سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه مدعی شد دو لژیونر روسی که در ایتالیا و فرانسه بازی می کنند را به خاطر سطح تیم ملی ایران دعوت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درباره افزایش حضور نظامیان آمریکایی در تنگه هرمز، می‌توان حدس زد این اقدام با ۲ هدف مهار ایران و تهدید ایران در مورد زندانیان دو تابعیتی، انجام شده است. اگر در انتخابات بعدی ایالات متحده مجددا جو بایدن ابقا شود، می‌توان حدس زد ریسک پذیری دولت وی بالاتر باشد، چرا که وقتی هراس از انتخابات بعدی وجود نداشته باشد، رئیس جمهور‌ها جسورتر عمل می‌کنند. دولت بایدن یک دولت کاملا سازمان یافته است. درواقع بر خلاف دولت ترامپ که نقش خانواده و نزدیکانش بیشتر از دستگاه حکومتی، وزارت خارجه، CIA ارتش و نهاد‌های امنیتی بود، دولت بایدن بر اساس رفتار کارشناسی شده پیش می‌رود. بایدن از همان ابتدا اعلام کرده بود به دنبال یک توافق کارشناسی شده است و بازگشت به برجام را مقدمه‌ای برای رسیدن به توافق جامع می‌داند.
حمید سوری، اپیدمیولوژیست گفت: دنگی یک عفونت ویروسی است که توسط ویروس دنگی (DENV) و از طریق نیش پشه‌های آلوده به انسان منتقل می‌شود. بروز دنگی در دهه‌های اخیر در سراسر جهان رشد چشمگیری داشته است.
عادل فردوسی‌ پور به تازگی در یک پادکست اینترنتی صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است.
فردوسی‌پور درباره پیشنهاداتی که در این سال‌ها داشته، گفت: برای رفتن از کشور پیشنهاد‌های اغواکننده بی‌شرمانه و باشرمانه‌ای به من شد، ولی لطف مردم و حس احترامی که می‌بینم ارزش تمام چیز‌هایی که در ذهنم قربانی کردم را دارد.
محمد جواد ظریف گفت: مهمترین عامل بازدارندگی ایران در برابر مخالفین خارجی همین مردم هستند. همین توان مردمی است که می‌تواند در شرایط سخت در برابر فشار‌های خارجی مصون بدارد.
مردی که سال‌ها محبوب جامعه بوده و در محافل مختلف مورد تقدیر قرار گرفته، با طرح چند پرسش از یک بازیکن تیم ملی، «بازجو» و «آزارگر» نامیده شده است. حالا با دو روایت پیرامون «آقای گزارشگری فوتبال ایران» مواجه هستیم. یکی، صدایی از درون جامعه و برای جامعه و دیگر، بازجو خبرنگاری علیه خواست جامعه. این که کدام‌یک از این تفسیر‌ها صحیح است را هر شخص می‌توان از دریچه قضاوت خود بنگرد
فلاحت پیشه با بیان اینکه ایران و آژانس تلاش دارند پرونده از شرایط بحرانی خارج شود گفت: البته این به معنای شروع احیای برجام نیست، اما یک زمینه سازی عمده است برای بازگشت به میز مذاکرات. باید دید سیاستمداران از این به بعد چه تصمیمی می‌گیرند. البته وقتی قرار بر عدم توافق باشد عوامل اختلافی نه تنها حل نمی‌شوند بلکه عمده‌تر هم خواهند شد.
امیرعبداللهیان گفت: این آمادگی را داریم در چارچوب مذاکراتی که تا کنون در وین انجام شده و پیام‌هایی که بین ما و طرف آمریکایی از طریق واسطه به صورت "نان پیپر" (none paper سند غیر رسمی) تبادل شده که متضمن رعایت منافع همه طرف‌ها و البته خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران هست نسبت به جمع بندی توافق و بازگشت همه طرف‌ها به تعهداتشان ذیل برجام عمل کنیم. تصور می‌کنم اگر طرف آمریکایی در چارچوب پیامی که ارسال کرده واقع بینانه برخورد کند و اظهارات رسانه‌ای ریاکارانه قبلی را تکرار نکند ما فاصله زیادی با توافق نخواهیم داشت.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار یاوه گوئی درباره اینکه اجازه تقویت حضور ایران را در مرزهای شمالی این رژیم نمی دهد، مدعی شد که حمله هفته گذشته به کشتی اسرائیلی کار ایران بوده است.
نتیجه عمل جراحی دست وزنه‌بردار ملی‌پوش ایران رضایت بخش بوده است و امید به بازگشت زودهنگام به تمرینات، برای این وزنه‌بردار زنده شد.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی روابط دوستانه و برادرانه مردم دو کشور ایران و عراق را غیرقابل‌گسست دانست و گفت: اعتاب مقدسه ایران و عراق عامل روابط دوستانه تاریخی دو ملت است.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به دیدار حساس تیم ملی برابر آمریکا گفت: تمرکز بازیکنان روی مسائل فنی و خواسته‌های کادر فنی اصلی ترین عامل در موفقیت تیم ملی است.
در پی پیام پنهان ۲ عضو شبکه ایران اینترنشنال به ایران برای بازگشت و بی‌انگیزه‌ شدن برخی دیگر از کارکنان، عوامل پشت پرده امنیتی اعضای این شبکه را تهدید می‌کنند.
عضو هیات مدیره اتاق مشترک ایران و عراق با تشریح دلایل افت صادرات به عراق گفت: با رشد صادراتی که به عراق آغاز شده است پیش‌بینی می‌‌شود کاهش صادرات به این کشور در نیمه دوم سال جبران شود.
عامل شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال در شیراز تفهیم اتهام شد.
عاملی با بیان اینکه قره باغ خط قرمز ماست گفت: ایران هیچ وقت نگفته ارمنی ناموس ماست یا ارمنی خط قرمز ماست خط قرمز ما قره باغ است و هیچ کس مثل من در این تریبون از تمامیت ارضی قره باغ و لزوم عودت قره باغ به آذربایجان صحبت نکرده است من بار‌ها گفتم راه چاره جنگ است نه گروه مینسک و نه مذاکره جنگ هم اتفاق افتاد و الحمدالله قره باغ آزاد شد مقدار کمی هم که مانده باید به آذربایجان برگردد رهبر عظیم الشأن ما در سخنان خود فرمودند کل قره باغ باید با آذربایجان برگردد این بالاترین کمک ایران برای پیروزی آذربایجان در قره باغ بود.
رونالد آرائوخو، ستاره اروگوئه‌ای بارسا، که در بازی دوستانه با ایران مصدوم شده بود بعد از پشت سر گذاشتن یک عمل جراحی امروز به بارسلون بازگشت.
ملی‌پوش تکواندو ایران تاکید کرد: کمتر ورزشکاری بعد از دو عمل جراحی زانو در یک سال دوباره باز می‌گردد، اما من بازگشتم و دوباره ایستادم.
آمریکا و اروپا تصمیم قطعی خود را برای بازگشت به توافق گرفته‌اند؛ لذا می‌توان مساله را قابل حل دانست و تمامی تبلیغات ضد برجامی اسرائیل را بی‌اثر مورد ارزیابی قرار داد. حتی می‌توان مدعی شد که مسائل پادمانی حل نشده میان ایران و آژانس نمی‌تواند عاملی برای شکست مذاکرات باش
همان‌طور که انتظار می‌رفت، کارلوس کی‌روش در بازگشت به ایران نخستین مصاحبه مفصلش را با عادل فردوسی‌پور انجام داد.
تحلیلگران می‌گویند برخی عوامل مانند فشار‌های رژیم صهیونیستی، اختلافات با کنگره و مشکلات داخلی در آمریکا دلیل بی‌میلی دولت بایدن برای بازگشت به برجام در ماه‌های گذشته بوده است.
محمدرضا فرزین مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت روز خبرنگار پیام داد.
رباینده کودک ۲ ساله دستگیر شد
این مدیر وقت، ویلموتس را به عنوان معمار نسل طلایی فوتبال بلژیک به فدراسیون فوتبال تحمیل کرد تا شاید تلخ ترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران به امضا برسد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ