شعبانی‌موثقی با اشاره به اینکه در کجای اسلام گفته شده باید مردم در زندگی روزمره خود برای ازدواج، خرید خانه و خودرو وام بگیرد؟ گفت: اتفاقاً گرفتن وام و تسهیلات مکروه است، اگر سیاست و عملکرد غلطی را می‌بینیم نباید به اسم اسلام تمام شود، جمهوری اسلامی تحقق احکام اسلامی است و یکی از تحقق احکام اسلامی تحقق احکام اقتصادی یوده که مقام معظم رهبری نسبت به آن توصیه بسیاری دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت:امروز جریان مقابله با پیامبر(ص) و قرآن، همان استکبار آمریکا و انگلیس هستند که در عناد با اسلام نظیری ندارند و خداوند اهانت‌کنندگان به قرآن را تأدیب خواهد کرد.
اصفهان- خطیب جمعه اصفهان گفت: امید است حقوق بازنشستگان در قالب قانون همسان‌سازی به‌درستی پرداخت شود و مسئولان امر به گونه‌ای عمل کنند که حق این افراد پایمال نشود.
وی افزود: بسیاری از افرادی که در بالای شهر تهران و سایر کلان شهر‌های کشور زندگی و بهترین خانه‌ها و منازل و خودرو را دارند زمانی که از آن‌ها سوال کنید اوضاع چطور است می‌گویند وضع خراب است.
نماینده، ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: دولت در تلاش برای مهار تورم است، اما این اهتمام در بدنه میانی دولت مبنی بر رشد تولید و مهار تورم دیده نمی‌شود.
آیت الله عاملی با اشاره به ثبت نام شهروندان برای دریافت خودرو با تاکید بر اینکه ماشین بی‌کیفیت را جز انسان مضطر خریداری نمی‌کند، به هموطنان توصیه کرد اگر برای پیشرفت کشور غیرت و تعصب دارند که حتماً دارند و اگر اضطرار ندارند ثبت نام نکنند.
فاطمی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب پیرامون نابودی اسرائیل تا ۲۰ سال آینده، گفت: به زودی امت اسلامی از شر این غده سرطانی نجات پیدا می‌کند و مستضعفین عالم بر جهان مسلط می‌شوند و اسرائیل به زباله‌دان تاریخ می‌افتد.
خطیب جمعه تهران خطاب به نمایندگان مجلس گفت: در تمام ادواری که در مجلس حضور داشتم در حد توانم اصرار داشتم که ما نباید بر نهادها و دولت تکالیفی را تحمیل کنیم که قادر بر انجام آن نیستند.
سید محمدعلی آل هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز ضمن عرض تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی اظهار کرد: از اظهارت استاندار مازندران تعجب می‌کنم که در مصاحبه اولیه خود گفت که این اقدام تروریستی نیست، اگر تروریستی نیست پس چیست؟
امام جمعه بابل با بیان اینکه آیت‌الله سلیمانی از وجوهات شرعی اصلا استفاده نمی‌کرد، اظهار کرد: فضای مجازی متاسفانه "مسموم، آلوده و محل جولان شایعات و القائات" دشمن شده است.
حجت الاسلام حسینی گفت: بعضی از افراد که کشف حجاب می‌کنند، اجاره‌ای هستند و در کرج و فردیس و حتی قم شناسایی شده‌اند. آن‌ها را اجاره می‌کنند تا با ظاهر و لباس‌های نامناسب در شهر بچرخند. سازمان یافته می‌آیند و پول می‌گیرند؛ بنابراین همه مردم برای جمع‌آوری این برنامه‌های سازمان یافته باید به میدان بیایند.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: اینکه افراد جرأت نکنند امر به معروف کنند خطرناک است. این به خاطر سکوتی است که حاکم شده و اجازه جولان به دیگران می‌دهد.
رئیس جمهور با تأکید بر اینکه گسترش معروف‌ها در جامعه باید مورد حمایت جمعی قرار گیرد، خطاب به مردم بویژه جوانان گفت: در موضوعی مانند حجاب ضروری است همگان احساس مسئولیت کنند و اگر چه ممکن است در این زمینه برخی افراد نظر متفاوتی داشته باشند، اما در زندگی اجتماعی، پایبندی به موازین قانونی، می‌بایست به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد خطاب به ملت ایران و دوستداران انقلاب در سراسر جهان عنوان کرد: مطمئن باشید و با اقتدار حرکت کنید. انقلابی با این عظمت به یاری خدای سبحان از تنگناهای اقتصادی با اقتدار عبور خواهد کرد. پیروزی پرافتخار در میدان جنگ نظامی را در میدان جنگ اقتصادی تکرار خواهیم کرد.
امام جمعه موقت اصفهان گفت: گرانی‌ها برای معیشت افراد ضعیف و متوسط سخت است و مسؤولان در این راستا برای مشکل مردم قدم بردارند تا اقتصاد ایران از دلارزدگی خارج شود.
آیت الله سعیدی امام جمعه قم گفت: رسانه‌های دشمن روزانه در حال شایعه سازی از حوادث قم از جمله فلج شدن و نابینا شدن دانش آموزان هستند که برای پیگیری دقیق این حوادث باید از دامن زدن شایعات جلوگیری کرد.
خاتمی همچنین به مراسم جشن فرشته‌ها با حضور مقام معظم رهبری که «دنیایی از عاطفه بود» اشاره کرد و افزود: در این مراسم دخترانی که تازه به سن تکلیف رسیده بودند به آقا اقتدا کردند و آقا آن‌ها را «دختران و نوگلان عزیز من» و «بچه‌های عزیزم» خطاب کردند که این کلمات دنیایی از عاطفه بود که به پدران و مادران و مربیان درس می‌دهد تا با فرزندان خود چنین تعامل کنند.
امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه قانون حجاب باید اجرایی شود، گفت: بی‌حجابی عفت را از بین می‌برد و مرکز تربیت را تخریب می‌کند.
همتی نوشت: غیر ممکن بودن وعده‌های انتخاباتی در زمان اعلام نیز قابل تشخیص بود (فیلم بالا)؛ اما بنا بود شنیده نشود.
عاملی امام جمعه اردبیل گفت: مجله شارلی ابدو با قرار دادن رهبر معظم در کنار رسول خدا بصیرت عظیمی را در ایران نسبت به مقام معظم رهبری درست کرد از همین کاریکاتور معلوم شد هر کس نسبت به رهبر معظم انقلاب نظر بدی داشته باشد در ردیف شارلی ابدو یعنی اهانت کننده به رسول خدا قرار گرفته است.
آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل گفت: تلاطم در بازار ارز، هم ملت ما را نگران می‌کند که مبادا بر سایر اجناس تاثیر بگذارد و هم عملکرد‌های خوب دولت را تحت الشعاع قرار می‌دهد و هم زمینه شماتت دشمن و تجرّی آن‌ها را فراهم می‌کند و هم دوست داران انقلاب و کشور را روحاً، قلباً و قالباً عذاب می‌دهد.
آیت‌الله عاملی گفت: انقلاب اسلامی باعث شد که روسا و سردمداران آمریکا و اروپا با کسانی از اپوزیسیون ایرانی ملاقات کردند که برای آن‌ها وهن، ننگ و عار بزرگی بود.
امام جمعه زاهدان گفت: مسئولان امنیتی باید برای حفظ امنیت تلاش کرده و مسئولان هم برای رشد علمی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی استان که پایه‌های امنیت پایدار است تلاش کنند و همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند این هیجانات نباید حواس مسئولان را پرت کند و باید با عزم بیشتر به دنبال انجام وظیفه باشند و برای پیشبرد طرح‌ها تلاش کنند.
موسوی‌اصفهانی گفت: از خدا می‌خواهیم امداد‌های غیبی خود را تا ظهور امام زمان (عج) بر ما مستدام فرماید و آبروی اسلام را حفظ کند، ما عمامه به سر‌ها هیچ کاره هستیم و به امداد‌های غیبی خداوند امید داریم.
خطیب جمعه قم با بیان اینکه باید برای روایت‌های درست و دست اول از رخ داد‌های کشور تلاش کرد، گفت: تسریع و تقویت دستگاه‌های مسئول در رابطه با پاسخگویی درباره عملکردشان همچنین تسریع در خنثی سازی عملیات روانی فعالان این جنبش با عملیات رسانه‌ای هماهنگ از سوی رسانه‌های انقلاب از دیگر درس‌ها است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ