رئیس هیأت مدیره خانه مداحان اظهارداشت: باید مجرا و مسیر قانونی برای اعتراضات مردمی اندیشیده شود که یکی از آن‌ها، رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها هستند که باید حرف و اعتراض مردم را منعکس کنند تا مانع این سوءاستفاده‌ها شوند. دولت هم سامانه ۱۱۱ را ایجاد کرده است تا مردم اعتراضات خود را منعکس کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، بهینه سازی و به روز رسانی شبکه‌های ارتباطی از مهم‌ترین برنامه‌های آینده شرکت ارتباطات زیرساخت است.
رئیس هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، بهینه سازی و بروز رسانی شبکه‌های ارتباطی از مهم‌ترین برنامه‌های آینده شرکت ارتباطات زیرساخت است.
باشگاه آلومینیوم اراک فرم بودجه فصل(۱۴۰۳-۱۴۰۲) خود را که به تصویب خزانه دار، هیات مدیره، و رییس مجمع آن شرکت رسیده است به سازمان لیگ ارسال کرد.
باشگاه فرهنگی، ورزشی فولاد خوزستان فرم بودجه فصل(۱۴۰۳-۱۴۰۲) خود راکه به تصویب خزانه دار، هیات مدیره، و رییس مجمع ان شرکت رسیده است به سازمان لیگ ارسال کرد.
شرکت فرهنگی، ورزشی پرسپولیس فرم بودجه فصل ( ۱۴۰۳-۱۴۰۲) خود را که به تصویب خزانه دار، هیات مدیره و رییس مجمع آن شرکت رسیده است به سازمان لیگ ارسال کرد.
اولین جلسه اعضای جدید هیأت مدیره جامعه تورگردانان ایران برگزار شد و رئیس این جامعه پس از سال‌ها تغییر کرد.
اصفهان- رئیس هیئت مدیره خانه صنعت و معدن استان اصفهان گفت: تمام ۱۲۰ کارخانه تولید آجر در شعاع ۳۰ کیلومتری اصفهان در حال حاضر از سوخت گاز استفاده می‌کنند.
شهردار تهران حکمی علیرضا جاوید، معاون سابق هماهنگی و امور مناطق را به مدت یکسال به ریاست هیأت مدیره شرکت واحد اتوبوسرانی منصوب کرد.
سپس محمد مهدی عسگرپور رییس هیات مدیره خانه سینما خطاب به داریوش فرهنگ گفت که سوال سختی کردید و ادامه داد: ما با یک اتفاق مواجه شدیم (نحوه مرگ کیومرث پوراحمد ) که به نظر می آید تلخ ترین اتفاقی است که در چند دهه گذشته در سینما افتاده است و نقطه عطف از جهت فیلم نامه است، کما اینکه حاشیه های مختلفی وجود دارد، مثلا دلایل فوت روشن نیست و امیدواریم هر چه زودتر روشن بشود. سخت است، صحبت کردن درباره آثار کیومرث پوراحمد و در ادامه درباره مرگش به یک جمع بندی رسیدن، نمی توان به نقطه مشترکی رسید.
اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال در شرایطی با استعفای مدیرعامل این باشگاه مخالفت کردند که مشخص نیست بدهی به سرمربی سابق آبی پوشان از چه محلی تامین خواهد شد.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: اعضای شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا اصلاحات آئین‌نامه اجرایی مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت را پس از بحث و تبادل نظر تصویب کردند.
رئیس فدراسیون، دبیر کل فدراسیون فوتبال، اعضای هیئت رئیسه، خزانه دار نفری ۲۰ هزار دلار پاداش گرفتند. اعضای هیئت رئیسه، دبیرکل، خزانه دار روزانه ۲۰ دلار پول تو جیبی دریافت کردند! مدیر اداری، مترجم ۶۰ درصد مبالغ تعیین شده پاداش دریافت کردند. مسئول رسانه‎ای، تدارکات و ماساژور ۳۰ درصد مبلغ تعیین شده پاداش پرداخت شده است.
در حاشیه گردهمایی «مسینو» نشست رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی مس با شرکت‌های دانش بنیان برگزار شد.
خزاعی گفت: من مدتی سکوت کردم اما دیشب دلم به درد آمد. نمی‌دانستم به خانواده شهدا چه بگویم، در این کشور خون‌ها ریخته شده. تا زمانی که من در سازمان سینمایی هستم و آقای اسماعیلی مرا در سازمان نگه دارد، قطعاً فیلم بدون حجاب نخواهیم داشت. ما نیامده‌ایم که به دهه‌های ۴۰ و ۵۰ برگردیم اینجا سینمای جمهوری اسلامی ایران است. خزاعی همچنین به بیانیه اخیر یک بازیگر (حمید فرخ‌نژاد) اشاره کرد و گفت که این بیانیه از خط قرمزها گذر کرده است و همچنین از هیأت مدیره جدید خانه سینما قدردانی کرد و افزود: برخی مشکلات مربوط به خود سینماگران است که سبب بیکاری جمعی دیگر می‌شوند و سال بعد سال بیکاری سینما است.
عسگرپور اضافه کرد: روز گذشته درباره خانم‌ها شقایق دهقان و الناز شاکردوست خبری مبنی بر بازداشت آن‌ها منتشر شده بود که درباره خانم دهقان اصلا صحت نداشت و درباره خانم شاکردوست هم دو، سه ساعت بر اساس احضار قبلی مراجعه صورت گرفت و الان هیچ کدام از آن‌ها در بازداشت نیستند. همچنین در روزهای گذشته بازداشت جدیدی در میان سینماگران اتفاق نیفتاده است.
انتخابات خانه سینما اخیراً برگزار شد که در نهایت با رای گیری و تعیین هیات مدیره متشکل از علی لقمانی، رسول صدرعاملی، محمد مهدی عسگرپور و مسعود امیری تیرانی، علی دهکردی، حبیب اسماعیلی و علیرضا حسینی به عنوان اعضای اصلی و جابر قاسمعلی و امیرحسین اثباتی به عنوان اعضای علی البدل همراه شده بود.
این استعفا پیش از نشست هیات مدیره خانه سینما و روسای صنوف سینمایی که روز چهارشنبه دوم شهریور برگزار شد، صورت پذیرفت. در این نشست پرتنش که ۴.۵ ساعت به طول انجامید، بحث بر سر حضور صنف تهیه کنندگان در انتخابات خانه سینما مطرح شد که فاقد شناسه صنفی تشکل‌های وزارت کار است.
نام برزگر به عنوان نامزدی که انصراف داده شنیده می‌شد آن هم به این خاطر که ممکن بود حضورش پس از امضای یک بیانیه خاص حاشیه‌هایی را ایجاد کند. پس از لغو انتخابات دوم مرداد خانه سینما به دستور وزارت فرهنگ و ارشاد برای بررسی صلاحیت نامزدها، فرهاد توحیدی هم تایید نشده است. این فیلمنامه‌نویس و رییس سابق هیات مدیره خانه سینما در تماس ایسنا برای تایید این موضوع صرفا به خنده‌ای بسنده کرد.
ایرج راد، رییس هیات مدیره خانه تئاتر توضیحاتی درباره معافیت مالیاتی هنرمندان ارایه و تاکید کرد اگر هنرمندی به صورت غیرقانونی، ناچار به پرداخت مالیات شده است، جای شکایت برای او باز است.
رییس هیئت مدیرت انجمن صنفی گاوداران گفت: شیوه نامه صادرات دام زنده نهایی شده و وزیر جهاد کشاورزی به معاون توسعه بازرگانی این وزارت خانه دستور داده تا آن را به گمرکات ابلاغ کند.
با کارت به کارت می‌توان مالیات کارتخوان را دور زد؟
واکنش پوتین به تحریم‌های اتحادیه اروپا
سازمان ملل‌متحد اظهار کرد که قیمت موادغذایی در ماه ژوئن کاهش و تولید غلات اندکی افزایش یافته است.
کامران ملکی از فارغ التحصیلان فیلمنامه نویسی مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی است که سابقه ۵ دوره عضویت در هیات مدیره جامعه اصناف سینمای ایران و یک دوره بازرسی خانه سینما و عضویت در شورایعالی خانه هنرمندان ایران را در کارنامه فعالیت صنفی خود دارد . وی هم اکنون عضو انجمن صنفی فیلمنامه نویسان سینما و دبیر هیات مدیره انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ