سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران امیدوار است گوناگونی حریفان ایران در بازی‌های دوستانه به کمک ملی‌پوشان بیاید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران امروز در مرحله فینال رقابت‌های کاپ آسیا در سطح B باید به مصاف اندونزی برود تا در صورت برتری در این بازی، جواز حضور در سطح A آسیا را به دست بیاورد
سرمربی تیم ملی بسکتبال زیر 16 سال دختران ایران گفت: دو بازی سنگین در مسابقات سطح دو آسیا خواهیم داشت.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است مهدی طارمی می‌تواند حداقل 5،6 سال دیگر در سطح اول فوتبال جهان بازی کند.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که در حال حاضر هدایت تیم ملی قطر را بر عهده دارد، با تمجید از بازیکن سابق خود گفت: طارمی می‌تواند ۶ سال دیگر در سطح بالا بازی کند.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که در حال حاضر هدایت تیم ملی قطر را بر عهده دارد، با تمجید از بازیکن سابق خود گفت: طارمی می‌تواند ۶ سال دیگر در سطح بالا بازی کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به صحبتهای مهدی طارمی درباره سطح تورنمنت کافا واکنش نشان داد و گفت: به تمام رقبا احترام می‌گذاریم.
در شرایطی که از تیم ملی فوتبال کنیا برای حضور در تورنمنت آسیای مرکزی دعوت شده بود، این تیم در یک تورنمنت سطح پایین با حضور پاکستان و جیبوتی شرکت می‌کند.
رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، پس از پیروزی 3-0 مقابل جبل‌الطارق در مرحله مقدماتی یورو 2024، نسبت به سطح تیمش ابراز ناامیدی کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا گفت: ایران یک تیم در کلاس جهانی است و این فرصتی است تا بازیکنانمان را با فوتبال سطح بالا آشنا کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه مدعی شد دو لژیونر روسی که در ایتالیا و فرانسه بازی می کنند را به خاطر سطح تیم ملی ایران دعوت کرده است.
دروازه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان گفت: بازی سختی مقابل اسپانیا داریم ولی خوشحالیم که سطح ما به جایی رسیده که با تیم‌های بزرگ دنیا بازی می‌کنیم.
سرمربی تیم تنیس روی میز پالایش نفت آبادان با اشاره به بالا بودن سطح کیفی لیگ برتر که با قهرمانی این تیم به پایان رسید، گفت: اینکه ما برخی از ملی پوش را در اختیار داشتیم دلیلی بر مسجل شدن قهرمانی ما از ابتدای مسابقات نبود.
یاسین بونو، دروازه‌بان تیم ملی مراکش می‌گوید از فردا برای بازی با کرواسی و کسب رتبه سوم آماده خواهند شد.
جای خالی یک مهاجم نوک در سطح بازیکنانی چون شوکر و مانژوکیچ در تیم ملی کرواسی به شدت احساس می شود.
دروازه بان سابق تیم ملی آرژانتین معتقد است که در جام جهانی قطر بیشتر تیم ها به مالکیت توپ اهمیت بیشتری داده اند و به همین دلیل بازی ها کیفیت لازم را نداشته اند.
دقایق محدود بازی در منچستریونایتد اعتماد به هری مگوایر در تیم ملی انگلیس را تحت الشعاع قرار نداده است، اما او می گوید بیشترین فشار را در سطح باشگاهی احساس می کند.
بعد از پیروزی بزرگ تیم ملی برای ولز در دومین بازی رقابت‌های جام جهانی قطر، یکی از رخداد‌هایی که در سطح گسترده واکنش کاربران فضای مجازی را به همراه داشت، در ارتباط با فیلم‌هایی بود که از حضور برخی افراد اعزام شده به قطر منتشر شد. این افراد که طی هفته به «لشگر رسانه‌ای اعزامی به قطر» مشهور شدند، شامل افرادی بودند که تحت عنوان خبرنگار رسانه‌ها برای حمایت از تیم ملی در بازی‌ها به جام جهانی اعزام شدند
مربی اسپانیایی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سطح واقعی فوتبالیست‌های ایران را در بازی مقابل ولز دیدیم و با این برد، مسیر صعود تیم ملی ایران به مرحله حذفی هموار شد.
سرمربی تیم ملی هندبال گفت: قطعا اگر من به ایران آمدم به این دلیل است که از گروه صعود کنیم، اگر شک داشتم نمی‌آمدم.
سوارز: تیم ملی ایران سطح بالایی دارد
سرمربی تیم ملی والیبال برزیل با تمجید از کیفیت فنی بازیکنان تیم ملی ایران که حریف این تیم در مرحله یک هشتم نهایی جهان است، گفت: ایران بازیکنان سطح بالایی دارد و در مجموع تیم قدرتمندی است.
انصاری فرد خیلی دوست داشت به کشوری برود که هم دسترسی مستقیم به یونان داشته باشد و هم در سطح نسبی خوبی باشد و در اروپا بازی کند.
دار مجازات عاقبت جنایت با چراغ خاموش
شکست امشب تیم ملی مقابل تیم بدون ستاره الجزایر، تا حدی دلیل رد بازی دوستانه با تیم‌هایی نظیر اروگوئه و نیوزیلند از سوی اسکوچیج را نمایان کرد. اختلاف سطح تیم‌های جام جهانی با حریفان حاشیه خلیج فارس، زنگ خطر را به صدا درآورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ