رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، پس از پیروزی 3-0 مقابل جبل‌الطارق در مرحله مقدماتی یورو 2024، نسبت به سطح تیمش ابراز ناامیدی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیسی به اظهارات اخیر وزیر خارجه اسبق انگلیس مبنی بر اعتراف به دست داشتن کشورش در کودتای ۲۸ مرداد اشاره کرد و با بیان اینکه چنین اظهاراتی پیام حمایت از اغتشاشات و اغتشاشگران است، خطاب به وزیر خارجه اسبق انگلیس و سایر دولتمردان این کشور، گفت: اگر در ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود شما هرگز جرأت چنین خیانتی نداشتید.
علی مطهری نماینده ادوار مجلس نوشت: دولت آقای رئیسی باید قدردان اختیاراتی باشد که به او تفویض شده است، مانند مذاکره مستقیم با آمریکا در عمان و واشنگتن و نیز توافق با آژانس.
علی مطهری نماینده ادوار مجلس نوشت: دولت آقای رئیسی باید قدردان اختیاراتی باشد که به او تفویض شده است، مانند مذاکره مستقیم با آمریکا در عمان و واشنگتن و نیز توافق با آژانس.
بسیاری از افرادی که به آن ویروس مبتلا شدند احتمالا حتی نمی‌دانستند که به چنین ویروسی مبتلا شده اند. معمولا افراد مبتلا به آن ویروس در خارج از بیمارستان یا اورژانس مورد آزمایش قرار نمی‌گیرند. برخلاف کووید – ۱۹ و آنفولانزا هیچ واکسن یا داروی ضد ویروسی‌ای برای درمان متاپنوموویروس انسانی وجود ندارد.
سرمربی استقلال پس از نیم‌فصل به انتقال جنجالی مدافع تیمش به سپاهان واکنش نشان داد.
برخی از کاربران می‌گویند، وجود جسب زخم رنگی برای تطابق با رنگ پوست افراد، لازم است و برخی دیگر معتقدند، چنین چیزی هرگز ضرورت ندارد، علاوه‌بر آن این نوع تولید محصول کاملا «نژادپرستانه» است.
این عکس خیره‌کننده، هلال آفتاب‌زده سیاره زیبای ما را در پس‌زمینه سیاه فضا نشان می‌دهد. در این تصویر با چنین پرسپکتیوی، زمین همانند تصویری تلسکوپی از سیاره‌ای دوردست کوچک است و خط افق کاملاً در میدان دید قرار دارد.
این عکس خیره‌کننده، هلال آفتاب‌زده‌ سیاره زیبای ما را در پس‌زمینه سیاه فضا نشان می‌دهد. در این تصویر با چنین پرسپکتیوی، زمین همانند تصویری تلسکوپی از سیاره‌ای دوردست کوچک است و خط افق کاملاً در میدان دید قرار دارد.
جرارد پیکه، ستاره سابق بارسلونا، معتقد است که این باشگاه هرگز داوران را نخریده و چنین اتهاماتی کذب است.
مدیر اجرایی تیک تاک اعلام کرد این اپلیکیشن به اشتراک گذاری ویدئوی کوتاه چینی با بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر آمریکایی، هرگز داده‌های کاربران ایالات متحده را با دولت چین به اشتراک نمی‌گذارد.
ثروت و اموال ادعایی پوتین و شریکش هرگز به رسانه‌ها درز پیدا نکرده، اما این بار این رسانه مستقل روسی به چنین ادعا‌هایی دامن زده و با انتشار تصاویر گوناگونی این گزارش را منتشر کرده است.
هواداران فوتبال هرگز تصور نمی‌کردند سال 2023 با چنین نتایج اسفناکی برای لیورپول همراه باشد .
کمونیسم از پرورش کنجکاویی‌ای که منجر به نوآوری می‌شود ناتوان است. این هنجار جامعه چینی تحت کنترل کمونیستی است. نوآوری بزرگ از ذهن آزاد و کنجکاو ناشی می‌شود. چنین ذهن‌هایی نیاز به پرورش دارند و با وجود تمام آسمان خراش‌های خیره کننده و شهر‌های هوشمند چین امروز از انجام این کار ناتوان است
ما هرگز از چنین تهدیداتی و حتی عمل نسبت به آن نگران نیستیم، چرا که هر چقدر دشمنان به ما فرصت عمل دهند، ما قوی‌تر عمل می‌کنیم. سپاه اساساً در عمل قوی است، کسانی که این امکان را فراهم می‌کنند قدرت سپاه به حرکت درآید، به نفع سپاه کار کرده اند، ولی ما به اروپایی‌ها توصیه می‌کنیم که تکرار اشتباهات گذشته خود را مرتکب نشوند.
انگلیس قصد دارد در لیگ برتر قانونی را اجرا کند که بازیکن مشکوک به ضربه مغزی، تا اعلام نهایی کادرپزشکی، به صورت موقت تعویض شود.
مدافع ملی‌پوش ایران شایعه شکل گرفته حول خودش را تکذیب کرد و مدعی شد چنین موضوعی را هرگز مطرح نکرده است.
تیاگو پینتو، مدیر ورزشی آاس رم، در باره احتمال جذب کریستیانو رونالدو به این باشگاه شایعات را تکذیب کرده و گفت چنین انتقالی ممکن نیست.
سزار آسپلیکوئتا معتقد است لوئیس انریکه توانسته فضایی دوستانه و باورنکردنی در تیم ملی اسپانیا ایجاد کند و این باعث موفقیت تیم خواهد شد.
هیچ زنی هرگز عضو کمیته دائمی دفتر سیاسی حزب کمونیست چین گروه کوچکی که کشور را اداره می‌کند نبوده است.
رئیس جمهور ترکیه تاکید کرد که نیروهای مسلح این کشور در عملیات علیه پ.ک.ک هرگز از سلاح شیمیایی استفاده نکرده و کسانی که چنین اتهاماتی را مطرح کرده‌اند، تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.
پی اس جی تمایلی برای حفظ نیمار نداشت و او را در فهرست خروج قرار داده بود اما هرگز انتظار چنین واکنشی از ستاره برزیلی را نداشت.
شرکت چینی تی سی ال تلویزیون T7G را در چین معرفی کرده است که ویژگی های جالبی دارد. این دستگاه وضوح ۴K و رفرش ریت ۱۴۴ هرتز دارد.
توییتر رسمی شورای امنیت ملی آمریکا در واکنش به این ادعا‌ها نوشت: هیچ چیزی در اینجا حقیقت ندارد. ما هرگز چنین شرایطی را نخواهیم پذیرفت. ما همچنین برای اینکه ایران برنامه هسته‌ای‌اش را شدیدا تسریع کند، از توافقی که کارایی داشت خارج نمی‌شدیم.
بولتون هرگونه همکاری و دست داشتن در نگهداری اسناد طبقه بندی شده در خانه ترامپ را رد کرد و گفت گه هرگز در جریان چنین داستان‌هایی نبوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ