می‌کنید چرا آمار ازدواج روز به روز پایین‌تر می‌آید؟ آیا همان‌طور که می‌گویند دلیل آن مسائل اقتصادی است؟ اگر اینچنین است چرا آمار ازدواج بیشتر از همه بین طیف طبقه مرفه جامعه کاهش پیدا کرده تا طبقه متوسط و کم بضاعت جامعه؟ دلیل آن رشد همین فردیت‌گرایی، به خصوص در بین طبقه متوسط به بالاست.
ماجرای دستگیری اعضای این باند ساعت ۲ بامداد چهاردهم مرداد زمانی آغاز شد که نیرو‌های گشت نامحسوس کلانتری سناباد مشهد در خیابان دستغیب به یک دستگاه پراید مشکی رنگ مشکوک شدند که با چسباندن پنبه به برخی شماره‌های پلاک انتظامی، اعداد آن به شیوه‌ای بسیار ماهرانه تغییر یافته بود. وقتی نیرو‌های گشت به سه سرنشین پراید دستور «ایست» دادند، ناگهان ورق برگشت و راننده پراید در تاریکی شب پدال گاز را فشرد تا از چنگ پلیس بگریزد، اما پس از طی مسافتی، کنترل فرمان را از دست داد و خودرو با بلوکه‌های وسط بولوار در تقاطع خیابان فلسطین برخورد کرد.
وزیر اسبق امور خارجه گفت: با توجه به جمیع شواهد و وضعیت «بایدن» در آمریکا، منطقاً باید توافق صورت گیرد. با وجود این، پرونده هسته‌ای به ابزاری پرمنفعت برای معطل نگه داشتن ایران تبدیل شده است.
تلسکوپ غول پیکر ۲۵.۴ متری ماژلان با استفاده از هفت آینه از بزرگترین آینه‌های جهان، بالاترین نمای جامع از جهان ما را ارائه می‌دهد. منشأ عناصر شیمیایی را روشن می‌کند، معما‌های کیهانی ماده تاریک را روشن می‌کند و برای اولین بار حضور حیات در جهان‌های دیگر را تأیید می‌کند. جالب است بدانید که وزن این آینه‌ها به ۱۸ تن می‌رسد و ساخت آن‌ها نیز ۴ سال طول خواهد کشید. علاوه بر این سازندگان به مدت تقریبا ۲ سال هر کدام از آن‌ها را صیقل  می‌دهند، تا اگر لکه‌ای روی آن‌ها وجود داشته باشد، به کمتر از یک هزارم عرض موی انسان برسد.
دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت : من متنی را از صحبت‌های عبدالناصر همتی که رئیس بانک مرکزی دولتِ روحانی بود، مطالعه کردم و به نظرم این متن در واقع یک اقراری است که باید رئیس دستگاه قضا، یعنی حجت الاسلام محسنی‌اژه‌ای آن را به عنوان یک دادخواست و مدعی‌العموم مطرح کند و همتی را به دادگاه بیاورد.
مرکز نوآوری ایرانسل، دومین پنل تخصصی «ایرانسل تِک‌تاک (Irancell Tech Talk)» را با موضوع «خودرو متصل، چالش‌های فناورانه و فرصت‌های دانش بنیان» برگزار کرد.
ابراهیم متقی، رئیس دانشکده علوم سیاسی دانشگاه تهران، گفت: انقلاب اسلامی وقتی تقویت می‌شود که «دیگری» وجود داشته باشد وگرنه فرو می‌پاشد. بزرگ‌ترین خسارتی که ما به خودمان می‌زنیم تلاش برای حذف دیگری است. برای ارتقای خود نباید دیگری را پایین کشید یا از رانت استفاده کرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ