سرمربی تیم ملی هندبال گفت: قطعا اگر من به ایران آمدم به این دلیل است که از گروه صعود کنیم، اگر شک داشتم نمی‌آمدم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم والیبال دانشجویان به سطح بالای مسابقات یونیورسیاد در این دوره از رقابت‌ها اشاره کرد.
رسول خطیبی وعده داد در روزهای آینده سه بازیکن سطح بالا را به جمع پیکانی ها اضافه کند.
سرپرست فدراسیون راگبی گفت: سطح مسابقات لیگ راگبی مردان به حدی بالا و دور از انتظار بود که در صورت توجه مسوولین به این رشته می‌توانیم روی حضور ایران در المپیک نیز حساب باز کنیم.
رئیس باشگاه الاتحاد جده معتقد است که لیگ عربستان به دلیل سطح بالای خود و رقابت هیجان‌انگیز بین باشگاه‌ها برای جذب ستاره‌ها بسیار جذاب شده است.
رئیس فدراسیون هندبال هر چند سطح فنی فینال لیگ برتر را بالا دانست اما تاکید کرد با عاملان حواشی بازی امروز برخورد خواهد کرد.
ده متر بالای سطح ماه اکسیژن کافی برای پشتیبانی از تمام هشت میلیارد انسان روی زمین را برای حدود ۱۰۰هزار سال فراهم می‌کند.
سایپا برای دومین سال پیاپی از صعود به لیگ برتر بازماند تا همچنان در دسته پایین تر برای بازگشت به سطح بالای فوتبال تلاش کند.
سرمربیان دو تیم قهرمان و نایب قهرمان رقابت های لیگ برترهندبال بانوان، سطح این رقابت ها را نسبت به سال‌های گذشته بالا توصیف کردند.
مسابقه نیوکاسل - آرسنال یک بازی سطح بالای جذاب برای تماشاست که علاقه‌مندان لیگ جزیره آن را از دست نخواهند داد.
ملی پوش هندبال ایران که این روزها چهره شناخته شده‌ای از هندبال زنان ایران در آسیا و جهان است معتقد است با وجود پیشرفت هندبال زنان داوری ها هنوز در سطح پایینی قرار دارند.
محمد نادری می‌گوید لیگ ترکیه از سطح بالایی برخوردار است و او تلاش می‌کند خود را در این لیگ نشان دهد.
سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه گفت: موقعیت خوبی برای ما فراهم شد تا با حضور در جام باشگاه‌های جهان با کشتی گیران سطح بالای ایرانی مبارزه کنیم.
لیگ برتر والیبال زنان ایران امروز با تمام اتفاقات خوب و بد خود به پایان رسید.
سرمربی تیم هندبال بانوان شهید شاملی گفت: بازیکنان خارجی که در در سطح بالایی از هندبال آسیا هستند حضورشان برای بازیکنان ایرانی مفید خواهد بود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در سطح معابر شهر تهران خبر داد و گفت: طرح جناغی به‌منظور نظم بخشی به بزرگراه‌ها در حال اجراست.
سرمربی تیم تنیس روی میز پالایش نفت آبادان با اشاره به بالا بودن سطح کیفی لیگ برتر که با قهرمانی این تیم به پایان رسید، گفت: اینکه ما برخی از ملی پوش را در اختیار داشتیم دلیلی بر مسجل شدن قهرمانی ما از ابتدای مسابقات نبود.
میزان توصیه‌شده ویتامین D در رژیم غذایی برای افراد بین ۱ تا ۷۰ سال، ۶۰۰ واحد بین‌المللی و برای افراد بالای ۷۰ سال، ۸۰۰ واحد بین‌المللی است. البته مصرف بیش از اندازه این ویتامین (به‌ویژه هنگام استفاده از مکمل‌ها) خطراتی به‌همراه دارد. به عنوان مثال، خطر آسیب کلیوی را افزایش می‌دهد و باعث هایپرکلسمی یا تجمع کلسیم بیش از اندازه در خون می‌شود.
کشتی‌گیر وزن مثبت 125 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی گفت: مسابقات لیگ امسال در سطح بسیار خوبی برگزار شد،اما قراردادها برای کشتی گیران چنگی به دل نمی زد.
کشتی‌گیر تیم سپاهان گفت:بدن‌های هر دوی ما خسته بود، ولی در کل لیگ امسال سطح بسیار بالایی داشت.
سرمربی تیم بسکتبال زنان شهرداری گرگان در مورد سطح مسابقات فصل جاری لیگ برتر گفت: احساس می‌کنم دانش تیم‌ها در بسکتبال بالا رفته است. خیلی با جان و دل و با کیفیت خوبی بازی می‌کنند.
قزوین - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه بیش از هزار مدرسه کانکسی در سطح کشور وجود دارد گفت: مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر تا مهرماه آینده صاحب ساختمان می‌شوند.
قزوین - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه بیش از هزار مدرسه کانکسی در سطح کشور وجود دارد گفت: مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر تا مهرماه آینده صاحب ساختمان می‌شوند.
قزوین - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه بیش از هزار مدرسه کانکسی در سطح کشور وجود دارد گفت: مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر تا مهرماه آینده صاحب ساختمان می‌شوند.
عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان گفت: لیگ با موفقیت و قدرت آغاز شده، سطح رکوردها بالا و رقابت فشرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ