تیم ملی بسکتبال زنان ایران امروز در مرحله فینال رقابت‌های کاپ آسیا در سطح B باید به مصاف اندونزی برود تا در صورت برتری در این بازی، جواز حضور در سطح A آسیا را به دست بیاورد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون بین‌المللی شطرنج با انتشار عکسی، به روز سخت جام جهانی ۲۰۲۳ باکو که با پیروزی بزرگ ملی‌پوش ایران در نبردی ۶ ساعته برابر استاد بزرگ روسیه همراه بود، اشاره کرده است.
مدافع ملی پوش فصل گذشته پیکان در روز انتقال به گل‌گهر کاپیتان تیم امید شد.
سمنان- همزمان با روز عفاف و حجاب، اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده با حضور مادران و دختران فاطمی، پدران و پسران علوی در سمنان برگزار شد.
لوئیس انریکه به عنوان مربی جدید باشگاه پاری سن ژرمن انتخاب شده و مراسم معارفه او امروز در باشگاه پاریسی به انجام خواهد رسید.
مردم یمن امروز در روز مبارزه با استکبار جهانی به خیابان‌ها آمده و علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی شعار سردادند.
بُکُش تا کُشته نشی! این مختصر و مفیدترین توصیفی است که می‌توان از دربی پیش رو داشت.
معاون هماهنگ کننده ارتش با صدور پیامی فرا رسیدن روز ملی فناوری هسته‌ای را به محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی تبریک گفت.
مهدی عبدی با بدشانسی آخرین ثانیه حضورش در جدال با ملوان را به پایان رساند.
از روز آینده دیدارهای بسیار مهمی در سراسر دنیا برگزار خواهد شد که چشم علاقمندان به فوتبال را معطوف خود می‌کند.
کریم بنزما در نیمه نخست دیدار رئال مادرید برابر وایادولید در هفت دقیقه توانست سه گل به ثمر برساند تا نشان دهد برای بازی برگشت نیمه نهایی کوپا برابر بارسا کاملا آماده است.
محمدحسین اکبرمنادی در عرض چند دقیقه رویای کلین‌شیت در آزادی را با یک شکست تلخ عوض کرد.
تیم فوتبال سایپا در هفته بیست و سوم لیگ دسته اول به پیروزی رسید تا در روز توقف دو مدعی دیگر جای خود را در رده دوم محکمتر کند.
یک زن ۳۰ ساله ترکیه ای پس از ۲۵۸ ساعت ماندن در زیر آوار نجات یافت.
فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه امروز روز روسیاهی دشمنان در مقابل ملت بزرگ ایران است، گفت: مردم با حضور گسترده خود در سراسر کشور پاسخ دندان شکنی به دشمنان خواهند داد.
اداره بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه ترکیه بامداد سه شنبه اعلام کرد که شمار جانباختگان این زلزله به ۲ هزار و ۹۲۱ نفر و زخمی‌ها به ۱۵ هزار و ۸۳۴ نفر افزایش یافته است.
با قطعی شدن غیبت سیدحسین برابر سپاهان، سوالاتی درباره کاپیتان استقلال در این بازی به وجود می آید.
سپاهان در اولین بازی فصل استقلال را در ورزشگاه آزادی مغلوب کرده بود و حالا آبی‌ها برای گرفتن انتقام یکی از اصلی‌ترین بازیکن های کلیدی خود را در اختیار ندارند.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، سه روز پس از شکست در فینال جام جهانی 2022 قطر به تمرینات پاری سن ژرمن رفت.
ترابی بعد از مدت‌ها نمایشی در حد ستاره اول در جمع سرخپوشان از خود به جا گذاشت و این در حالی بود که یکی از موقعیت‌های طلایی بازی را از دست داد.
آندری لونین، دروازه‌بان رئال مادرید، به همراه مارک آندر تراشتگن می‌توانند نقش مهمی را در ال‌کلاسیکوی رفت این فصل ایفا کنند.
با شکست یزدانی و نخودی ایران هردو فینال رقابت‌های روز دوم را مقابل کشتی‌گیران نامدار آمریکایی از دست داد.
با شکست یزدانی و نخودی ایران هردو فینال رقابت‌های امشب را مقابل کشتی‌گیران نامدار آمریکایی از دست داد.
با شکست یزدانی و نخودی ایران هردو فینال رقابتهای امشب را مقابل کشتی‌گیران نامدار آمریکایی از دست داد
مطالبه‌هایی پس از حضور جمع عظیمی از خانواده‌ها و دختران و مادران در اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در استادیوم آزادی رخ داد. در این روز زنان و مردان در اجتماعی بزرگ در کنار یکدیگر حضور داشتند و همین امر موجب شد که در افکار عمومی این مطالبه مطرح شود که چنین تجمعاتی در سایر زمینه‌ها هم رخ دهد و تسهیل و حمایت شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ