یاسین بونو، دروازه‌بان تیم ملی مراکش می‌گوید از فردا برای بازی با کرواسی و کسب رتبه سوم آماده خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنا به اعلام یک رسانه مراکشی، این کشور قصد پیوستن به گروه «بریکس» را ندارد.
رئیس گروه بهره‌وری و مدیریت مصرف انرژی توانیر از جمع آوری ۸۸۷۶ مرکز غیر مجاز رمز ارز در سطح کشور از ابتدای اجرای طرح جمع‌آوری مراکز غیر مجاز تولید رمز ارز تا پایان خرداد امسال خبر داد.
فعالیت تمامی ادارات در سطح استان کرمان (به غیر از مراکز حساس و خدمات‌رسان) در روز پنجشنبه ۲۲ تیرماه جاری تعطیل اعلام می‌شود.
مراکش در واکنش به تداوم سیاست شهرک‌سازی از سوی رژیم صهیونیستی، میزبانی از نشست نقب را لغو کرد.
رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری گفت: آمادگی‌های لازم در سطح استان‌ها، شهرستان‌ها و تمام مراکز برگزاری آزمون‌ها به وجود آمده و آموزش‌های لازم به عوامل حفاظتی نیز داده شده تا توان کنترل هر نوع تخلفی را داشته باشند.
سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: در مورد آزمون آیلتس بر ساماندهی و نظارت بر برگزاری آزمون، مدیریت روابط بین موسسه صاحب امتیاز آزمون (IDP) و مراکز و آفسایت‌های مجری آزمون، صیانت از حقوق داوطلبان و تضمین سلامت آزمون تاکید دارد و با هماهنگی نهاد‌های نظارتی ضمن پایش منظم آزمون در سطح کشور اقدامات لازم برای برگزاری این آزمون را انجام داده است.
طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با فروشندگان مواد مخدر پیش از ظهر امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در محله‌های شوش، مولوی و هرندی برگزار شد و طی حدود دو هفته اخیر ۲۸۴ معتاد متجاهر از سطح این محلات جمع‌آوری و به مراکز بازپروری تحویل داده شد.
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با بیان اینکه تعطیلی بنادر مسافری در شرایط نامساعد جوی به دلیل ارتقا سطح ایمنی سفر و سلامت جان مسافران است، تاکید کرد: مسافران و گردشگران با اطلاع قبلی از طریق سامانه پیامکی اعلام شده و برنامه‌ریزی از چگونگی وضعیت دریایی منطقه اطلاع یافته و در صورت تعطیلی بنادر به هیچ عنوان از شناور‌های غیرمجازی که بدون استاندارد‌های لازم و ارتباط رادیویی با مراکز جست‌وجو و نجات هستند، استفاده نکنند.
فرهاد حقیقی گفت: قیمت آموزش رانندگی علی‌رغم اهمیتی که دارد، نرخ گذاری درستی نمی‌شود. این آموزش اهمیت بالایی دارد، اما در سبد خانوار در کنار کالا‌های استراتژیک و کالا‌های ضروری نرخ گذاری می‌شود. در نتیجه نرخ تعلیم رانندگی نسبت به سایر مراکز آموزشی در سطح بسیار پایینی قرار گیرد.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: هلال‌احمر ایران آمادگی دارد مباحث مربوط به مدیریت تجمعات انبوه را در سطح بین‌المللی در مراکز آموزشی خود ارائه دهد.
گناباد ـ رئیس اداره گاز گناباد گفت: جریان گاز واحدهای تولیدی، اداری(به جز ادارات امدادی)، مساجد، حسینیه ها، دانشگاهها و مراکز آموزش و عالی و مدارس در سطح شهرستان گناباد قطع شد.
استانداری قم اعلام کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی، مراکز دانشگاهی (بخش آموزشی و اداری) کلیه مقاطع تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش، سازمانها، نهادها، شرکت‌ها و موسسات به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی ودرمانی وبانک‌ها در روز پنج شنبه مورخ ۲۲ دیماه ۱۴۰۱ در سطح استان فعالیت آن‌ها بصورت دور کار خواهد بود.
به دنبال هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر نفوذ سامانه بارشی به کشور، رئیس سازمان امداد و نجات از آماده‌باش نیروهای عملیاتی هلال‌احمر در سطح پایگاه‌ها و مراکز امدادی در 9 استان، خبر داد.
حضور مسئولان در دانشگاه‌ها و مراکز مختلف همچنین سفر‌های استانی ریاست‌جمهور و وزرا در حال انجام است و وقتی با مردم می‌نشینند آنان هر حرفی دارند‌ می‌زنند. در سطح استانی معمولاً از گروه‌های مختلف و گروه‌های استانی، حتی سیاسی و صنوف مختلف می‌آیند و حرف‌های‌شان را می‌زنند. این طور نیست که بین دولت و مردم گفتگو برقرار نباشد، گفتگو بسیار گسترده است.
حضور مسئولان در دانشگاه‌ها و مراکز مختلف همچنین سفر‌های استانی ریاست‌جمهور و وزرا در حال انجام است و وقتی با مردم می‌نشینند آنان هر حرفی دارند‌ می‌زنند. در سطح استانی معمولاً از گروه‌های مختلف و گروه‌های استانی، حتی سیاسی و صنوف مختلف می‌آیند و حرف‌های‌شان را می‌زنند. این طور نیست که بین دولت و مردم گفتگو برقرار نباشد، گفتگو بسیار گسترده است.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: نیروهای عملیاتی هلال‌احمر در سطح پایگاه‌ها و مراکز امدادی ۹ استان به دنبال هشدار هواشناسی مبنی بر نفوذ سامانه بارشی آماده‌باش هستند.
منیر الحدادی که روزگاری آرزوی درخشش در ترکیب اسپانیا را داشت، حتی نتوانست جام جهانی را با مراکش تجربه کند.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش درباره علت کاهش تعداد مدارس غیردولتی گفت: حدود ۱۸ هزار مدرسه غیردولتی در سطح کشور داشتیم که از این تعداد در مجموع نسبت به سال گذشته، ۷۳۸ مدرسه تعطیل شدند. کاهش تعداد مدارس به دلیل برخورد‌های خودمان بود.
سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران به منظور افزایش ارائه خدمات با کیفیت محصولات خود را با کیفیت بالاتر و قیمت پایین تری نسبت به سایر مراکز فروش سطح شهر عرضه می کند.
معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه از صبح امروز همزمان با فعالیت مراکز آموزشی، تقویت نیروی انسانی در سطح شهر و گشت زنی‌ها را برای رفع انسداد آغاز کردیم، گفت: از هفته آینده پیش‌بینی می‌شود که ترافیک تهران ۳۰ درصد افزایش یابد.
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: در شبکه درمان ناباروری، مراکز و خدمات درمان ناباروری به سه سطح تقسیم شده است. سطح اول، همان مطب‌های معمولی، پزشک عمومی، ماما و.... است. اگر در این سطح تشخیص داده شود که بیمار به درمان تخصصی‌تر نیاز دارد، به سطح دو ارجاع داده می‌شود که شامل متخصص زنان دوره دیده، اورولوژیست، آزمایشگاه تخصصی و... است که ۸۵ درصد موارد ناباروری در سطح دو حل می‌شود.
مشهد ـ رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۱۲ درصد دانش آموزان در سطح استان خراسان رضوی در مدارس غیر دولتی تحصیل می‌کنند.
مدیر کل بهزیستی استان تهران از توزیع نذورات و خیرات گسترده مردم و گروه‌های جهادی در مراکز اقامتی سطح استان و شهر تهران خبر داد.
جمع آوری معتادان سطح شهر تهران از جمله مهمترین معضلات فرهنگی است که پایتخت را درگیر خود کرده است و جز عزم همگانی و همکاری تمامی نهادهای متولی با یکدیگر محقق نخواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ