در شرایطی که از تیم ملی فوتبال کنیا برای حضور در تورنمنت آسیای مرکزی دعوت شده بود، این تیم در یک تورنمنت سطح پایین با حضور پاکستان و جیبوتی شرکت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ادامه همکاری با کادر فعلی یا آوردن سرمربی خارجی؟ شما جای رییس فدراسیون والیبال بودید چه تصمیمی می‌گرفتید؟
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با ابراز رضایت از وضعیت اردوی این تیم گفت: همه باید تلاش کنیم که والیبال نقل محافل مردم باشد.
کارشناس فوتبال ایران با طرح جزئیات مشکلات فنی تیم ملی از شرایط فعلی این تیم بعد از انجام دو بازی دوستانه مقابل روسیه و کنیا به شدت انتقاد کرد.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کنیا می‌گوید فعلا قصد ندارد درباره بازی با ایران و اتفاقی که باعث ناراحتی‌اش شده است صحبت کند.
کارشناس فوتبال ایران با طرح جزئیات مشکلات فنی تیم ملی از شرایط فعلی این تیم بعد از انجام دو بازی دوستانه مقابل روسیه و کنیا به شدت انتقاد کرد.
تیم ملی در دومین مصاف تدارکاتی‌اش در فیفادی نوروزی مقابل کنیا سورپرایز شد و بیش از چیزی که تصور می‌کرد، اذیت شد. قلعه‌نویی به‌ جای کسب اولین بردش در دوره جدید، می‌توانست نخستین باخت خود را تجربه کند که از این کابوس فرار کرد.
ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار مقابل کنیا مشخص شد و امیر قلعه نویی تغییراتی در این ترکیب نسبت به بازی با روسیه ایجاد کرد.
ترکیب تیم ملی فوتبال کنیا برای بازی با ایران مشخص شد.
بازیکنی که گل دوم ایران برابر کنیا را به ثمر رساند، پیراهنش را به بانوان حاضر در ورزشگاه اهدا کرد.
جلسه هماهنگی مسابقه دوستانه ایران و کنیا برگزار شد.
ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال کنیا برای بازی مقابل ایران مشخص شد.
مؤثرترین بازیکنی که باعث شد تیم ملی به اولین برد خود در ۱۴۰۲ برسد، دروازه‌بان تیم ملی کنیا بود.
ترکیب اصلی تیم ملی مقابل کنیا با ۶ تغییر
مدافع تیم ملی کنیا از تیم ملی ایران تمجید کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا گفت: یک بازیکن ایران به اندازه کل تیم کنیا ارزش مالی دارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا از لو رفتن خبرهای تیمش در رسانه‌ها قبل از دیدار با ایران انتقاد کرد و گفت که جلوی درز اخبار را با پیدا کردن جاسوس می‌گیرد.
تمرینات تیم ملی فوتبال کنیا برای دیدار تدارکاتی مقابل ایران آغاز شد.
پس از گلزنی های متعدد برابر نمایندگان ایران در آسیا، حالا مایکل اولونگا این بار در قالب تیم کنیا به مصاف تیم ملی می رود.
تیم ملی فوتبال ایران روز هشتم فروردین در دیداری تدارکاتی به مصاف کنیا می رود.
با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال کنیا، تیم ملی این کشور در فیفا دی فروردین ماه به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت.
مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز در صحن علنی مجلس گفت: به خاطر سوءمدیریت رئیس فدارسیون فوتبال، 186 میلیارد تومان برای 32 روز به ویلموتس می‌دهیم یعنی روزی 5.8 میلیارد تومان. این عملکرد فعلی رئیس فدراسیون فوتبال است که باید پاسخگو باشد. البته به قول خودش پرونده ویلموتس داخل جیبش است شاید چون در جیبش هست نتوانستید بررسی کنید. رئیس فدارسیون فوتبال به جای عذرخواهی از مردم به خاطر کسب ضعیف ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی، با تفاخر با مردم برخورد کرد. امروز روز پاسخگویی کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال است. منبع: دانشجو
رییس‌جمهور کنیا پس از شکست فرانسه مقابل آرژانتین در فینال جام جهانی پیامی در حساب کاربری خود در توییتر منتشر کرد که سروصدا به پا کرد.
اللهیار صیادمنش غایب بزرگ تیم ملی در جام جهانی قطر خواهد بود و اگر نام مهدی طارمی و سردار آزمون را در فهرست نهایی تیم ملی لحاظ کنیم، حالا برای ۳ جای خالی در فهرست مهاجمان تیم ملی ایران، رقابت جذابی در ماه‌های منتهی به جام جهانی شکل خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ