سرمربی تیم تنیس روی میز پالایش نفت آبادان با اشاره به بالا بودن سطح کیفی لیگ برتر که با قهرمانی این تیم به پایان رسید، گفت: اینکه ما برخی از ملی پوش را در اختیار داشتیم دلیلی بر مسجل شدن قهرمانی ما از ابتدای مسابقات نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریستیانو رونالدو براین باور است که سطح کیفی لیگ عربستان بهتر از لیگ آمریکا است. او تاکید کرد که دوران حضور او در فوتبال اروپا به پایان رسیده است.
ارومیه - دبیرکل فدراسیون کشتی گفت: بر اساس اهمیتی که بازی‌های آسیایی و جهانی دارد، امسال سال مهمی برای ورزش ایران به ویژه کشتی است و سطح مسابقات کشتی آزاد جام تختی بسیار بالاست.
سرمربی تیم ملی فوتبال امید بررسی سطح کمی و کیفی و نحوه اجرای اردوی پیش‌روی این تیم را آغاز کرد.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: از طرح‌هایی که موجب هوشمندسازی و ارتقای سطح کیفی مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی می‌شود، حمایت می‌کنیم.
مجید رحیمی زاده حضور وسلین وویوویچ روی نیمکت سپاهان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: حضور مربیان با دانش خارجی سطح کیفی مربیان داخلی را ارتقاء خواهد داد.
داده‌های سامانه پایش کیفی هوای کشور نشان می‌دهد که امروز شاخص کیفیت هوا در زابل به ۵۰۰ واحد رسیده و کیفیت هوا برای همه گروه‌ها در سطح «خطرناک» قرار دارد.
مربی تیم ملی واترپلو ایران ابراز امیدواری کرد ملی‌پوشان در آینده با برنامه‌ریزی و تدارک بهتر بتوانند همانند قزاقستان از سد تیمی مانند چین نیز عبور کرده و این تیم را نیز شکست دهند.
چند هفته ای است که تماشاگران به استادیوم های لیگ برتر برگشته اند و باید گفت این حضور گرما و سطح کیفی بازی ها را بهتر کرده است.
مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران ضمن اشاره به سطح کیفی فنی فوتبال باشگاهی کشور گفت: با توجه به شرایطی که حاکم است، خوب شد که کی‌روش از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کرد.
وحید فاضلی، مربی آلومینیوم در نشست خبری قبل از بازی برابر آلومینیوم یک پیشنهاد جدید برای ارتقای کیفیت لیگ برتر به فدراسیون داد.
شکوری می‌گوید در فدراسیون تلاش می‌کند سطح کیفی مدیران و مربیان تیم‌ها را ارتقا بدهد.
دروازه بان سابق تیم ملی آرژانتین معتقد است که در جام جهانی قطر بیشتر تیم ها به مالکیت توپ اهمیت بیشتری داده اند و به همین دلیل بازی ها کیفیت لازم را نداشته اند.
کشتی‌گیر تیم سپاهان گفت:بدن‌های هر دوی ما خسته بود، ولی در کل لیگ امسال سطح بسیار بالایی داشت.
سرمربی تیم بسکتبال زنان شهرداری گرگان در مورد سطح مسابقات فصل جاری لیگ برتر گفت: احساس می‌کنم دانش تیم‌ها در بسکتبال بالا رفته است. خیلی با جان و دل و با کیفیت خوبی بازی می‌کنند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان از ارتقای سطح کیفی و کمی آب شرب شهر سنندج با بهره‌مندی از پروژه آبرسانی خبر داد.
با هدف ارتقای سطح کیفی محصولات و ارائه خدمات مناسب به مشتریان، قابلیت‌ها و خدمات کارت‌های تنخواه و خانواده بانک رفاه کارگران افزایش یافت.
علیرضا آقاجانی، ستاره والیبال ساحلی ایران در رابطه با سطح کیفی و فنی مسابقات تور آزاد بندر عباس صحبت کرده است.
مسئول کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز تاکید دارد که لژیونر شدن تعدادی از بازیکنان این رشته و ایجاد انگیزه در دیگر بازیکنان برای رسیدن به این مهم روی سطح کیفی لیگ تاثیر داشته است.
اینکه تصمیم گرفته شده حسن یزدانی به آمریکا فرستاده نشود، شاید سطح کیفی این مسابقات جهانی را پایین بیاورد، ولی فرصتی برای تجدید قوا از لحاظ ذهنی و بدنی به حسن یزدانی می‌دهد تا شاید از سنگینی آن شکست برایش کاسته شود.
سخنگوی فدراسیون کشتی معتقد است مسابقات لیگ برتر اهمیت بسیار زیادی برای متولیان این رشته دارد و آنها همواره در صدد ارتقای سطح کمی و کیفی پیکارها هستند.
مدیر تیم‌های ملی وزنه برداری گفت: اسامی نفرات و تیم‌های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی آسیا نشاندهنده سطح کیفی بالای مسابقات به ویژه رقابتدر اوزان سنگین است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر نقش شرکت ایتراک برای تایید کیفیت قطعات، گفت: با نظارت‌های دقیق ایتراک، محصولات جدید ری‌را و TF21 با سطح کیفی بالایی تولید و عرضه خواهد شد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: هدفگذاری سطح کیفی خودرو در سال ۱۴۰۱، پنج درصد نسبت به سال قبل ارتقا یافته است که در مورد برخی شاخص‌ها مثل IQS، این میزان به ۱۰ درصد نیز می‌رسد.
سطح کیفی محصولات در صنعت برق و الکترونیک با بهره‌گیری از خلاقیت و فناوری‌های پیشرفته و به‌روز ارتقا یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ